באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
חיפוש
תל אביב
מיקום

שירות לקוחות

שאלות ותשובות
לפי קטגוריות
נושאים חמים
בעיה הקשורה לבית העסק
משלוחים והחזרות מוצרים
שאלה כללית וביקורת
העיצוב החדש של GROO
נופש ותיירות ב-GROO
הטבות מ-GROO
שובר פג תוקף שלא מומש
מימוש שובר ה-GROO שלי
אני נתקל בבעיה בביצוע רכישה
ניהול פרטי החשבון
האפליקציה הסלולרית של GROO
שינוי או ביטול הזמנה
מימוש שוברים
נושאים חמים
מימשתי את שובר ה-GROO אך החוויה לא הייתה לשביעות רצוני

GROO הינו אתר לרכישות חברתיות המקשר בתי עסק פרטים לקהל לקוחות על מנת לאפשר מחיר נמוך ואטרקטיבי, בסופו של דבר ההתמודדות הן שלנו והן של לקוחותינו היא מול בתי עסק פרטיים ועצמאיים. העסקאות שלנו עוברות בקרת איכות קפדנית אך לצערינו איננו יכולים לשלוט בטיבו ואיכותו של כל בית עסק. חשוב לנו שתיהנו ממימוש שוברי ה-GROO שלכם, אז כמו שכבר אמרנו, במידה ויצאתם בהרגשה לא נעימה מבית העסק, אנא עדכנו את שירות הלקוחות שלנו. אנו נברר את הנושא ונדאג לכך שזה לא יקרה שוב.

כיצד אוכל לעקוב אחר משלוח המוצר שהזמנתי

בידקו את סטטוס משלוח השובר שלכם

רכשתם מוצר במשלוח ואתם מעוניינים לדעת האם המוצר בדרך אליכם? תוכלו לעקוב אחר הזמנתכם באופן פשוט ונוח.

לחצו על הקישור לבירור סטטוס משלוח. הזינו את קוד השובר שלכם בשילוב פרט מזהה נוסף, ותוכלו לצפות בעדכון שוטף מהספק בנוגע למוצר שהזמנתם.

אם הספק עדכן אותנו במספר מעקב למשלוח המוצר שלכם, תוכל ללבצע חיפוש באתר דואר ישראל – שליחים/חבילות ורשום: http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch

 

בעסקאות תיירות- האם ילד חייב בשובר?

 

בהחלט! כל אדם חייב בשובר. אם לדוגמה העסקה מציעה שובר לחופשה בהרכב של זוג+ילד, יש לרכשו שלושה שוברים.

* תינוק עד גיל שנתיים לא חייב בשובר (תינוק בן שנתיים ויום- חייב בשובר!)

* ילד נחשב בין גיל שנתיים עד גיל 12 (ילד בן 12 ויום נחשב מבוגר וחייב בשובר מבוגר. כמו כן הוא לא יכול להיכלל בשובר בהרכב זוג+ילד כיוון שאינו נחשב ילד)

אך הגדרת גיל הילד משתנה מספק תיירות אחד למשנהו. על מנת לדעת האם ילדכם "נחשב" ילד, יש לבדוק זאת תחת האותיות הקטנות.

מה התנאים לקבלת זיכוי בגין שובר פג תוקף שלא מומש?
"שוברי עבר" - שוברים שפג תוקפם לפני 24.1.2018:
על פי הסכם הפשרה, יועבר זיכוי עבור ארבעת השוברים הראשונים שלא מומשו ושסכומם גבוה מ-40 שקלים. סכום הזיכוי המקסימלי הוא 200 שקלים, וגובהו המדויק נקבע כך:
שוברים מקטגוריית קופונים ומקטגוריית שופינג: יקבלו זיכוי בכסף גרופון בסך של 25% מגובה השובר. שוברים מקטגוריית תיירות והופעות: יקבלו זיכוי בכסף גרופון בסך של 10% מגובה השובר.  
"שוברים חדשים" - שוברים שפג תוקפם לאחר 24.1.2018:
שוברים מקטגוריית קופונים ומקטגוריית שופינג: על פי הסכם הפשרה, שוברים שלא מומשו בזמן ופג תוקפם לאחר 24.1.2018, יקבלו זיכוי בכסף גרופון בסך של 50% מגובה השובר.  
על פי הסכם הפשרה לא יזוכו שוברים מקטגוריית תיירות והופעות שלא מומשו.
היכן השובר שלי?

כל השוברים שלכם נמצאים בחשבון ה-GROO שלכם.

על מנת לצפות בשובר שלכם, התחברו לחשבונכם ע"י לחיצה על "התחברות" בפינה השמאלית בראש העמוד.
לאחר מכן, לחצו על שמכם בפינה השמאלית בראש העמוד ונווטו לאזור "החשבון שלי". לחצו על "צפה בשובר" בסמוך לשובר אותו תרצו להדפיס. הוראות המימוש יופיעו תחת האותיות הקטנות.
אם הנכם משתמשים באפליקציה, לחצו על התפריט מצד ימין למעלה, ולאחר מכן על "השוברים שלי". שם תוכלו לצפות ולהדפיס את כל השוברים שלכם.

לתשומת ליבכם, במרבית עסקאות המוצרים באתר, המוצר שרכשתם ישלח ישירות לכתובת המשלוח שעידכנתם במעמד הרכישה או לכתובת המעודכנת בחשבונכם, כך שאין צורך בהדפסת השובר. בחלק מהעסקאות יש ליצור קשר עם הספק לתיאום המשלוח.

במידה וחוייבתם על שובר GROO, אך הוא לא מופיע בחשבונכם באתר, ככל הנראה רכשתם אותו בטעות מחשבון GROO אחר. זה יכול לקרות כאשר מספר אנשים מתחברים לחשבון ה-GROO שלהם מאותו מחשב. אם אינכם יודעים באיזה חשבון עשויים להיות השוברים שלכם, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות.

האם אוכל לבטל את השובר שלי?

תוכל לצפות במדיניות הזיכויים של מגוון העסקאות הבאות:

למוצרים הנמכרים על ידי הספקים שלנו:

תוכל לבטל את הרכישה שלך לאחר החזרת המוצר במסגרת 14 ימים מקבלתו. על מנת להחזיר את המוצר, אנא צרו קשר עם הספק ושאלו לגבי מדיניות החזרת המוצרים שלו.

לעסקאות תיירות, הארחה, נסיעה, חופש או בילוי:

תוכלו לבטל עסקת רכישת שובר לגבי מופעים, שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, בתוך 14 ימים ממועד רכישת השובר, ובלבד שמועד הביטול נעשה יותר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. יובהר ששובר שנרכש במהלך 7 ימים שאינם ימי מנוחה או פחות קודם למועד שבו אמור השירות להינתן - לא ניתן לביטול ואתה תחויב במלוא מחיר השובר. ביטול עסקת רכישת שובר יגרור ניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. האמור לעיל, הנו תמצית בלבד ואינו מחליף את ייתר תנאי סעיף 24 לתנאי השימוש החלים בעניין זה. אנא עדכן אותנו על ידי לחיצה על "אני עדיין זקוק לעזרה" ובטל את החופשה.

לעסקאות מתן שירות בהן נדרש תיאום מראש:

עסקאות המיועדות למועד מסויים או שנעשה תיאום מראש למועד ספציפי, כגון: טיפולי ספא, טיפולי קוסמטיקה, פעילויות אקסטרים, סדנאות, קורסים וכו'. תוכלו לבטל את הרכישה במסגרת 14 ימים ובלבד שמועד הביטול נעשה לפחות שני ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

לעסקאות מופעים:

תוכלו לבטל את הרכישה במסגרת 14 ימים ובלבד שמועד הביטול נעשה לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. לכל שאר העסקאות: על כל השוברים, אלא אם צויין אחרת באותיות הקטנות, נשמח לזכותך במידה ופנית אלינו במסגרת 14 ימים ממעמד הרכישה כל עוד השובר טרם מומש. לאחר 14 ימים ממעמד הרכישה, ברוב המקרים לא ניתן להזדכות על שוברים. אך אנא הרגישו בנוח לפנות אל שירות הלקוחות שלנו במידה ונסיבות מיוחדות מנעו מכם לממש את השובר.

מתי יסתיים תוקף השובר שלי?

לכל שובר תאריך תפוגה שונה אשר מצויין במפורש על גבי השובר תחת האותיות הקטנות. יש לממש את שובר ה-GROO לפני תאריך זה בכדי שבית העסק יוכל לכבדו. במידה ואתם נתקלים בבעיה אשר מונעת מכם לממש את השובר, חשוב לידע אותנו לפני פקיעת תוקפו של השובר ואנו ננסה לסייע בכך.

 

ליצירת קשר ו/או ביטול שובר   לחץ כאן