באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים

קרנבל המסכות, מלך הניוקי ועוד: טיול מאורגן 7 ימים לקרנבלים באיטליה, החל מ-$1,042 לאדם

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של אירופה כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 1042 $
  • נקנו 4+
2 טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים
3 טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים
4 טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים
5 טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים
6 טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים
7 טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים
1 טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים

טיול קרנבלים באיטליה - מאורגן 7 ימים

קרנבל המסכות, מלך הניוקי ועוד: טיול מאורגן 7 ימים לקרנבלים באיטליה, החל מ-$1,042 לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 1,042 $
משוקלל לאדם
נקנו 4+
פג תוקף
בקצרה
קרנבל המסכות בוונציה, מלך הניוקי בוורונה, קרנבל בובות הענק בויארג'ו קרנבל התפוזים באיבראה.
פרטים נוספים
עד 12 תשלומים ללא ריבית*
תיאור העסקה
מסע אל הקרנבלים המובילים והמרתקים ביותר באיטליה: ונציה - קרנבל המסכות, ורונה - קרנבל "מלך הניוקי", ויארג'ו - קרנבל "בובות הענק" ואיבראה - קרנבל "התפוזים".

המחיר כולל:
טיסות בינלאומיות
מיסי נמל  ודלק
בתי מלון מדרגה ראשונה ודרגת תיירות טובה
מס אכסון מקומי (ע"פ חוק) על השהיה/לינה בכל בתי המלון  באיטליה, בהם תשהה הקבוצה
ארוחות בוקר בסגנון מזנון חופשי BUFFET
אוטובוס תיירים ממוזג ונוח לביצוע תכנית הטיול
סיורים וביקורים כמפורט בתכנית הטיול
תשר (טיפים) לנותני השירותים בחו"ל, למעט דמי סבלות
מלווה קבוצה


מסלול טיול בתאריכים 14-19.2:
יום 1. תל אביב, צפון איטליה, בולוניה, טוסקנה נפגש בנמל התעופה בן גוריון ונטוס למילאנו שבצפון איטליה. לאחר הנחיתה נדרים אל חבל אמיליה רומאנה ונבקר בעיר בולוניה - בירת החבל בה שוכנת האוניברסיטה העתיקה בעולם. נסייר ברחובות עמוסי החנויות, בכיכרות המרכזיות המעניינות של העיר, בשוק האוכל העתיק שכולו תוצרת מקומית ונראה את מגדל גריזנדה ומגדל אזינלי - המגדלים שנותרו מתוך 101 המגדלים שנבנו בעיר והפכו לסמלה. בתום הביקור נמשיך למלונינו בטוסקנה.
 
יום 2. פיזה, קרנבל ויארג'ו - מצעד בובות הענק
ניסע לפיזה לראות את סמלה המפורסם של העיר - "המגדל הנטוי".  נמשיך לויארג'ו  -  עיירת חוף ברביירה ורסיליה הטוסקנית, בה מתקיים קרנבל הבובות וכרכרות הענק, הנחשב למרהיב ביותר באיטליה ומהמפורסמים בעולם, בשל בובות הענק המתארות באופן סאטירי דמויות ציבוריות ופוליטיות מאיטליה ומהעולם כולו. חגיגה של קרנבל, מוסיקה, צבע, תזמורות ומאות רקדניות ורקדנים שסוחפים את קהל המשתתפים לחוויה בלתי נשכחת. בתום הביקור נחזור למלונינו.

יום 3. קרנבל המסכות בונציה הבוקר נצפין לכיוון וונציה. יום מלהיב ומרתק לפנינו  בונציה. נשוט אל האזור העתיק של ונציה בתחבורה הימית הייחודית לעיר ונבלה   כל היום  במרכזי האירועים הססגוניים  המתקיימים לאורך התעלה. נתרשם מהעיר "הבלתי אפשרית" שעל המים, מעושר בנייניה וארמונותיה הנוצצים. נבקר בגטו היהודי, מקום בו נטבע המושג "גטו" במורשתנו. נמשיך אל גשר ריאלטו המשמש מוקד משיכה למראות ולמסכות. נלך  אל לב הקרנבל – כיכר סן מרקו – "הסלון הגדול של אירופה",  נראה את הלגונה הוונציאנית המרשימה, אשר תפאורת הקרנבל, התחפושות והמסכות משווים לה מראה מרשים ומלהיב. המעוניינים יוכלו לשוט בגונדולות, באווירה הרומנטית של העיר המיוחדת (בתשלום).לאחר הביקור ניסע למלונינו באזור ורונה.
 
יום 4. ויצ'נזה, פדובה
היום נבקר בויצ'נזה, עירו של הארכיטקט המפורסם פאלאדיו. נהלך ברחובה הראשי של העיר ונהנה מהארכיטקטורה המיוחדת של הארמונות, הכיכרות והחנויות האלגנטיות. נמשיך לפדובה, עיר אוניברסיטאית חשובה שנוהלה מאז היווסדה בשנת 1222 על ידי הסטודנטים עצמם ולא על ידי גורמי דת. נשוטט בין הכיכרות בעלות סגנונן הארכיטקטוני שונה וייחודי ונבקר בכנסיית סנט אנטוניו המרשימה המושכת אליה מאמינים מכל קצווי תבל. בתום הביקורים נשוב לבית המלון.
 
יום 5.  (הרי הדולומיטים)
יום חופשי לסיורים עצמאיים. המעוניינים יוכלו לצאת (בתשלום) ליום נפלא של הטבע בהתגלמותו להרי הדולומיטים (האלפים) המושלגים. ניסע בדרכים יפות בין הרים נישאים ועיירות אלפיניסטיות עם בתי עץ צבעוניים, נראה פסלי עץ של אומנים מקומיים ונהנה מהאווירה הייחודית והרגועה שמאפיינת את האזור. בתום היום החווייתי נשוב בשעת לילה למלוננו.
 
יום 6. ורונה, הבורגטו על נהר המינצ'יו, צפון איטליה, תל אביב
נבקר  בעיר האוהבים ורונה, עירם של רומיאו ויוליה. נטייל דרך המדרחוב האלגנטי אל חצר ביתה של יוליה ונראה את המרפסת ממנה הקשיבה לסרנדות של אהובה רומיאו. לאחר שנצטלם למזכרת ליד פסלה של יוליה שניצב בחצר ביתה, נטייל בכיכר השוק ונראה את האמפיתיאטרון הרומאי העתיק, הארנה, מבנה אליפטי מרשים ששימש למלחמות גלדיאטורים בעברו ומארח עד היום מופעי אופרה מפורסמים מידי שנה.  לאחר הביקור ניסע לכיוון העיירה וולאג'יו סול מינצ'יו לביקור בפנינת האזור, הבורגטו , כפר עתיק קטן ומדהים ביופיו. תם ונשלם הטיול.  נארוז את החוויות וניסע לנמל התעופה ונמריא חזרה הביתה עם טעם של עוד.


מסלול טיול בתאריכים 19-25.2:
יום 1. תל אביב, צפון איטליה
נמריא בטיסת אחה"צ  לצפון איטליה. לאחר הנחיתה נעשה דרכנו לבית המלון באזור ורונה.
 
יום 2. ויצ'נזה, פדובה
היום נבקר בויצ'נזה, עירו של הארכיטקט המפורסם פאלאדיו. נהלך ברחובה הראשי של העיר ונהנה מהארכיטקטורה המיוחדת של הארמונות, הכיכרות והחנויות האלגנטיות. נמשיך לפדובה, עיר אוניברסיטאית חשובה שנוהלה מאז היווסדה בשנת 1222 על ידי הסטודנטים עצמם ולא על ידי גורמי דת. נשוטט בין הכיכרות בעלות סגנונן הארכיטקטוני שונה וייחודי ונבקר בכנסיית סנט אנטוניו המרשימה המושכת אליה מאמינים מכל קצווי תבל. בתום הביקורים נשוב לבית המלון.
 
יום 3. הבורגטו על נהר המינצ'יו , ורונה- קרנבל הניוקי
ניסע  לכיוון העיירה וולאג'יו סול מינצ'יו לביקור בפנינת האזור, הבורגטו , כפר עתיק קטן ומדהים ביופיו.  נמשיך
לביקור בורונה - עירם של רומיאו ויוליה . נטייל דרך המדרחוב האלגנטי של העיר אל חצר ביתה של יוליה, שם נראה את המרפסת ממנה הקשיבה יוליה לסרנדות מפיו של רומיאו. נטייל בכיכר השוק ונראה את האמפיתיאטרון הרומאי העתיק, הארנה, מבנה אליפטי מרשים ששימש למלחמות גלדיאטורים בעברו ומארח עד היום מופעי אופרה מפורסמים מידי שנה.  שיאו של הביקור בשעות אחה"צ המוקדמות, אז מתחיל "קרנבל מלך הניוקי" של ורונה במצעד ענק של כרכרות, תחפושות והמון קונפטי וסוכריות. המצעד עובר ברחובותיה המרכזיים של ורונה ולאורך הנהר עד לכיכר סאן זנו שם נמצאים דוכני הניוקי שהוא, למעשה, גיבור הקרנבל המקומי. בתום היום המהנה והעליז נחזור למלוננו.
 
יום 4. קרנבל המסכות בונציה
יום מלהיב ומרתק לפנינו  בונציה. נשוט אל האזור העתיק של ונציה בתחבורה הימית הייחודית לעיר ונבלה   כל היום  במרכזי האירועים הססגוניים  המתקיימים לאורך התעלה. נתרשם מהעיר "הבלתי אפשרית" שעל המים, מעושר בנייניה וארמונותיה הנוצצים. נבקר בגטו היהודי, מקום בו נטבע המושג "גטו" במורשתנו. נמשיך אל גשר ריאלטו המשמש מוקד משיכה למראות ולמסכות. נלך  אל לב הקרנבל - כיכר סן מרקו - "הסלון הגדול של אירופה",  נראה את הלגונה הוונציאנית המרשימה, אשר תפאורת הקרנבל, התחפושות והמסכות משווים לה מראה
מרשים ומלהיב. המעוניינים יוכלו לשוט בגונדולות, באווירה הרומנטית של העיר המיוחדת (בתשלום).לאחר הביקור נחזור לבית המלון.
 
 יום 5. טוסקנה - קרנבל ויארג'ו - מצעד בובות הענק
הבוקר נדרים אל טוסקנה – חבל ארץ יפה ורומנטי במיוחד הטובל בנוף כפרי קסום המשופע בכרמים ועצי זית.  ניסע לויארג'ו  -  עיירת חוף ברביירה ורסיליה הטוסקנית, בה מתקיים קרנבל הבובות וכרכרות הענק, הנחשב למרהיב ביותר באיטליה ומהמפורסמים בעולם, בשל בובות הענק המתארות באופן סאטירי דמויות ציבוריות ופוליטיות מאיטליה ומהעולם כולו. חגיגה של קרנבל, מוסיקה, צבע, תזמורות ומאות רקדניות ורקדנים שסוחפים את קהל המשתתפים לחוויה בלתי נשכחת. בתום הביקור ניסע למלונינו בטוסקנה.
 
יום 6. איבראה - קרנבל קרבות התפוזים
עם בוקר ניסע לקרנבל המסורתי המפורסם – "קרנבל מלחמת התפוזים" המתקיים מדי שנה בתקופה זו בעיר איבראה. הקרנבל ההיתולי והמשעשע משמר מסורת רבת שנים עוד מהמאה ה – 19. במהלך החגיגה, משליכים החוגגים תפוזים מלאי מיץ האחד על השני. הקרנבל נחגג בכל פינות העיר, האווירה עליזה ביותר. אנחנו נצפה בבטחה בקרבות התפוזים, מהמקומות המיוחדים השמורים לצופים, מבלי להיפגע. בתום היום המהנה ניסע למלוננו שבאזור מילאנו.
 
יום 7. מילאנו, צפון איטליה, תל אביב
במחצית ראשונה של היום נערוך ביקור במילאנו שהיא בירת האופנה העולמית ונטייל באתרים המפורסמים של העיר. נראה את הקתדרלה הראשית ה'דואומו' המרהיבה, את בית האופרה המפורסם לה סקאלה ואת "גלריה ויטוריו עמנואל" הגדושה בחנויות אופנה יקרות מפוארות. לאחר הביקור פנינו מזרחה אל עבר שדי התעופה של ורונה ממנו נמריא חזרה הביתה.


חופשה נעימה :)


מספר עסקה - 1032935
האותיות הקטנות
תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.
תקף בחודש פברואר 2020.

פרטי טיסות:
תל אביב - ורונה - תל אביב
14-19.2:
הלוך: המראה: 09:00, נחיתה: 11:50
חזור: המראה: 19:55, נחיתה: 00:30 למחרת
19-25.2:
הלוך: המראה: 16:05, נחיתה: 18:55
חזור: המראה: 19:55, נחיתה: 00:30 למחרת
שעות הטיסות נתונות לשינוי 

הערות נוספות:
מחיר שלושה מבוגרים זהה למחיר של זוג+ילד 

המחיר אינו כולל תשר למלווה הקבוצה. מקובל לתת תשר למדריך של כ-4 אירו לכל נוסע (גם בגין ילדים) לכל יום טיול
תינוק (0-2) בתוספת תשלום, מותנה באישור סופי - ישירות מול הספק
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה
שער המרה הינו על פי דין
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
מספר עסקה - 1032935
קוד טיול 1 CAR-0214
קוד טיול 2 CAR-0219

מדיניות ביטולים 
תקנון ישראייר 
 
הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה, יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות של ''נתור" מייד עם רכישת השוברים למעט שבתות וחגים טלפון ''נתור" לביצוע הזמנות: 03-6274002.
מימוש השובר הינו באחריות מחזיק השובר, הזמנה של השירות/ים המופיעים בשובר יש לבצע ישירות אך ורק אצל בית העסק ספק השירות, והינה בכפוף לאישור סופי של ההזמנה על ידי בית העסק בעת מימוש השובר.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.
בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו.
 
לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו מול בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה ו/או החופשה.
 
לסגור את כל השירותים לטיסה בקליק
• לרכישת מט"ח לטיסה במחירים אטרקטיביים ובתשלומים לחצו 
כאן 
• לרכישת סים בינלאומי לחצו כאן 
• לרכישת ביטוח ביטול טיסה לחצו כאן