באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים

טיול מאורגן 7/9 ימים בגאורגיה ע"ב חצי פנסיון, כולל טיולי ג'יפים וערבי פולקלור, ללא ימים חופשיים, החל מ-$819 לאדם

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של אירופה כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 819 $
2 מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים
3 מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים
4 מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים
5 מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים
6 מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים
7 מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים
1 מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים

מהרי הקווקז לחופי הים השחור - טיול מאורגן 7/9 ימים

טיול מאורגן 7/9 ימים בגאורגיה ע"ב חצי פנסיון, כולל טיולי ג'יפים וערבי פולקלור, ללא ימים חופשיים, החל מ-$819 לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 819 $
משוקלל לאדם
פג תוקף
בקצרה
טיסות • מלונות • מדריך • סיורים • חצי פנסיון • ללא ימים חופשיים • ערבי פולקלור • טיולי ג'יפים
פרטים נוספים
עד 12 תשלומים ללא ריבית*
תיאור העסקה
גאורגיה היא התגלית הנפלאה שלנו בשנים האחרונות. הארץ שיש בה הכול. ערים גדולות, הרים  גבוהים, נופים מדהימים, כפרים קטנים, שווקים  אותנטיים וצבעוניים,  מנזרים מבודדים והסטוריה יהודית מפוארת.  חוף הים השחור ועיר הנופש בטומי, הקווקז הגבוה במלוא עוצמת נופיו הפראיים  ומגדלי האבן, אשר חידת המסתוריות  האופפת אותם, לא פוענחה.  וכמובן - הכנסת האורחים הגיאורגית המחבקת בחום את כל אורחיה.

המחיר כולל:
• טיסות לטביליסי/בטומי, חזרה מבטומי/טביליסי
• מיסי נמל ודלק
• בתי מלון מדרגה ראשונה /דרגת תיירות טובה בחדרים זוגיים
• חצי פנסיון
• 2 ערבי פולקלור
• 2 טיולי ג'יפים
• סיורים מודרכים וביקורים כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית
• אוטובוס צמוד על פי הרמה הנהוגה בגאורגיה
• תשר (טיפים) לנותני השירותים בחו"ל, למעט דמי סבלות
• מלווה קבוצה מצוות נתור


מסלול טיול 7 ימים:
יום 1. תל אביב,  בטומי
נטוס לגאורגיה, לבירת חבל אג'רה - בטומי. עיר הנופש לחוף הים השחור, מציעה למבקריה בתי מלון מפנקים, מסעדות, חיי לילה תוססים וחוף ים קסום. לאחר קבלת החדרים נבקר בפארק ה-6 במאי ובטיילת היפה. נראה את מגדל האלפבית בגובה 130 מ'  ואת המזרקות המרקדות על האגם. נבקר במיריקל פארק  ובו פסל עלי ונינו רומאו ויוליה המקומיים. נמתין להפעלת המנגנון שמדי ערב מאחד אותם במיצג מרשים לדמות אחת.
 
יום 2. בטומי
נצא לנסיעה קצרה  ונבקר בגנים הבוטניים היפים של העיר. נתרגש מהנוף וממראה הגן המטופח השוכן על רכס המשקיף לים.  נראה את הצמחיה העשירה מאות סוגי עצים וצמחים  מכל רחבי העולם.  בתום הביקור נשוב לעיר   ונעפיל ברכבל ארגו לתצפית על העיר והים השחור.  נבקר בכיכרות היפות של העיר, פיאצה בטומי שבמרכזה פסיפס מרהיב וכיכר אירופה ובה פסל מדאה.  נבקר בשוק המקומי. בתום הסיור נהנה  מזמן חופשי לקניות בעיר.
 
יום 3. בטומי, זוגדידי,  מסטייה
ניפרד מהעיר היפה בטומי. ניסע לעיר זוגדידי, בירת חבל סמרגלו. אם יתאפשר נראה את ארמון דידיאני שנשרף ושוחזר לאחרונה ובו מוצגת מסיכת המוות של נפוליאון בונפרטה. נראה את הגנים המקיפים אותו.  נמשיך לעבר חבל סוונטי  ההררי והמבודד, אשר תושביו שונים בלבוש, במנהגים ובשפה. ניסע בזמן ל"עולם אחר" שונה מהמוכר והידוע - למסטיה בירת החבל   כשברקע מלווים אותנו, ההרים המוריקים, הנהרות, המפלים והפסגות המושלגות. לעת ערב נגיע לבית המלון. 
 
יום 4. מסטיה, אושגולי –  טיול ג'יפים
יום זה הוא אחד משיאי הטיול. רכובים על רכבי 4X4 נצא ליום מרגש. נעפיל   ברכבל לתצפית ממעוף הציפור על הכפרים והחבל כולו. נמשיך לביקור בכפרי אושגולי - למרגלות הר שחארה הגבוה ביותר בגאורגיה, אשר תושביו המנותקים כל שנה במשך 6 חודשים בשל השלג הנערם בדרכים, שימרו מאות שנים את דרך החיים, המסורת והשפה. נראה את הכנסייה על גבעה בשולי הכפר ואת מגדלי השמירה אפופי המסתורין,  על רקע הנוף הפראי. נתרשם מאורחות החיים  של תושבי הכפר ונתארח לארוחת צהריים בבית משפחה מקומית. נלמד  על דרך הכנת  המנות המקומיות צ'ווישטארי וחובדארי.
 
יום 5. טסחלטובו - מערת הנטיפים פרומתאוס, קוטאיסי
ניפרד ממסטיה וניסע לקוטאיסי. נבקר במערת הנטיפים המרשימה פרומתאוס בטסחלטובו.  נמשיך לקוטאיסי, נסייר בעיר העתיקה וברובע היהודי, בו חיה קהילה יהודית מהגדולות  בגאורגיה. לא נוותר על ביקור  בשוק המקומי הגדול ונהנה מזמן חופשי, לספוג את הצבעים, הריחות והטעמים  ולערוך קניות משתלמות. ארוחת ערב  ומופע פולקלור של להקה ווקאלית.
 
יום 6. גורי, מצחטה, טביליסי
הבוקר נבקר  בבית הכנסת שנחנך בעיר ב -1887 (אם יתאפשר) ונשמע על הקהילה היהודית המפוארת. נסע לעיר המבצר העתיקה גורי, בה נולד וחי סטאלין. נראה את המוזיאון המנציח את חיי הרודן, ונבקר בקרון הרכבת בו נסע לוועידת יאלטה. נמשיך למצחטה הבירה העתיקה השוכנת על גדות נהר המטקווארי. נסייר בעיר המרתקת ונצפה במראה המרהיב של מפגש הנהרות מטקווארי וארגאבי. נמשיך לטביליסי ונצא לבילוי במסעדה גיאורגית, כולל מופע פולקלור וארוחת ערב. לינה בטביליסי.
 
יום 7. טביליסי
נבקר בעיר העתיקה, נראה את מקדש מטקהי מהמאה ה-12. נטייל בסמטאות בין בתי חומה ציוריים, נראה את מרחצאות המים החמים ואת קתדראלת ציון.  נסייר ברובע היהודי, נבקר בבית הכנסת המרשים. נחצה את הגשר המחבר את העיר העתיקה עם החדשה ונעפיל ברכבל מכיכר אירופה למצודת נריקלה הצופה על העיר ועל נהר המטקווארי החוצה אותה.  לא רחוק מהמצודה ניצב פסל אימא גאורגיה האוחזת בידה האחת חרב ובידה השנייה גביע יין. נבקר בעיר החדשה ונראה את שדרות רוסטאוולי – ה"שאנז אליזה" של גאורגיה, הנחשב למרכז התרבות והקניות ולאורכו   מוזיאונים רבים, בית האופרה, התיאטרון ובתי קפה. נהנה מזמן חופשי לקניות באחד ממרכזי הקניות הגדולים בעיר. בערב נצא לשדה התעופה ממנו נטוס חזרה לתל אביב. נחיתה בתל אביב ביום מספר 8.
 

מסלול טיול 9 ימים:
יום 1. תל אביב, טביליסי 
נטוס לטביליסי בירת גאורגיה, שהתפרסמה בעיקר בזכות המעיינות החמים הנפלאים שלה. זאת גם הזדמנות ראשונה ליהנות מהכנסת האורחים הגיאורגית החמה. אין עוד ארץ בה מאמינים שהאורח הוא שליח האלוהים ומטרתו לגרום למארח להצטיין בנתינה ובכך למצוא חן בעיני האל.
 
יום 2. טביליסי
נבקר בעיר העתיקה, נטייל בסמטאות בין בתי חומה ציוריים, נראה את מקדש מטקהי מהמאה ה-12,  את מרחצאות המים החמים ואת קתדראלת ציון.  נבקר ברובע היהודי, בבית הכנסת המרשים, נחצה את הגשר המחבר את העיר העתיקה עם החדשה ונעפיל ברכבל מכיכר אירופה למצודת נריקלה הצופה על העיר ועל נהר המטקווארי החוצה אותה.  לא רחוק מהמצודה ניצב פסל אימא גאורגיה האוחזת בידה האחת חרב ובידה השנייה גביע יין.  נראה את שדרות רוסטאוולי – ה"שאנז אליזה" של גאורגיה, הנחשב למרכז התרבות והקניות ולאורכו   מוזיאונים רבים, בית האופרה, התיאטרון ובתי קפה. נבקר בשוק המקומי ונהנה מזמן חופשי לקניות באחד ממרכזי הקניות הגדולים בעיר. בערב נצא לבילוי במסעדה גאורגית, כולל מופע פולקלור וארוחת ערב.
 
 יום 3. מצחטה, קזבגי –טיול ג'יפים, גודאורי
מצחטה, בירתה העתיקה של גאורגיה, שוכנת על גדות נהר המטקווארי. נסייר בעיר המעניינת, נבקר בכמה מן הכנסיות העתיקות, נמשיך צפונה על הדרך הצבאית, אחת מדרכי הנוף היפות בגאורגיה, שחוצה את הרי הקווקז ומחברת בין אירופה לאסיה. ניסע בנוף עוצר נשימה לאורך מאגר המים הגדול ג'ינוולי שמימיו בצבע טורקיז. נראה את  התמזגות זרמי המים בנהר ארגווי בצבעי שחור לבן   ונעצור במצודת אנאנורי  מהמאה ה-17. ניסע לקזבגי השוכנת למרגלות פסגת הר קזבג שגובהו 5000 מ'. העיירה, נקראת היום סטפנצמינדה ומשמשת בסיס יציאה לטיולים באזור. נטפס בג'יפים בנוף המרתק של הקווקז הגבוה ונעפיל לגובה 2200 מ'. נבקר בכנסיית השילוש הקדוש (גרגטי טריניטי) ונסייר בנופים מדהימים. נבקר באנדרטת האחווה ונצפה מהקשתות על הנוף  עוצר הנשימה. לינה בעיירת הנופש גודאורי, בקווקז הגבוה.
 
יום 4. גורי, מערת הנטיפים פרומתאוס, קוטאיסי
ניסע לעיר המבצר העתיקה גורי. כאן נולד וחי סטאלין. נראה את המוזיאון המנציח את חיי הרודן, ונבקר בקרון הרכבת בו נסע לוועידת יאלטה. נמשיך לביקור במערת הנטיפים פרומתאוס.  לעת ערב נגיע לקוטאיסי.
ארוחת ערב  ומופע פולקלור של להקה ווקאלית.
 
יום 5. קוטאיסי,  מסטיה
יום מרגש ממתין לנו. אותו נתחיל בסיור בעיר העתיקה וברובע היהודי, בו חיה קהילה יהודית מהגדולות  בגאורגיה. נבקר (אם יתאפשר) בבית הכנסת שנחנך ב-1887. נבקר בשוק המקומי הגדול ונהנה מזמן חופשי, לספוג את הצבעים הריחות והטעמים ולערוך קניות משתלמות.  בתום הביקור המהנה  נצא לחבל סוונטי  ההררי והמבודד, אשר תושביו שונים בלבוש, במנהגים ובשפה. ניסע  לעבר מסטיה בירת החבל, כשברקע מלווה אותנו מראה הכפרים הנידחים, ההרים המוריקים, הנהרות, המפלים והפסגות המושלגות. לעת ערב נגיע לבית המלון.
 
יום 6. מסטיה, אושגולי –  טיול ג'יפים
יום זה הוא אחד משיאי הטיול. רכובים על רכבי 4X4 נצא ליום מרגש. נעפיל   ברכבל לתצפית ממעוף הציפור על הכפרים והחבל כולו. נמשיך לביקור בכפרי אושגולי - למרגלות הר שחארה הגבוה ביותר בגיא ורגיה (5200 מ'), אשר תושביו המנותקים במשך חצי שנה בשל השלג הנערם בדרכים, שימרו מאות שנים את דרך החיים, המסורת והשפה. נראה את הכנסייה על גבעה בשולי הכפר ואת מגדלי השמירה אפופי המסתורין,  על רקע הנוף הפיראי. נתרשם מאורחות החיים  של תושבי הכפר ונתארח לארוחת צהריים בבית משפחה מקומית. נלמד  על דרך הכנת  המנות המקומיות צ'ווישטארי וחובדארי.
 
יום 7. זוגדידי, בטומי 
ניפרד מחבל סוונטי וניסע לעיר בטומי. נעצור להפסקה ולארוחת צהריים  בעיר זוגדידי, בירת חבל סמרגלו. ככל שהזמן יאפשר,  נראה את ארמון דידיאני מהמאה ה-19 שנשרף ושוחזר לאחרונה. בארמון מוצגת מסכת המוות של נפוליאון בונפרטה. נתרשם  מהגנים המקיפים אותו. נמשיך  לבירת חבל אג'רה בטומי,  עיר הנמל והחוף המהווה מוקד משיכה לנופשים ותיירים מכל רחבי העולם. לאחר קבלת החדרים והתרעננות קלה נצא לסיור היכרות ראשוני עם העיר המוארת.
 
יום 8.  בטומי
נעפיל ברכבל ארגו לתצפית על העיר והים השחור.  נסייר בכיכרות היפות של העיר, פיאצה בטומי שבמרכזה פסיפס מרהיב וכיכר אירופה ובה פסל מדאה.  נבקר בבית הכנסת בבטומי שהוכרז כאתר מורשת עולמית (אם יתאפשר). נראה את הביניינים החדשים לצד המבנים מהמאה ה- 19. נבקר בשוק המקומי.  נהנה מזמן חופשי לקניות באחד ממרכזי הקניות בעיר. נמשיך לפארק ה-6 במאי ולטיילת היפה של העיר. נראה את מגדל האלפבית בגובה 130 מ'  ואת המזרקות המרקדות על האגם. נבקר במיריקל פארק  ובו פסל עלי ונינו רומאו ויוליה של הקווקז. נמתין להפעלת המנגנון שמדי ערב מאחד אותם במיצג מרשים לדמות אחת.
 
יום 9.  בטומי , תל אביב
הבוקר נצא מהעיר לנסיעה קצרה  ונבקר בגנים הבוטניים היפים של העיר. נתרגש מהנוף וממראה הגן המטופח השוכן על רכס המשקיף לים.  נראה את הצמחיה העשירה מאות סוגי עצים וצמחים  מכל רחבי העולם.  בתום הביקור נארוז את הרשמים,החוויות והמתנות ונצא לשדה התעופה בבטומי ממנו נטוס חזרה לתל אביב.
 
חופשה נעימה :)


מספר עסקה - 1036128
תנאים נוספים



האותיות הקטנות
 

תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.
תקף במגוון תאריכים בחודשים מאי-אוקטובר.

פרטי טיסות:
טיסות ישראייר
כולל מזוודה עד 23 ק"ג ותיק יד עד 8 ק"ג
7 ימים: תל אביב - בטומי - תל אביב
הלוך: המראה: 10:25 נחיתה: 13:40
חזור: המראה: 00:25 נחיתה: 02:00
9 ימים: תל אביב - טביליסי - תל אביב
הלוך: המראה: 19:30 נחיתה: 22:55
חזור: המראה: 14:40 נחיתה: 16:00
שעות הטיסות נתונות לשינוי 

הערות נוספות:
המחיר אינו כולל תשר למלווה הקבוצה. מקובל לתת תשר למדריך של כ- 4 אירו לכל נוסע (גם בגין ילדים) לכל יום טיול
יתכנו שינויים בסדר הביקורים
כלי הרכב ובתי המלון בהתאם לרמה המקומית המקובלת בגאורגיה.
מומלץ לרכוש ביטוח המתאים לפעילויות הכלולות במסלול
בתקופת ירידים, כנסים, תערוכות ופסטיבלים תיתכן לינה מחוץ לערים הראשיות
המחיר אינו כולל תשר למלווה הקבוצה. מקובל לתת תשר למדריך של כ- 4 אירו לכל נוסע (גם בגין ילדים) לכל יום טיול
תינוק (0-2) בתוספת תשלום, מותנה באישור סופי - ישירות מול הספק
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר
המחיר אינו כולל מס עירוני מקומי – תשלום ישירות במלון
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה
שער המרה הינו על פי דין
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
מספר עסקה - 1036128
קוד - GEB

מדיניות ביטולים 
 
הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה, יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות של ''נתור" מייד עם רכישת השוברים למעט שבתות וחגים טלפון ''נתור" לביצוע הזמנות: 03-6274002.
מימוש השובר הינו באחריות מחזיק השובר, הזמנה של השירות/ים המופיעים בשובר יש לבצע ישירות אך ורק אצל בית העסק ספק השירות, והינה בכפוף לאישור סופי של ההזמנה על ידי בית העסק בעת מימוש השובר.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.
בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו.
 
לסגור את כל השירותים לטיסה בקליק
• לרכישת מט"ח לטיסה במחירים אטרקטיביים ובתשלומים לחצו 
כאן 
• לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן 
• לרכישת סים בינלאומי לחצו כאן