באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון

פינוק אלטרנטיבי: טיפול שיאצו או טווינא החל מ-95 ₪ במרכז evergreen לרפואה משלימה, גם בשישי

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של לא פעיל - שיאצו כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר מלא 250
  • מחיר גרו 125
  • נקנו 29+
2 שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון
3 שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון
4 שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון
5 שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון
6 שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון
7 שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון
1 שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון

שיאצו או טווינא במרכז evergreen, הוד השרון

פינוק אלטרנטיבי: טיפול שיאצו או טווינא החל מ-95 ₪ במרכז evergreen לרפואה משלימה, גם בשישי
מחיר
95
 
שווי
195
 
אזל המלאי
מחיר
125
 
שווי
250
 
אזל המלאי
מחיר 95
(8)
51% הנחה
נקנו 29+
פג תוקף
בקצרה
טיפול שיאצו או טווינא במשך 45 או 60 דק' לבחירה במרכז לרפואה משלימה evergreen, גם בשישי.
תיאור העסקה


להרפות את השרירים ואת המחשבות: 

  • 45 דקות טיפול שיאצו / טווינא ב-95 ₪ במקום 195 ₪
  • 60 דקות טיפול שיאצו / טווינא ב-125 ₪ במקום 250 ₪
אופציה לשדרוג בתשלום מול בית העסק: לרוכשים 2 שוברים - ניתן לקיים טיפול בחדר זוגי במקביל בתוספת 50 ₪ לזוג מול בית העסק
 
שיאצו: עיסוי באמצעות לחיצות לאורך קווי האנרגיה בגוף (מרידיאנים). הטיפול מתחיל באבחון בעזרת תשאול ובדיקת מגע ומתבצע על מיטת טיפולים או על מזרן רחב על הרצפה, כשהמטופל בלבוש מלא. השיאצו נעשה באמצעות כפות הידיים, המרפקים והברכיים ובמהלכו המטפל מפעיל לחץ נקודתי מתון, תוך תנועה איטית לאורך המרידיאנים. לחץ זה מפזר את החסימות ומשחרר שרירים מכווצים. הטיפול אינו כואב ובמהלכו ייהנה המטופל מתחושת רוגע ורפיון כללי של השרירים ושלווה לגוף ולנפש. השיאצו יכול לסייע בהקלה על כאבי ראש ומיגרנות, בעיות שלד ושרירים, כאבי מפרקים ושרירים, מתח וחרדה, הפרעות שינה ועוד.

טווינא: טיפול טווינא משלב מגע דינמי, אנרגטי ומהיר הנע מעבודה נקודתית ממוקדת ועד לעבודה נמרצת על כל הגוף. בתחילת הטיפול נערך אבחון למטופל באמצעות תשאול על אורח חייו, בריאותו הכללית, ועל הבעיה הספציפית שבה הוא מעוניין לטפל. העיסוי נעשה בישיבה או שכיבה ובלבוש מלא ונוח. העיסוי יעיל ביותר להפגת כאבים כרוניים ובעיות אורתופדיות כגון כתף קפואה, שרירים תפוסים, כאבי גב וכאבי צוואר. בעזרת הטווינא ניתן לטפל גם בכאבי ראש, מיגרנות, בעיות מעיים וכאבי מחזור והיא אף מסייעת בהקלה על עייפות מתמשכת, השבת האנרגיה וחיזוק היכולת להתמודד עם לחץ וחוסר איזון רגשי באמצעות זרימה בריאה ומאוזנת. 

מרכז evergreen
מרכז evergreen הנו מרכז לקידום בריאות ואיכות חיים בהוד השרון. המרכז הוקם מתוך שליחות ואמונה עמוקה שאורח חיים בריא מוביל לחיים מאושרים יותר ומספק מעטפת מלאה של שירותים: החל משלב האבחון דרך הייעוץ, וכלה במגוון עשיר ורחב של טיפולים ברפואה משלימה, הדרכות, בית ספר לבישול בריא, דיאטת ניקוי רעלים, סדנאות וקורסים, שיעורי התעמלות, יוגה, פלדנקרייז, פילאטיס ועוד. צוות המטפלים במקום מונה אנשי מקצוע ומומחים בתחום הרפואה המשלימה, נטורופתים, מטפלים ברפואה סינית, הומיאופתיים, פסיכותרפיסטים, מאמנים, מטפלים ומורים מהמובילים בארץ, בעלי ניסיון עשיר וגישה טיפולית הוליסטית. מומחי המרכז נותנים מענה למגוון מצבים ובעיות רפואיות תוך שימוש בקשת רחבה של טיפולים המומלצת למטופל בהתאם לצרכיו.
 

הלקוחות ממליצים בפייסבוק:
"הבוקר חוויתי שוב טיפול מידיו האמונות של נעם נעמני. ואכן כשמו כן הוא - נועם הליכות, מקצועיות ומחוייבות למטופל !מטיפול לטיפול פשוט משדרג את עצמו! נעם , תודה!"
 

"אני רוצה להודות לאליסה המהממת... אתמול הגעתי עם כאבי גב תחתון לאליסה וחוויתי עיסוי יוגה...הידיים של אליסה שידעו לגעת בנקודות הכואבות יחד עם ההנחיות לנשימות, המוסיקה ברקע עשו את העיסוי לחוויתי... פשוט ריחפתי... לקראת סוף העיסוי הרגשתי שאני מתרוממת כאילו הגוף על המזרן אבל אני בכלל מנותקת מהמזרן"
 

"מאז שנפתח המרכז אני מאושרת להשתמש בשירותיו. חזי צאיג מטפל בטווינא במרכז, חזי איש מקסים ואכפתי, יודע להפיג כאבי גב במהירות רבה וטיפל לי בנפיחות וכאבים ברגל. אחרי מספר טיפולים הנפיחות ירדה משמעותית בזכות הטיפול המקצועי והמסור שלו וטווח התנועה בגפיים חזר. בשלב מסויים חזי המליץ להמשיך בדיקור. הסיפור המופלא ביותר שקרה לי הוא שחיפשתי את המעסה המדהימה שטיפלה בי בספא במקום אחר, ומה רבה היתה הפתעתי ושמחתי כשגיליתי שגם היא מטפלת באברגרין. שולי עמבר המופלאה שכל נגיעה שלה בגוף משחררת תפיסות אחרת, שהידיים שלה עדינות וחזקות גם יחד. שהמגע שלה מרגיע ויכולת הריפוי שלה שולחת אותי כל פעם לעולמות גבוהים של שקט. שולי העלימה לי את הכאב לחלוטין עם טיפול משולב של עיסוי, דיקור ורפואת תדרים. אני יוצאת מכל טיפול בתחושת ריחוף"

EVERGREEN- נסגר
האותיות הקטנות
  • בתוקף עד 60 ימים ממועד רכישת השובר
    למימוש בימים ובשעות: א'-ה' 08:00-22:00, ו' 08:00-15:00
    בתיאום מראש בטלפון: 09-7447869      
  • מימוש שובר אחד לאדם
  • שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
  • ​בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו