באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

סדנת בישול בריא עם ענת גרינברג, הוד השרון

פסטה בריאה, לחם ללא גלוטן או קציצות טבעוניות? סדנת בישול בריא לבחירה ב-159 ₪ עם ענת גרינברג

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של סדנאות בישול כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר מלא 250
  • מחיר גרו 159
  • נקנו 52+
2 סדנת בישול בריא עם ענת גרינברג, הוד השרון
3 סדנת בישול בריא עם ענת גרינברג, הוד השרון
4 סדנת בישול בריא עם ענת גרינברג, הוד השרון
5 סדנת בישול בריא עם ענת גרינברג, הוד השרון
1 סדנת בישול בריא עם ענת גרינברג, הוד השרון

סדנת בישול בריא עם ענת גרינברג, הוד השרון

פסטה בריאה, לחם ללא גלוטן או קציצות טבעוניות? סדנת בישול בריא לבחירה ב-159 ₪ עם ענת גרינברג
250 ₪ 36% הנחה
מחיר 159
(3)
36% הנחה
נקנו 52+
פג תוקף
בקצרה
סדנה עם הנטורופתית ענת גרינברג: איטלקי בריא / אסייתי בריא / טבעוני / ללא גלוטן / אפייה וקינוחים בריאים.
תיאור העסקה

כל יום אנחנו מבטיחים להתחיל להשקיע בעצמנו ולבשל מגוון יותר, בריא יותר... ובסוף נשארים עם אותם המתכונים. זו ההזדמנות ללמוד, לטעום, להשתדרג ולהוסיף בריאות וטעם מ-ע-ו-ל-ה לארוחות שלכם: 
  • השתתפות ליחיד בסדנת בישול לבחירה ב-159 ₪
    הסדנאות לבחירה: בישול בריא איטלקי / בישול בריא אסייאתי / בישול בריא וטעים כדרך חיים (טבעוני) / בישול בריא ללא גלוטן / אפייה וקינוחים בריאים. 

במהלך הסדנאות תבשלו יחד עם ענת, ולאחר מכן תשתתפו בסעודה עשירה של המנות שבישלתם ותקבלו חוברת עם המתכונים של הסדנה ומתכונים מיוחדים נוספים. במידה ויהיו שאריות תוכלו לקחת אותן הביתה ולהשוויץ במה שבישלתם.

סדנת בישול בריא איטלקי: נלמד את סודות המטבח האיטלקי ועל פירמידת המזון הים תיכונית וסגולותיה לאריכות ימים.
מה נכין? ריזוטו כוסמין ובטטה, פטוצ’יני פטריות מאטריות אורז מלא, ניוקי בטטה ברוטב פסטו עם אגוזי מלך וקשיו, פיצה בריאה ופוקצ’ת שום ורוזמרין מקמח כוסמין מלא, רביולי תרד וריקוטה, סלט קטניות טוסקני ועוד. 

סדנת בישול בריא אסייתי: סדנת בישול עם ניחוחות של המזרח הרחוק. נלמד את רזי הבישול היפני, התאילנדי והוויאטנמי. יחד נבשל מוקפצים, סלטים, מרקים ותבשילים תוך שימוש באצות, פטריות, מיסו, טופו ועוד. נלמד על סוגי הרטבים, ושימוש במרכיבים כמו בוטנים וחלב קוקוס.
מה נכין? סלט פפאיה, גיוזה ברוטב אסייתי, מוקפץ טופו ברוקולי ופלפל אדום ברוטב תאילנדי, דפי אורז ממולאים ירקות ברוטב סלסה אסייתי, סלט אטריות שעועית בסגנון וייטנאמי, פאד תאי בריא, ולקינוח - בננה לוטי בגרסה הבריאה ומעדן טפיוקה עם חלב קוקוס ובננות. 

סדנת בישול בריא וטעים כדרך חיים (טבעוני): אם אתם סובלים מסוכרת סוג 2, יתר לחץ דם, שומני דם (כולסטרול וטריגליצרידים), השמנה, או פשוט רוצים לשמור על אורח חיים בריא - זו הסדנה בשבילכם. סדנת 'בריא וטעים כדרך חיים' תקנה לכם את כל הידע הנחוץ. 
מה נכין? תבשיל גריסים פטריות וירקות שורש בבישול איטי איטי, טבולה גריסים, קציצות עדשים ופטריות, סלט אצות וירקות, קרקרים מקמח שעורה, ממרח פסטו-טופו, ממרח עדשים כתומות, ממרח קישואים בטעם כבד, מג’דרה גריסים ועדשים שחורות, תבשיל כוסמת וירקות, דלוריות ממולאות קינואה וירקות ועוד. 

סדנת בישול בריא ללא גלוטן: הסדנה מיועדת לאלו מאיתנו המתמודדים עם מחלת הצליאק, לרגישים לגלוטן, או פשוט רוצים לאלה הרוצים הפחית את צריכת הגלוטן היומיומית שלהם. נלמד לבשל אוכל טעים ומפנק - ללא גלוטן בכלל. בין היתר נלמד מה זה גלוטן, היכן הוא נמצא, כיצד הוא משפיע על גופנו, מהם הדגנים שאינם מכילים גלוטן, כיצד להשתמש בהם ואיך לבשלם. בנוסף נכיר את תחליפי הגלוטן הטבעיים והבריאים, ערכם התזונתי וכיצד להכין אותם. יחד נכין לחמים, לחמניות, עוגות ועוגיות, מוקפצים. נלמד איך להסמיך רטבים ומרקים ללא שימוש בגלוטן, נשתמש באטריות ופסטות שעשויות מדגנים ללא גלוטן כגון כוסמת, אורז ושעועית ועוד.
מה נכין? קיש כרישה מנגולד ופטריות, פיצה פולנטה, מאפינס בננות, לחם בריא וטעים ללא גלוטן, לחמניות ללא גלוטן, עוגת שוקולד קינואה, סלט אטריות שעועית ועוד. 

סדנת אפייה וקינוחים בריאים: סדנת אפייה וקינוחים בריאים בה נלמד להכין לחמניות שיפון, חלה מתוקה מקמח כוסמין מלא עם צימוקים שיכורים, פיצה בריאה, לחם ממולא עלי מנגולד וגבינת ברינזה, מרק מלון ופירות יער, סלט פירות עם גרניטה שזיפים, קרוסטטת פירות קיץ, עוגיות טחינה, מאפינס שיבולת שועל וצימוקים, פנקייקים בריאים ועוד.

*תפריט הסדנאות עשויים להשתנות בהתאם לעונה ולמלאי בשוק. 

ענת גרינברג - סדנאות בישול בריא
ענת גרינברג, הבעלים של מרכז evergreen לקידום בריאות ואיכות חיים בהוד השרון, הינה מומחית לאפייה ובישול בריאים, נטורופתית מוסמכת ומנחת קורסים וסדנאות מעשיות לבישול בריא ותזונה נכונה. אחרי קריירה ענפה בתחום ההיי-טק, מימשה ענת את אהבתה לבישול בריא והפכה אותה למקצוע. את הבישול הבריא היא מלמדת באוניברסיטת ת”א, וכמו כן עורכת סדנאות פרטיות המותאמות אישית על פי צרכי המזמין. במהלך הסדנאות תבשלו יחד עם ענת, ולאחר מכן תשתתפו בסעודה עשירה של המנות שבישלתם ותקבלו חוברת עם המתכונים של הסדנה ומתכונים מיוחדים נוספים. במידה ויהיו שאריות - תוכלו לקחת אותן הביתה.
 

5 טעמים בישול בריא עם ענת
האותיות הקטנות
  • בתוקף עד 90 ימים ממועד רכישת השובר
    למימוש בימים ובשעות: א', ה' 18:00-21:00, ד' 10:00-13:00 
    בתיאום מראש בלבד בטלפון: 09-7447869
  • מימוש שובר אחד לאדם
  • תפריט הסדנאות עשויים להשתנות בהתאם לעונה ולמלאי בשוק
  • שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
  • ​בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו