באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

מארז 100 קפסולות קפה ג'ו JOE - טעמים לבחירה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של קפסולות קפה ופולי קפה כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 99
  • נקנו 8866+
2 מארז 100 קפסולות קפה ג'ו JOE - טעמים לבחירה
3 מארז 100 קפסולות קפה ג'ו JOE - טעמים לבחירה
4 מארז 100 קפסולות קפה ג'ו JOE - טעמים לבחירה
5 מארז 100 קפסולות קפה ג'ו JOE - טעמים לבחירה
6 מארז 100 קפסולות קפה ג'ו JOE - טעמים לבחירה
1 מארז 100 קפסולות קפה ג'ו JOE - טעמים לבחירה

מארז 100 קפסולות קפה ג'ו JOE - טעמים לבחירה

בחרו מהאופציות הבאות
99
(8)
נקנו 8866+
פג תוקף
תיאור העסקה

קפסולות קפה ג'ו JOE

מתאימות לשימוש במכונות קפה Nespresso.
רכיבים: פולי קפה טריים, חומרי טעם וריח טבעיים (קפסולות וניל, קרמל ושוקולד מכילות חומרי טעם וריח טבעיים בלבד).
כשר פרווה מהדרין: כשרות חתם סופר פתח תקווה, כשרות רבנות חולון.
הקפסולות כשרות לפסח.
יש לאחסן במקום קריר, יבש ומוצל.
ארץ ייצור: ישראל.
תוקף: פברואר 2024..
משקל כל קפסולה: 5.5 גרם.
מחיר ל-100 גרם: 18.18 ₪.


טעמים לבחירה:
ג'ו 100% ערביקה בחוזק 9 - תערובת הבית המוכרת והאהובה מכילה 100% פולי קפה מובחרים מסוג "ערביקה". התערובת מאופיינת בחומציות פירותית המעורבת בסיומת של דבש. התערובת האולטימטיבית לקפוצ’ינו ולאוהבי אספרסו חזק. קפסולות קפה ג'ו החדשות אטומות לחלוטין לאוויר ושומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי, וכך לוקחות את האספרסו המוכר לגבהים חדשים של טעם, גוף וארומה.
ULTRA STRONG בחוזק 12 - קפסולות הקפה של קפה ג'ו אשר זכו במוצר השנה 2016 בקטגוריית קפסולות קפה - פרס יוקרתי בינלאומי יחיד לחדשנות המוענק מזה 29 שנים בעולם וב-11 השנים האחרונות גם בישראל. גאים להיות ראשונים במידת החדשנות, האטרקטיביות ושביעות הרצון של הצרכנים. התערובת נבנתה על בסיס זני קפה אפריקאים רבי עוצמה שנבחרו בקפידה ומאוזנים על ידי זני קפה משובחים מפסגות הרי דרום אמריקה. התערובת מתאימה למצבים בהם קפה חזק פשוט אינו מספיק ויש צורך ביותר. שוקולד מריר-מתוק ודובדבנים הם טעמי הפתיחה של תערובת דינמית זו, שתמשיך לאתגר ולרגש את החושים. קפסולות קפה החדשות של קפה ג’ו אטומות לחלוטין לאוויר ושומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי, וכך לוקחות את האספרסו המוכר לגבהים חדשים של טעם, גוף וארומה.
Extra Strong בחוזק 11 - התערובת מכילה פולי קפה מארבע יבשות ומשלבת פולי ערביקה הגדלים בגבהי ההרים עם פולי רובוסטה נבחרים. התערובת בעלת טעמי שוקולד מריר עדינים עם סיומת דובדבן להנאה מושלמת לכל אורך היום. קפסולות קפה החדשות של קפה ג’ו אטומות לחלוטין לאוויר ושומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי, וכך לוקחות את האספרסו המוכר לגבהים חדשים של טעם, גוף וארומה.
קובה בחוזק 9 - המהפכה הקובנית כבר כאן! קפה ג’ו משיקה לראשונה בישראל קפסולות קפה קובני אמיתי. הטעם הקאריבי המשובח של תערובת "קובה" נרקח מפולי ערביקה משובחים מזן Cuba Serrano Lavado, הגדלים באזור הגבוה ביותר בקובה. פולים קובניים אלו, בשילוב פולי ערביקה ממרכז אמריקה ופולי רובוסטה אפריקנים, יוצרים יחד חגיגה קובנית אמיתית וטעם ממכר. לתערובת טעם חזק, מתובל ומעולה למי שמעוניין ליהנות מקפה קובני מסורתי ממותק, עם רמזים של שוקולד מריר וניחוח קל של טבק קובני.
טריאסטה 100% ערביקה בחוזק 7 - תערובת האספרסו המושלמת, המכילה 100% פולי קפה מובחרים מסוג "ערביקה". התערובת מעודנת, מאוזנת ובעלת רמיזות של אגוזי לוז וסיומת מרירה. הקפסולות החדשות של קפה ג’ו אטומות לחלוטין לאוויר ושומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי, וכך לוקחות את האספרסו המוכר לגבהים חדשים של טעם, גוף וארומה.
נטול קפאין בחוזק 6 - התערובת מכילה 100% פולי קפה מובחרים מסוג ערביקה 99.9% נטול קפאין ומקבילה לתערובת ג’ו - תערובת הבית. התערובת מאופיינת בחומציות פירותית עם סיומת של דבש והיא נהדרת לקפוצ'ינו ומאפשרת ליהנות גם מאספרסו קצר וחזק אל תוך השעות הקטנות של הלילה.
וניל בחוזק 7 - כשתערובת של פולי קפה משובחים מדרום אמריקה פוגשת ארומה מאוזנת של וניל לדיאלוג מרתק על טעם והנאה. קפסולת הווניל אוצרת בתוכה טעמים עשירים ומרקם רך ומיוחד ההופכים כל רגע ביום למיוחד לא פחות.
קרמל בחוזק 7 - כשתערובת של פולי קפה משובחים מדרום אמריקה פוגשת נגיעות משכרות של קרמל בהרמוניה מאוזנת בין טעם לפינוק. קפסולת הקרמל תספק את מנת המתיקות המדויקת לקפה שלכם ותמיד תשמח לפגוש נגיעה של חלב מוקצף מלעלה. מומלץ במיוחד לאוהבי קרמל מקיאטו.
שוקולד בחוזק 7 - כשתערובת של פולי קפה משובחים מדרום אמריקה פוגשת תווים עשירים ועמוקים של שוקולד איכותי לדואט מושחת של ארומה וטעם. קפסולת השוקולד היא התשובה המושלמת להתלבטות היומיומית שבין התשוקה לקפה או למשהו שוקולדי.אגוזי לוז - תערובת קפה מפולים משובחים היישר ממרכז ודרום אמריקה. בעלת גוף עשיר, בשילוב טעם מתקתק וניחוחות של אגוזי לוז.

קצת על קפה ג'ו
קפה ג'ו היא רשת בתי הקפה המובילה בישראל, המונה כ-250 סניפים ונקודות מכירה. מטרתה של הרשת היא להציע חוויה שתענה על הצרכים של שוחרי הקפה האמיתיים, כמו גם חוויית אירוח ביתית, אינטימית וחמימה על כוס קפה גורמה משובח ואוכל איכותי המלווה בשרות אדיב ומקצועי.
הקפה של קפה ג'ו: מדי שנה נבחרים מיטב יבולי הפולים מארצות נבחרות בקו המשווה, הנבדקים ע"י מומחים בינלאומיים אשר מלווים את התהליך החל מרמת השתיל ועד עיבוד הפולים במפעל הקלייה של קפה ג'ו בישראל. בשיתוף עם חברת STA Impianti האיטלקית נוצר קו ייצור מיוחד שמביא את איכות הקפה לשלמות, ועושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אשר מפיקה את המיטב מתהליך הקלייה.
כיום מפעל הקפה קולה מעל 300 טון קפה בשנה, אשר מוגשים כתערובות קפה ייחודיות ומשובחות בסניפי הרשת ובמאות בתי קפה, בתי מלון מובילים ומסעדות ברחבי הארץ.
האותיות הקטנות

משלוח וזמני אספקה
  • משלוח צ'יטה שופס בתוספת 15 ₪, זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים.
  • שליח עד הבית בתוספת 29 ₪, זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים.
    החרגות והערות:
    • משלוח עד הבית ליישובי רמת הגולן, צפונית-מזרחית לקריית שמונה, לעוטף עזה ודרומית-מזרחית לבאר שבע:
      תוספת לעלות הובלה רגילה: ללא
      זמן אספקה לאזורים אלו: 10-12 ימי עסקים ממועד הרכישה
    • הובלה מעבר לקו הירוק:
      תוספת לעלות הובלה רגילה: 25 ₪ לתשלום מול בית העסק
      זמן אספקה לאזורים אלו: 7-10 ימי עסקים ממועד הרכישה
    • אין משלוחים לאילת
איסוף עצמי
  • בתיאום מראש בלבד, יום עסקים אחד לאחר הרכישה, בטלפון: 073-2832220
  • זמין לאיסוף תוך 3 ימי עסקים ממועד הרכישה ולמשך 30 יום
  • שעות פעילות: ד' 12:00-16:00
  • כתובת: רחוב עמק האלה 250, מודיעין

פרטי בית העסק
  • שם בית העסק: גרפיטי מזון בע"מ (ח.פ 511846156)
  • טלפון לתיאום ובירורים: 0732832220

בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת.