באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט

נורבגיה בקיץ: טיול מאורגן 8 ימים, כולל טיסות, מלונות, מדריך ועוד, תכנית מלאה ללא סיורי בחירה, החל מ-6,305 ₪ לאדם

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של אירופה כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 6119
2 טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט
3 טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט
4 טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט
5 טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט
6 טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט
7 טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט
1 טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט

טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה ביולי-אוגוסט

נורבגיה בקיץ: טיול מאורגן 8 ימים, כולל טיסות, מלונות, מדריך ועוד, תכנית מלאה ללא סיורי בחירה, החל מ-6,305 ₪ לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 6,119
משוקלל לאדם
פג תוקף
בקצרה
יולי-אוגוסט • טיסות • מלונות • מדריך • סיורים • תכנית מלאה ללא סיורי בחירה
תיאור העסקה
טיול אל המדינה מהיפות בעולם. מרחבים המקפלים בתוכם: קור וחום, אש ומים, פיורדים, הרים נישאים, קרחונים לבנים, דרכים צרות, לילות ארוכים, טרולים מתחת לגשרים ותרבות פתוחה ומתקדמת. תרבות שעוצבה על יד הנוף הסובב אותה. קרחונים שגרסו את הקרקע ועצבו את הנוף, חרצו העמקים ופסלו את הפיורדים. נבין מדוע דווקא הנורבגים היו הראשונים לגלות את אמריקה, ומה דחף את הוויקינגים לפשוט על מדינות אירופה. נראה את עולמם של גיבורי תרבות כ – סקוט אמודסן, ננסן קסטרופ, ואחרים אשר חצו אוקיינוסים והרחיקו עד לגילוי הקטבים. חצי האי מבותר בפיורדים ומשיכות מכחול שמציירות הערים המבודדות, ביתה של רקמה אנושית מעניינת וייחודית, בעלת מערכת חוקים מן המתקדמות בעולם. עם בעל יחסים בין אישיים מפותחים מאין כמותם שהטביעו חותמם בתיאטרון, במחזותיו של הנריק איבסן ובמוסיקה המדהימה של אדוארד גריג. נוף שיצר תרבות שהטביע את חותמה על העולם. 
 
ההצעה:
טיול מאורגן 8 ימים לנורבגיה, תכנית מלאה ללא סיורי בחירה, כולל:
• טיסות שכר בקו תל אביב - אוסלו - ברגן - תל אביב כולל מיסי נמל ותוספת דלק
• כלכלה: ארוחת בוקר
• אוטובוס תיירים לביצוע התוכנית 
• סיורים וכניסות על פי המפורט בתכנית הטיול
• מדריך ישראלי מצוות מדריכי כרמל
• תשר לנותני השירותים בחו"ל
 
מסלול הטיול:
יום 1: ת"א - אוסלו Oslo 
ניפגש בשדה התעופה לטיסתנו לאוסלו. לאחר הנחיתה נצא לסיור פנורמי בבירת המדינה ככל שיותיר לנו הזמן, נמשיך לבית המלון ללינה. 
 
יום 2: אוסלו Oslo 
לאחר ארוחת הבוק נעמיק את היכרותנו עם אוסלו, בבירת נורבגיה, בעברה בירתם של הוויקינגים. נבקר ב "פרוגנר פארק" האטרקציה המזוהה ביותר עם העיר , מלבד משטחי דשא רחבי ידיים  ניצבים בפארק 212  פסלי ברונזה וגרניט המתארים את מעגל החיים ,יצירותיו של הפסל הנורבגי גוסטאב ויגלנד. נמשיך אל רחובה המרכזי של אוסלו, רחוב קארל יוהאן אשר בסופו ניצב לו ברוב הוד והדר ארמון המלוכה, שבנייתו הושלמה במאה ה- 19. נצפה בבניין המרשים ובמצודת אקרהוס שנבנתה במאה ה– 4 כמבצר שנועד להגן על העיר בפני אויבים. נבקר במוזיאון הוויקינגים שם נלמד על אורח חייהם הייחודי של הוויקינגים ונצפה באוסף ספינות ויקינגים מהשמורות בעולם. נשלים את סיורנו בעיר ונותיר זמן לטיולים עצמאיים וקניות ונמשיך לבית המלון ללינה. 
 
יום 3: אוסלו Oslo - לילהאמר (Lillehammer) - וינסטרה (Vinstra)
לאחר ארוחת הבוקר נצא צפונה, ניסע  לאורך אגם מיוסה, נחלוף על פני יערות, כפרים ועיירות זעירות,. נעצור בעיר לילהאמר  ,(Lillehamer)היושבת על אחת הדרכים החשובות לצפון המדינה. העיר זכורה בעקבות המבצע לפגיעה באחד מראשי קבוצת ספטמבר השחור (1973). נבקר במוזיאון הפתוח מאייהאוגן (Maihaugen) המציג את אורח החיים בנורבגיה בעבר הרחוק והקרוב בעשרות רבות של מבנים ומוצגים, נראה גם כנסיית עץ טיפוסית (Stave church) אחת מהכנסיות הבודדות שהותירו הוויקינגים לפני כאלף שנה, והן חלק מאתרי מורשת התרבות העולמית של אונסקו. אחר הצהריים  נמשיך בנסיעה לאורך העמק ונתחיל להתוודע לעולמה של נורבגיה. בשעות הערב נגיע למלוננו ללינה. 

יום 4: הדרך האטלנטית Atlantic Ocean Road 
לאחר ארוחת הבוקר נצא לעבר הדרך האטלנטית הנחשבת לאחת מדרכי הנוף היפות בעולם אם לא היפה ביניהן. עד בנייתה, האמצעי היחידי להגעה לאיים היה באמצעות שייט שהיה מסוכן בעונת הסתיו. הדרך מאופיינת בעיקולים חדים החודרים לתוך האוקיינוס האטלנטי ומשולבים בה מספר רב של גשרים, גשרים שנבנו כפסלים ומהווים מוקד משיכה לצלמים וחובבי עיצוב מכל העולם. הדרך מתנהלת בדרך פתלתלה, חוצה מובילי מיים ומחברת בין צוקי סלע. דרך היוצרת חיבור מהיר בין אי לאי, בין כפר לכפר, קושרת בין בני אדם ובין עולמות של טבע. בשעות הערב נגיע לבית המלון  ללינה. 
 
יום 5: לינג' Linge – גירינגר Geiranger שייט בפיורד גיירינגר  Grainger fjord – הליסלט Hellesylt 
לאחר ארוחת הבוקר נצא דרומה בדרכנו לליבה של ארץ הפיורדים, נעלה על מעבורת ונחצה את מוצאם של הפיורדים אל האוקיאנוס. נמשיך דרומה תחת נופי ההרים בואכנו אל – העיירה גיירינגר. נסייר בעיירה גייראנגר, אחת המפורסמות והיפות בעיירות נורבגיה המשתפלת בגבעות הירוקות שליד הפיורד.  נעלה על מעבורת ונצא לשיט בפיורד גיירינגר** נחצה בהפלגה את הפיורד, הנחשב ליפה בעולם, בין פסגות תמירות ומספר מפלי ענק מרהיבים כמו "מפל שבע האחיות" ו"מפל ההינומה". לאחר השייט נמשיך אל היפה בכפרים – הליסלט Hellesylt. בתום הסיור נמשיך לבית המלון ללינה.
* ייתכן ושייט זה יערך ביום אחר - על פי זמינות המעבורת צרכי המסלול. 
 
יום 6: סקאי Skei - קרחון הבריקסדאל Briksdal Glacier
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל העיירה סקאי ( Skei ) כשאנו חוצים נופים מהיפים בעולם – ארץ הפיורדים של נורבגיה. נבקר בעיירה, נראה את חיי המקומיים ואת תוצרתם המקומית נצא בנסיעה מפותלת דרך אגם הורינדאל שהוא העמוק ביותר באירופה (514 מטר) לעבר קרחון בריקסדאל. נעלה לתצפית לעבר מרגלות הקרחון.. נמשיך בנסיעה אל סוגנדל תוך עצירות תכופות לצילום והשתאות מהנוף. ארץ שבה כל סיבוב ועיקול בדרך מבשר על תגלית חדשה. בשעות הערב נגיע למלוננו ללינה. 
 
יום 7: "ארץ הפיורדים" - פלאם Flam - עלייה למירדאל ברכבת Myrdal - ברגןBergen   
לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול בנופיה של ארץ הפיורדים, עמקים שהועמקו על ידי קרחון יבשתי במשך עידנים, כיום הוא זרוע ארוכה וצרה של ים, עם דפנות תלולות, שפעילות הקרחונים גילפה. נבקר בעיירה מנהלר (Mannheller) שם נעלה על מעבורת שתעביר אותנו את הפיורד. ניסע דרך העיירה פלאם וגודואנגן, ממנו נצפה על עמק נארוי. בפלאם נעלה על הרכבת לעבר תחנת הרכבת בעירונת מירדאל, הרכבת עולה על מרומי ההר שנחצב על ידי קרחון לפני עידנים רבים וממנה נגלים מראותיהם האדירים של כוחות הטבע בפעולה. המעוניינים יוכלו לשכור במקום אופניים ולרדת חזרה לפלאם בדיווש, להרגיש את המרחבים והרוח הנושבת. לאחר הנסיעה נשוב לפלאם ונצא בדרכנו לעבר מפל Vøringfossen ברגן, בירת הפיורדים. בשעות הערב נגיע למלוננו ללינה. 
 
יום 8: ברגן Bergen 
לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום סיור בברגן. העיר השנייה בגודלה בנורבגיה ובירתה הקדומה. מוקפת פיורדים ומפרצים רבים אוצרת העיר היסטוריה מרשימה המתבטאת בבניינה של העיר. מהתצפית דרך הנמל התיירותי של העיר שם נצפה על מבצר רוזנקרנץ ואולם הוקון. נרד לסיור בעיר שפריחתה החלה בשלהי ימי הביניים בזכות המסחר הייחודי והענף שהתרכז בה. נשוטט ברובע ההנזיאתי בין בתי המסחר העתיקים שהפכו ברבות השנים לחנויות בוטיק. הרובע העתיק הוכר על ידיי אונסקו כאתר מורשת עולם.  נקנח בשוק הדגים התוסס. כאן נוכל לראות את תנובת הים הצפוני. נסייר רגלית בשוק הדגים הססגוני וברובע האנזיאתי. בשעות הצהריים נצא לנסיעה בנוף הסובב את העיר. נשלים את סיורנו בעיר ונותיר זמן לטיולים עצמאיים בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסתנו לישראל. 

 
חופשה נעימה :)
 
מספר עסקה - 1024982
האותיות הקטנות
תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.
תקף במגוון תאריכים בחודשים יולי-אוגוסט.
 
פרטי טיסות:
תל אביב - אוסלו - ברגן - תל אביב
יציאה: המראה: 17:30 נחיתה: 21:45
חזרה: המראה: 23:30 נחיתה: 5:35
שעות הטיסות נתונות לשינוי 
 
המחיר אינו כולל:
ביטוח רפואי, כבודה והוצאות אישיות
תוספת לאדם בחדר ליחיד
הוצאות בעלות אופי אישי: משקאות המוגשים במהלך הארוחות, כביסה, סרטים בתשלום בחדרים ושרותי חדרים, דמי סבלות או הוצאות אישיות
כל מה שלא כתוב בתוכנית ו"במחיר כולל"
טיפ למדריך הישראלי (נהוג לתת 5 אירו ליום טיול לנוסע)
 
הערות נוספות:
תכנית הטיול הינה תכנית עקרונית, שינויים בסדר הביקורים הימים יכולים להתרחש עקב מגבלות שינויים במהלך הטיול
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה
לפי שער דולר - 3.72
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
מספר עסקה - 1024983
 
הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה, יש ליצור קשר עם חברת ''כרמל תיירות'' תוך 24 שעות, מיד עם קבלת הגרופון במייל האישי, בטלפון: 03-549-8144 (שלוחה 2).
לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו בהקדם האפשרי אצל בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה.
בית העסק הינו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו.
 
לסגור את כל השירותים לטיסה בקליק
• לרכישת מט"ח לטיסה במחירים אטרקטיביים ובתשלומים לחצו כאן 
• לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן 
• לרכישת סים בינלאומי לחצו כאן