באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
חיפוש
תל אביב
מיקום

שירות לקוחות

שאלות ותשובות
לפי קטגוריות
נושאים חמים
מימוש שובר ה-GROO שלי
בעיה הקשורה לבית העסק
שינוי או ביטול הזמנה
משלוחים והחזרות מוצרים
אני נתקל בבעיה בביצוע רכישה
שאלה כללית וביקורת
העיצוב החדש של GROO
נופש ותיירות ב-GROO
הטבות מ-GROO
שובר פג תוקף שלא מומש
ניהול פרטי החשבון
האפליקציה הסלולרית של GROO
נושאים חמים
היכן השובר שלי?

על מנת לצפות בשובר שלכם, התחברו ולחצו על שימכם בפינה השמאלית בראש העמוד.
תחת "החשבון שלי" לחצו על "צפה בשובר" בסמוך לשובר אותו תרצו להדפיס. הוראות המימוש יופיעו תחת האותיות הקטנות.
אם הנכם משתמשים באפליקציה, לחצו על התפריט מצד ימין למעלה, ולאחר מכן על "הגרופונים שלי". שם תוכלו לצפות ולהדפיס את כל הגרופונים שלכם.

לתשומת ליבכם, במרבית עסקאות המוצרים באתר, המוצר שרכשתם ישלח ישירות לכתובת המשלוח שעידכנתם במעמד הרכישה או לכתובת המעודכנת בחשבונכם, כך שאין צורך בהדפסת השובר. בחלק מהעסקאות יש ליצור קשר עם הספק לתיאום המשלוח.

אני מעוניין לבטל את שובר ה-GROO שבידי

במידה ולא מימשתם את שובר ה-GROO, תוכלו לבטלו במסגרת 14 ימים ממועד קבלת השובר ללא שאלות מיותרות (פרט לעסקאות של חופשות, מוצרים או שוברים למופעים, אשר אפשרות הביטול שלהם כוללת תנאים נוספים). במידה ועברו מעל 14 ימים ממועד הרכישה תוכלו לפנות אלינו ואנו נבחן כל מקרה לגופו.

חוייבתי, אך אני לא מוצא את ההזמנה שלי

כל השוברים שלכם נמצאים בחשבון ה-GROO שלכם. לאחר 'התחברות' לחשבונכם, תחת הלשונית "השוברים שלי" תוכלו לצפות ולהדפיס את כל השוברים שלכם. במידה וחוייבתם על שובר GROO, אך הוא לא מופיע בחשבונכם באתר, ככל הנראה רכשתם אותו בטעות מחשבון GROO אחר. זה יכול לקרות כאשר מספר אנשים מתחברים לחשבון ה-GROO שלהם מאותו מחשב. במידה ואינכם יודעים באיזה חשבון עשויים להיות השוברים שלכם, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות ואנו נשמח לסייע.

כיצד ומתי אוכל לממש את השובר?

לחצו על "השוברים שלי" על מנת לצפות או להדפיס את השוברים שלכם מהאתר או על מנת להציג את השוברים באמצעות האפליקציה.
הנחיות מימוש שובר ה-GROO יופיעו תחת האותיות הקטנות המופיעות על גבי השובר שלכם. באפליקציה, כל המידע בנוגע למימוש השובר יופיע תחת "אופן המימוש"/"הוראות".
ברוב המקרים תוכלו להציג את השובר באמצעות האפליקציה, אלא אם צויין אחרת תחת האותיות הקטנות.

לכל שובר תאריך תפוגה שונה, ויש לממשו עד תאריך זה על מנת שבית העסק יכבד אותו. במידה ואתם נתקלים בבעיה כלשהי במימוש שובר GROO, חשוב לידע אותנו לפני פקיעת תוקפו של השובר.

במהלך התוקף מרבית השוברים ניתנים למימוש בכל שעה בה בית העסק פתוח, אך לא בכל בתי העסק (בעיקר בתי עסק שנמצאים בתפוסה מלאה בשעות מסוימות). לכן, חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות בכדי לבדוק אם יש הוראות מימוש מיוחדות. לצפיה בשובר שלכם, התחברו לחשבון הגרופון https://www.groo.co.il

אינני מצליח ליצור קשר עם בית העסק

לעתים קשה להשיג את בית העסק מיד אחרי שהעסקה מתפרסמת. אנא ודאו כי הנכם מחזיקים בפרטי ההתקשרות עם בית העסק המופיעים תחת האותיות הקטנות על גבי השובר שבידכם. אם חיכיתם שבוע ואתם עדיין נתקלים בקושי להשיג את בית העסק, אנא צרו עמנו קשר בבקשה על ידי לחיצה על "אני עדיין זקוק לעזרה". אם תוכלו לתת לנו את מספר הטלפון שלכם ומספר פרטים אודות הבעיה, אנו נצור קשר עם בית העסק ונבקש שיצרו עמכם קשר ישירות.

מימשתי את שובר ה-GROO אך החוויה לא הייתה לשביעות רצוני

GROO הינו אתר לרכישות חברתיות המקשר בתי עסק פרטים לקהל לקוחות על מנת לאפשר מחיר נמוך ואטרקטיבי, בסופו של דבר ההתמודדות הן שלנו והן של לקוחותינו היא מול בתי עסק פרטיים ועצמאיים. העסקאות שלנו עוברות בקרת איכות קפדנית אך לצערינו איננו יכולים לשלוט בטיבו ואיכותו של כל בית עסק. חשוב לנו שתיהנו ממימוש שוברי ה-GROO שלכם, אז כמו שכבר אמרנו, במידה ויצאתם בהרגשה לא נעימה מבית העסק, אנא עדכנו את שירות הלקוחות שלנו. אנו נברר את הנושא ונדאג לכך שזה לא יקרה שוב.

בית העסק נסגר

במידה ובית העסק נסגר, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. בחלק מהמקרים אנו נוכל לדאוג שתוכלו לממש את שובר ה-GROO בסניף אחר של בית העסק או בבית עסק חלופי, אך תמיד תוכלו לבחור באפשרות של החזר כספי במידה ותרצו. בכל אופן, אנו תמיד נדאג שלא תפסידו את הכסף ששילמתם - כל עוד השובר בתוקף ונבצר מכם לממשו.

מהו פרק הזמן בו אוכל לבטל את ההזמנה שלי?

תוכל לצפות במדיניות הזיכויים של מגוון העסקאות הבאות:

למוצרים הנמכרים על ידי הספקים שלנו:

תוכל לבטל את הרכישה שלך לאחר החזרת המוצר במסגרת 14 ימים מקבלתו. על מנת להחזיר את המוצר, אנא צרו קשר עם הספק ושאלו לגבי מדיניות החזרת המוצרים שלו.

לעסקאות תיירות, הארחה, נסיעה, חופש או בילוי:

תוכלו לבטל עסקת רכישת שובר לגבי מופעים, שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, בתוך 14 ימים ממועד רכישת השובר, ובלבד שמועד הביטול נעשה יותר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. יובהר ששובר שנרכש במהלך 7 ימים שאינם ימי מנוחה או פחות קודם למועד שבו אמור השירות להינתן - לא ניתן לביטול ואתה תחויב במלוא מחיר השובר. ביטול עסקת רכישת שובר יגרור ניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. האמור לעיל, הנו תמצית בלבד ואינו מחליף את ייתר תנאי סעיף 24 לתנאי השימוש החלים בעניין זה. אנא עדכן אותנו על ידי לחיצה על "אני עדיין זקוק לעזרה" ובטל את החופשה.

לעסקאות מתן שירות בהן נדרש תיאום מראש:

עסקאות המיועדות למועד מסויים או שנעשה תיאום מראש למועד ספציפי, כגון: טיפולי ספא, טיפולי קוסמטיקה, פעילויות אקסטרים, סדנאות, קורסים וכו'. תוכלו לבטל את הרכישה במסגרת 14 ימים ובלבד שמועד הביטול נעשה לפחות שני ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

לעסקאות מופעים:

תוכלו לבטל את הרכישה במסגרת 14 ימים ובלבד שמועד הביטול נעשה לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. לכל שאר העסקאות: על כל השוברים, אלא אם צויין אחרת באותיות הקטנות, נשמח לזכותך במידה ופנית אלינו במסגרת 14 ימים ממעמד הרכישה כל עוד השובר טרם מומש. לאחר 14 ימים ממעמד הרכישה, ברוב המקרים לא ניתן להזדכות על שוברים. אך אנא הרגישו בנוח לפנות אל שירות הלקוחות שלנו במידה ונסיבות מיוחדות מנעו מכם לממש את השובר.

האם אוכל לבטל את השובר שלי?

תוכל לצפות במדיניות הזיכויים של מגוון העסקאות הבאות:

למוצרים הנמכרים על ידי הספקים שלנו:

תוכל לבטל את הרכישה שלך לאחר החזרת המוצר במסגרת 14 ימים מקבלתו. על מנת להחזיר את המוצר, אנא צרו קשר עם הספק ושאלו לגבי מדיניות החזרת המוצרים שלו.

לעסקאות תיירות, הארחה, נסיעה, חופש או בילוי:

תוכלו לבטל עסקת רכישת שובר לגבי מופעים, שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, בתוך 14 ימים ממועד רכישת השובר, ובלבד שמועד הביטול נעשה יותר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. יובהר ששובר שנרכש במהלך 7 ימים שאינם ימי מנוחה או פחות קודם למועד שבו אמור השירות להינתן - לא ניתן לביטול ואתה תחויב במלוא מחיר השובר. ביטול עסקת רכישת שובר יגרור ניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. האמור לעיל, הנו תמצית בלבד ואינו מחליף את ייתר תנאי סעיף 24 לתנאי השימוש החלים בעניין זה. אנא עדכן אותנו על ידי לחיצה על "אני עדיין זקוק לעזרה" ובטל את החופשה.

לעסקאות מתן שירות בהן נדרש תיאום מראש:

עסקאות המיועדות למועד מסויים או שנעשה תיאום מראש למועד ספציפי, כגון: טיפולי ספא, טיפולי קוסמטיקה, פעילויות אקסטרים, סדנאות, קורסים וכו'. תוכלו לבטל את הרכישה במסגרת 14 ימים ובלבד שמועד הביטול נעשה לפחות שני ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

לעסקאות מופעים:

תוכלו לבטל את הרכישה במסגרת 14 ימים ובלבד שמועד הביטול נעשה לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. לכל שאר העסקאות: על כל השוברים, אלא אם צויין אחרת באותיות הקטנות, נשמח לזכותך במידה ופנית אלינו במסגרת 14 ימים ממעמד הרכישה כל עוד השובר טרם מומש. לאחר 14 ימים ממעמד הרכישה, ברוב המקרים לא ניתן להזדכות על שוברים. אך אנא הרגישו בנוח לפנות אל שירות הלקוחות שלנו במידה ונסיבות מיוחדות מנעו מכם לממש את השובר.

כיצד ניתן לאתר את המוצר שהזמנתי

בידקו את סטטוס משלוח השובר שלכם

רכשתם מוצר במשלוח ואתם מעוניינים לדעת האם המוצר בדרך אליכם? תוכלו לעקוב אחר הזמנתכם באופן פשוט ונוח.

לחצו על הקישור לבירור סטטוס משלוח. הזינו את קוד השובר שלכם בשילוב פרט מזהה נוסף, ותוכלו לצפות בעדכון שוטף מהספק בנוגע למוצר שהזמנתם.

אם הספק עדכן אותנו במספר מעקב למשלוח המוצר שלכם, תוכל ללבצע חיפוש באתר דואר ישראל – שליחים/חבילות ורשום: http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch

המוצר שקיבלתי פגום או נפגע בהובלה

 

במידה והמוצר שקיבלתם פגום או מקולקל, פשוט עקבו אחרי מדיניות ההחזרות אנו ממליצים ליצור קשר עם הספק ולבדוק אם ניתן לבצע החלפה. פרטי ההתקשרות עם הספק מופיעים על גבי השובר שלכם. במידה והחלפה לא מתאפשרת, עומדים לרשותכם 14 ימים ממועד קבלת המוצר להחזרתו אל הספק, כאשר המוצר במצב חדש ולא משומש. 

היכן המוצר שהזמנתי?

ישנן מספר דרכים לעקוב אחרי הזמנה, תלוי בסוג המוצר שרכשתם. תחילה, בדקו תחת האותיות הקטנות האם נדרשת מכם פעולה כלשהי על מנת לתאם את המשלוח או שהמוצר פשוט נשלח לכתובת שעדכנתם בעמוד הקנייה. בחלק מהעסקאות לאחר קבלת השובר, יש ליצור קשר עם הספק, או להזין את קוד השובר באתר הספק על מנת לקבלו. אם לא נדרשתם לעשות כלום ופשוט להמתין, מספר ימים לאחר הרכישה כבר תוכלו להתעדכן בסטטוס ההזמנה שלכם תחת הקישור בירור סטטוס משלוח

אם רכשתם שובר ומימשתם אותו באתר של הספק עליכם ליצור קשר עם הספק עצמו לבירור סטטוס המשלוח. פרטי ההתקשרות נמצאים על גבי שובר ה-GROO. אך לפני יצירת קשר עם הספק אנא בדקו כי השובר מומש וכי ימי האספקה אכן חלפו. תוכלו גם לבדוק בקישור לבירור סטטוס משלוח אם הספק כבר עדכן פרטים אודות הזמנתכם. אנא שימו לב, כי לא כל ההזמנות נשלחות עם מספר מעקב, במקרים אלה פשוט צריך להמתין למוצר שיגיע. אם המוצר שהזמנתם לא הגיע בטווח ימי האספקה, אנא הרגישו חופשי לפנות אל שירות הלקוחות שלנו.

ברצוני להחזיר את המוצר שקיבלתי

אם שינית את דעתך לגבי הזמנה, יש לך 14 ימים להחזיר את המוצר ממועד קבלתו. יש להחזיר את המוצר כאשר לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית.

על מנת להחזיר את המוצר יש לפעול לפי הצעדים הבאים:

אנא צרו קשר ישירות עם הספק לברור מדיניות החזרת המוצר שלכם. פרטי ההתקשרות עם הספק נמצאים על גבי השובר שבחשבון ה-GROO שלכם. יש לקחת בחשבון כי יהיה עליכם לשאת בעלויות החזרת המוצר במסגרת ימי ההחזרה- 14 ימים. במידה והמוצר שקיבלתם שונה מהתאור בעמוד העסקה, או לחילופין באיכות ירודה, למשל: קיבלתם מוצר מחודש כשבעמוד העסקה פורסם מוצר חדש, אנא דווחו על כך ישירת לספק במסגרת 14 ימים מקבלת המוצר.

בכדי לוודא שהמוצר נשלח והתקבל כהלכה בבית העסק, יש לשלוח את המוצר בדואר רשום על מנת שיהיה ברשתכם מספר מעקב ותוכלו לעקוב אחר חזרתו לשולח. החזר כספי: ברגע שהספק מקבל את המוצר חזרה ומעדכן אותנו על כך, אנו נזכה אתכם על מחיר המוצר ועל עלות המשלוח (במידה והייתה). אנא שימו לב כי תהליך הזיכוי לוקח זמן, אנו משתדלים שזיכויים יעברו תוך 14 ימי עסקים מהרגע שהספק קיבל את המוצר.

עמוד התשלום לא מקבל את הכתובת שלי למשלוח

במידה והמערכת לא מזהה את הכתובת שהזנתם נסו להזין כתובת שונה למשלוח (למשל כתובת בעבודה או כתובת של חבר קרוב). אם מדובר בכתובת של מקום העבודה יש לציין זאת ולכתוב את שם החברה. במידה ואתם מעוניינים שהמוצר ישלח לת.ד אנא ציינו שמדובר בת.ד. במידה והנכם מתגוררים בישוב כלשהו ואין אופציה להזין את שם הרחוב, אנא ציינו את כל הפרטים בתיבת ה"הערות"

האתר לא מקבל את אמצעי התשלום שלי

במידה והתשלום לא עבר בהצלחה ואתם בטוחים כי הזנתם את כל הפרטים בצורה נכונה, יתכן שכרטיס האשראי שלכם חסום לביצוע עסקאות באינטרנט או שקיימת בעיה בכרטיס. תוכלו לנסות לרכוש את העסקה עם אמצעי תשלום אחר כמו פייפאל או כרטיס מסוג אחר.

שימו לב- לא ניתן לבצע עסקאות באתר באמצעות כרטיסים נטענים, כרטיסי מתנה, כרטיסים שהונפקו בדואר, כרטיסים שהונפקו בחו"ל.

קבלתי במייל הטבה מ-GROO, איך אוכל לממש אותה?

כנראה שאתם ברי מזל!

כל שעליכם לעשות הוא לבחור את העסקה האהובה עליכם ולבצע רכישה.

בעת הרכישה עליכם לסמן את התיבה: "השתמש ביתרת כסף מ-GROO" ולבחור אמצעי תשלום (גם אם יתרת הקרדיט נמוכה מעלות השובר).

טלי

כל עוד יתרת הקרדיט מספקת- אמצעי התשלום שלכם לא יחוייב כלל.

 

מה התנאים לקבלת זיכוי בגין שובר פג תוקף שלא מומש?
"שוברי עבר" - שוברים שפג תוקפם לפני 24.1.2018:
על פי הסכם הפשרה, יועבר זיכוי עבור ארבעת השוברים הראשונים שלא מומשו ושסכומם גבוה מ-40 שקלים. סכום הזיכוי המקסימלי הוא 200 שקלים, וגובהו המדויק נקבע כך:
שוברים מקטגוריית קופונים ומקטגוריית שופינג: יקבלו זיכוי בכסף גרופון בסך של 25% מגובה השובר. שוברים מקטגוריית תיירות והופעות: יקבלו זיכוי בכסף גרופון בסך של 10% מגובה השובר.  
"שוברים חדשים" - שוברים שפג תוקפם לאחר 24.1.2018:
שוברים מקטגוריית קופונים ומקטגוריית שופינג: על פי הסכם הפשרה, שוברים שלא מומשו בזמן ופג תוקפם לאחר 24.1.2018, יקבלו זיכוי בכסף גרופון בסך של 50% מגובה השובר.  
על פי הסכם הפשרה לא יזוכו שוברים מקטגוריית תיירות והופעות שלא מומשו.
האם לשובר יש תוקף למימוש?
לכל שובר תאריך תפוגה שונה. יש לממש את שובר ה-GROO לפני תאריך זה בכדי שבית העסק יוכל לכבדו. במידה ונוצרה בעיה שמונעת מכם לממש את השובר, חשוב ליידע אותנו לפני פקיעת התוקף של השובר.
אני לא מוצא שובר GROO שרכשתי

כל השוברים שלכם נמצאים בחשבון ה-GROO שלכם.

לאחר התחברות לחשבונכם, תחת הלשונית "השוברים שלי" תוכלו לצפות ולהדפיס את כל השוברים שלכם. במידה וחוייבתם על שובר GROO, אך הוא לא מופיע בחשבונכם באתר, ככל הנראה רכשתם אותו בטעות מחשבון GROO אחר. זה יכול לקרות כאשר מספר אנשים מתחברים לחשבון ה-GROO שלהם מאותו מחשב. במידה ואינכם יודעים באיזה חשבון עשויים להיות השוברים שלכם, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות.

ליצירת קשר ו/או ביטול שובר   לחץ כאן