באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים

חבילת נופש למדריד: 3/4 לילות במלון לבחירה כולל טיסות ומזוודה, החל מ-€599 לאדם

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של מדריד כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 599
2 חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים
3 חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים
4 חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים
5 חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים
6 חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים
7 חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים
1 חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים

חופשה במדריד - שופינג, אמנות וטאפסים, כולל חגים

חבילת נופש למדריד: 3/4 לילות במלון לבחירה כולל טיסות ומזוודה, החל מ-€599 לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 599
משוקלל לאדם
פג תוקף
בקצרה
כולל חגים • טיסה ומזוודה • מלונות לבחירה • ארוחות בוקר
פרטים נוספים
עד 12 תשלומים ללא ריבית*
תיאור העסקה
חופשה בבירת ספרד - יעד מעולה לחובבי השופינג, האמנות, המוזיאונים, הגלריות, המסעדות והאוכל המעולה, חיי הלילה ועוד ועוד. 
 

החבילה כוללת:
• טיסות ישירות למדריד, כולל מזוודה
• 3/4 לילות במלון לבחירה ע"ב ארוחות בוקר:
- מלון 
Espahotel Gran Via 
- מלון Catalonia Gran Via 
- מלון Florida Norte 
 
מדריד, ספרד
בירת ספרד, בירת השופינג, בירת הבילויים והטאפאסים. הלב הפועם של ספרד, יעד מקסים לחובבי האמנות, הקניות, המסעדות והאוכל המעולה, האלכוהול המשובח, חיי הלילה ואפילו לאוהבי הארכיטקטורה. אם אתם מתלבטים על יעד באירופה שיש בו הכל מהכל והרבה, מדריד היא המקום בדיוק בשבילכם. אז הכינו את הנעליים הנוחות (כי הכל כיף פה יותר ברגל), את המצלמה (כי הכול כאן כל כך יפה), ואם אפשר, מזוודה נוספת ריקה (כי אתם הולכים לחזור עם המון, אבל המון, שופינג).
 
שופינג, שופינג ועוד קצת שופינג
ברוכים הבאים לבירת השופינג של ספרד ויש שיגידו של העולם כולו. זארה, ברשקה, סטרדיווריוס, פול אנד בר, אייץ' אנד אם ואיך לא - 
פריימרק. וכשאנחנו אומרים פריימרק אנחנו לא מתכוונים לסתם עוד סניף מבולגן והומה אדם, אנחנו מדברים על 5 קומות של גן עדן. הסניף המושקע ביותר של הרשת המצליחה הוקם בלב מדריד (מרכז רחוב גראן ויה התוסס) ומזמין אתכם לבילוי של לפחות יום אחד של קניות במחירים מצחיקים. 
את כל הטוב הזה תוכלו למצוא ברחוב גראן ויה המרכזי. זה בעצם הרחוב השוקק ביותר של מדריד המציע את אזור הבילויים, הברים והקניות. תוכלו למצוא ברחוב מגוון חנויות, רשתות, בוטיקים ואין סוף מסעדות וברים.
 
אני בשוק!
בואו נודה באמת, כמעט בכל עיר אירופאית שמכבדת את עצמה מככב לו ה-שוק שמחייב לפחות ביקור אחד במהלך החופשה. אז במדריד מצאנו לכם שניים. שוק סן אנטון ושוק סן מיגל - בירת הטאפאסים כבר אמרנו? בשוק סן אנטון המקורה שנמצא ברובע צ'ואקה הצבעוני, וגם בשוק סן מיגל המקורה גם הוא, אותו תמצאו סמוך לכיכר פוארטה דל סול, תוכלו ליהנות מאווירה ספרדית אותנטית וטעימה. יין במחירים שאנחנו בארץ לא מכירים, בירות ספרדיות (מפתיע כמה שזה טעים), וגולת הכותרת - הטאפאסים, הו הטאפאסים. מנות קטנות וחמודות שמלוות את האלכוהול וסוגרות לכם בילוי ייחודי שגם מצטלם נהדר. אל תפספסו את הביקור בשווקים.
 
אתרים שווים ביקור
פארק רטירו - הפארק של מדריד (Parque del Buen Retiro) - אחרי שחרשתם את כל העיר עם הרגליים, סימנתם וי על כל הכיכרות ברשימה, הקפצתם את כל שקיות השופינג לחדר במלון, הגיע הזמן לנוח ולהרגע מול הטבע הירוק. בדיוק בשביל זה אנחנו ממליצים לכם על הפארק הגדול והיפייפה של מדריד. בין כל הארכיטקטורה הבאמת מרשימה של העיר, מתחבא לו פארק קסום מלא בירוק, שם תוכלו לטייל בגנים היפים, לערוך פיקניק מקסים או לשבת באחד מבתי הקפה הרבים שבמתחם. באמצע הפארק מבצבץ לו אגם יפייפה שאפילו מאפשר שייט מרגיע. 
 
רובע צ'ואקה - אזור חיי הלילה הסוערים של מדריד. המקום הצבעוני ביותר והטוב ביותר בשביל לחוש את האנרגיות של העיר, ליהנות מהברים, המסעדות והמועדונים, ולטעום מכל הטעמים והניחוחות הספרדיים האמתיים. 
 
ארמון המלוכה - איך אפשר לוותר על האתר התיירותי האירופאי הזה? מבנה מרשים הנמצא על כיכר דה אוריינטה, בנוי בסגנון ניאו-קלאסי ובסמוך לו חצר גדולה ויפהפייה (לא לשכוח מצלמה). הכניסה אל הארמון כרוכה בתשלום וכוללת סיור עם קבוצה כ-50 דקות. במהלך הסיור ניתן לראות את חדר האוכל ושאר החדרים המושקעים, יצירות האמנות ואת החפצים יקרי הערך שנשמרו. כתובת: Calle De Bailen.
 
אל קורטה אינגלס (El Corte Inglés) - כלבו ענק בעל 9 קומות שגם אם לא בא לכם לקנות בו שום דבר, עצרו הכל ועלו ישר לקומה האחרונה (התשיעית), שם יחכו לכם ברים שונים מהם תוכלו לתצפת על מדריד כולה, ביום או בלילה, וליהנות מהנוף הקסום של העיר היפה הזו (ללא עלות כניסה). כתובת: Plaza de Callao, 2, 28013 Madrid, Madrid, Spain.
 
כמה כיכרות יש כאן?!
ובכן, המון. העיר מלאה בכיכרות, אבל באמת מרשימות ומחייבות ביקור. הכיכרות לא רחוקות אחת מהשניה ובהחלט ניתנות להליכה ברגל. אפילו מומלץ. כל כיכר והסיפור שלה, האווירה הייחודית לה, והפסלים שמשקשטים אותה.
 
פוארטה דל סול (בספרדית: "שער השמש") - אחת הכיכרות המרכזיות והעמוסות ביותר בעיר. בכיכר ממוקם מגדל השעון המפורסם שפעמוניו מסמנים את תחילתה של שנה חדשה. בנוסף, תוכלו ליהנות ממופעי רחוב, פסלים אנושיים, והמון סמטאות צרות ומרתקות שיוצאות מהכיכר ומזמינות אתכם ללכת לאיבוד ביניהן.
 
פלאסה מאיור - הכיכר המפורסמת של מדריד שבעבר נערכו בה מלחמות שוורים, הוצאות להורג וטקסי קבלת פנים. כיום, תוכלו למצוא סביב הכיכר מגוון מסעדות, ברים, סמטאות צרות, טאפאסים ועוד. כתובת: Calle de Atocha.
 
פלאסה דה סיבלס - כיכר מפורסמת, מרכזית ואחת מהיותר מזוהות עם מדריד, שהפכה לאחד מסמלי העיר. הכיכר ממוקמת על הציר החוצה את מדריד מצפון לדרום. בדרומה יוצאת שדרת פראדו הנמשכת עד תחנת הרכבת אטוצ'ה ובצפונה יוצאת שדרת רקולטוס הנמשכת עד פלאסה דה קולון. איך תדעו שהגעתם למקום הנכון? במרכז הכיכר תמצאו מזרקה גדולה ומרשימה, מזרקת סיבלס, המציגה את סיבלס (קיבלה), האלה האם בדת הפריגית, יושבת במרכבה הרתומה לשני אריות. 
עוד בכיכר - בניין בית העירייה של מדריד ו'בית אמריקה', המשמש בעיקר לאירועי תרבות הקשורים לדרום אמריקה. קבוצות הכדורגל והכדורסל של ריאל מדריד נוהגות לחגוג בככיר זכייה בתארים.
 
חופשה נעימה :)
 

מספר עסקה - 1040397

 

תנאים נוספים



בסט טורס
האותיות הקטנות
 

תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.
תקף במגוון תאריכים בחודשים מרץ-יוני, כולל שבועות ועצמאות.

פרטי טיסות:
חברת תעופה IBERIA
כולל מזוודה עד 23 ק"ג ותיק יד עד 8 ק"ג
תל אביב - מדריד - תל אביב
הלוך: המראה: 06:00 נחיתה: 10:30
חזור: המראה: 17:00 נחיתה: 22:45 
​כולל ארוחה בטיסה
שעות הטיסות נתונות לשינוי 

הערות נוספות:
תינוק (0-2) בתוספת תשלום, מותנה באישור סופי - ישירות מול הספק
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר
המחיר אינו כולל מס עירוני מקומי – תשלום ישירות במלון
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה
שער המרה הינו על פי דין
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
מספר עסקה - 1040397

מדיניות ביטולים 
 
הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה יש לשלוח מייל עד 12 שעות לכתובת 
groupon@bestours.co.il עם שמות הנוסעים באנגלית כפי שמצוין בדרכון (שם פרטי ושם משפחה בנפרד), בצירוף השוברים שנרכשו ותאריכים רלוונטים. נא לוודא שפרטי ההתקשרות מעודכנים בחשבון השובר שלך מלאים ועדכניים ובידכם מספר קוד הביטחון של השובר. לבירורים נוספים מול ''בסט טורס'' ניתן ליצור קשר בטלפון 03-7291880. שעות פעילות בימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00 .
מימוש השובר הינו באחריות מחזיק השובר, הזמנה של השירות/ים המופיעים בשובר יש לבצע ישירות אך ורק אצל בית העסק ספק השירות, והינה בכפוף לאישור סופי של ההזמנה על ידי בית העסק בעת מימוש השובר.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.
בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו.
 
לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו מול בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה ו/או החופשה.
 
לסגור את כל השירותים לטיסה בקליק
• לרכישת מט"ח לטיסה במחירים אטרקטיביים ובתשלומים לחצו 
כאן 
• לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן 
• לרכישת סים בינלאומי לחצו כאן