באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום

כסאות לפינת אוכל

מציג 65 מתוך 65 תוצאות
מיון ותוצאות
מיון לפי
filter arrow
אפשרויות סינון נוספות
סנן בטל

איך לבחור כיסאות לפינת אוכל?
 כסא לפינת אוכל צריך להתאים לעיצוב הכללי של הבית, וכמובן של פינת האוכל בבית שלכם. ישנו מגוון רחב של כסאות פינת אוכל וכדי לבחור את אלה שמתאימים עבורכם, חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים.
ראשית, העיצוב - אם יש לכם שולחן עץ, כדאי לבחור כסאות עץ לפינת אוכל על מנת שפינת האוכל תיראה כמו סט אחיד ולא כאוסף אקלקטי של מוצרים.
שנית, אופן השימוש - אם אתם מחפשים כסאות שולחן אוכל למרפסת או לגינה, למשל, יכול להיות שתעדיפו כסאות מתקפלים לפינת אוכל, שכן לרוב הם קלים יותר ומתאימים לניוד ואחסון בעת הצורך.
שלישית, סוג הכיסא - אם אתם מעדיפים כיסא פינת אוכל עם ידיות, עליכם לוודא שהן יכולות להיכנס מתחת לשולחן האוכל שיש בביתכם. כיסא לפינת אוכל ללא ידיות יכול להיות ורסטילי יותר אם תרצו להשתמש בו גם לשימושים אחרים ברחבי הבית.
בכל מקרה, זכרו - כסאות לפינת אוכל מעוצבים בסגנונות שונים וחשוב שתבחרו כאלה שיחמיאו לעיצוב הקיים בבית, אך גם יתאימו לאופן ולתדירות שבהם אתם עתידים להשתמש בהם. 
 
איזה סוג כסא לשולחן אוכל לקנות?
 אם אתם מחפשים כסא מעוצב כסאות לפינת אוכל יכולים להגיע במגוון סגנונות ולהוות לא רק פריט שימושי, אלא גם אמצעי שמשלים או מעצים את הקו העיצובי הקיים בבית.
אם העיצוב בבית שלכם הולך על מוטיב נורדי או מודרני, כסאות לפינת אוכל מרופדים יכולים להיות התאמה מושלמת עבורכם - כסאות לפינת אוכל דמוי עור או כסאות לפינת אוכל קטיפה, למשל.
אם פינת האוכל שלכם מעוצבת דווקא בסגנון כפרי, כסאות לפינת אוכל מעץ הם הבחירה הנכונה, משום שהם יוצרים מראה חמים, נעים ומזמין.
סגנונות נוספים שיכולים להתאים לכם הם סגנון נורדי-מינימליסטי, סגנון מודרני ועוד.
למרפסת או לגינה, כסאות ראטן לפינת אוכל או כסאות פלסטיק לפינת אוכל הם בחירה טובה, משום שהם לא רק קלים יותר לשימוש ולאחסון, אלא גם עמידים לתנאי מזג אוויר ודורשים תחזוקה מינימלית ביותר.
גם התאמת צבעים היא דבר חשוב - כסאות שחורים לפינת אוכל, לדוגמה, פחות יתאימו לעיצוב שמתאפיין בצבעים בהירים, משום שהם יכולים להיראות כבדים, סוגרים ומקטינים את החדר. 
 
איפה קונים כסאות לפינת אוכל בזול?
אם אתם מחפשים כסאות זולים לפינת אוכל, ב-GROO תוכלו למצוא כסאות לפינת אוכל במבצע בכל סגנון שתרצו - כסאות מרופדים לפינת אוכל, כסאות עור לפינת אוכל, כסאות שקופים לפינת אוכל, כסאות כפריים לפינת אוכל, כסאות צבעוניים לפינת אוכל, כסאות נערמים לפינת אוכל, כסאות וינטג לפינת אוכל ואילו כורסאות לפינת אוכל.
אנחנו מקפידים לבחור יצרני כסאות לפינת אוכל שמביאים פריטים איכותיים ולהציע לכם כסאות פינת אוכל במבצע ובמחירים אטרקטיביים. תוכלו למצוא אצלנו כסאות לפינת אוכל זולים משמעותית מאשר במקומות אחרים, בלי להתפשר על איכות, עיצוב או כל דבר אחר.
מה שבטוח, כשקונים כסאות לפינת אוכל מחירים לא חייבים להיות מגבלה, אם יודעים איפה לקנות אותם (התשובה היא ב-GROO דרך אגב, שתדעו).