באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של לבית ולגן כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר מלא 196
  • מחיר גרו 89
  • נקנו 41+
2 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
3 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
4 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
5 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
6 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
7 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
8 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
9 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
10 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
11 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית
1 יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית

יוצאים מהמסך: שני ספרים מהוצאת מטאור במשלוח עד הבית

מחיר 88
(2)
55% הנחה
נקנו 41+
פג תוקף
בקצרה
זמן מצוין לקרוא: מגוון ספרים מהוצאת מטאור לבחירה, במשלוח עד הבית לכל חלקי הארץ.
תיאור העסקה
על הספה בסלון, במרפסת או בגינה ליד הבית... קחו לכם רגע להתנתק מהמסכים ולקרוא ספר.

2 ספרים לבחירה:

אני עוקב אחרייך / תרזה דריסקול
מותחן פסיכולוגי עוצר נשימה אשר ישאיר אתכם דרוכים עד לדף האחרון, נואשים לגלות את האמת.
ספר זה כיכב במקומות הראשונים ברשימות רבי המכר בבריטניה, בארה”ב ובאוסטרליה ונמכר ביותר מחצי מיליון עותקים מיד לאחר צאתו.
תקציר:
אלה לונגפילד שומעת במקרה שני בחורים נאים מפלרטטים עם שתי נערות ברכבת. היא לא מקדישה לכך מחשבה רבה עד שהיא מגלה שהבחורים זה עתה השתחררו מהכלא. האינסטינקט האימהי שלה גורם לה להיות דרוכה במיוחד. היא מחליטה להתקשר ולהזעיק עזרה, אך משהו מונע ממנה. ביום המחרת היא מתעוררת ושומעת בחדשות שאחת הנערות – אנה בָּאלָרְד היפהפייה ירוקת העיניים – נעלמה.
שנה לאחר מכן אנה עדיין לא נמצאה. אלה שבורה מרוב רגשות אשם על כך שלא עשתה דבר, והיא אינה היחידה שלא מצליחה לשכוח את זה. מישהו שולח לה מכתבי איומים – מכתבים שגורמים לה לחשוש לחייה.
ואז, בתוכנית טלוויזיה לרגל שנה להיעדרות, נחשף כי חבריה ובני משפחתה של אנה כנראה מסתירים משהו. חברתה הטובה של אנה, שרה, לא סיפרה את כל האמת בנוגע למה שקרה באותו לילה – וגם להוריה יש סודות משלהם.
מישהו יודע מה עלה בגורלה של אנה אך לא מסגיר דבר. האם האדם הזה עוקב אחרי אלה?

ג'יין האלמונית / ויקטוריה הלן סטון 
מותחן מרתק על הצורך בצדק ובנקמה. העוול שנעשה מקנן בליבה של ג’יין עד שמגיע הרגע שבו הכול מתפרץ והיא כבר בלתי ניתנת לעצירה.
הספר כיכב ברשימות רבי המכר בארצות הברית וזכה להצלחה עצומה בקרב הקוראים.
תקציר:
אני ג’יין, ואני חיה חיים כפולים למען מטרה אחת: נקמה. חיי כפקידת הזנת נתונים בחברת ביטוח רגילים להפליא. אני יעילה ביותר בתפקידי הזוטר, יפה מספיק בשמלותיי הפרחוניות ובשערי הבהיר, אך לא יפה יותר מדי באופן שימשוך יותר מדי תשומת לב – אני רק עוד בחורה; פשוטה, חסרת ביטחון, מבינה את מקומה בעולם הגברי. בדיוק מהסוג הבחורות שסטיבן הופסוורת’ אוהב. לאף אחד אין מושג מי היא ג’יין באמת, בטח לא לסטיבן. אבל אני, ג’יין האלמונית, מסתירה משהו, וסטיבן מוציא ממני את הרע ביותר שלי. שום דבר לא יוכל להסיט אותי מתוכניתי לכבוש את ליבו. אני מרשה לעצמי להיות מפותה על ידו אל מיטתו ומוצאת את כל הדרכים להסתנן אל הקריירה שלו, אל חייו ואל המשפחה שלו. אני אחשוף את כל הסודות שלו. זה הזמן עבורי לחטט בכל מה שאי פעם היה חשוב לסטיבן. למה? כדי שאוכל לקחת ממנו את הכול.

כלת הים / לילי מילת
יצירה ספרותית בהשראת סיפורים אמיתיים אשר לוקחת את הקורא למסע בין שתי תרבויות, בין ריחות ובין טעמים שחוברים לאהבה בארץ ישראל.
מילת נחשבת לאייקון כתיבה, פרסמה ברשת סיפורים קצרים בעברית ובאנגלית ואף זכתה בתחרויות בארץ ובלונדון.
תקציר:
בבוקר קלעה אחותה את מחלפותיה הארוכות בצמה סביב ראשה והותירה כמה קווצות שיער שנפלו בחינניות על צווארה.
היא רוצה לחלום. על שכבת האורז השרופה שאימא תשמור עבורה, על הקולנוע שאבא ייקח אותה אליו, על סיום לימודיה בבית הספר בסוריה ועל האהבה הגדולה שמחכה לה. וכשהיא רוצה לחלום, היא קוראת.
הוא לא רוצה לחשוב. לא על הלפת שאימא הייתה מכינה, לא על סיפורי התורה שאבא היה מספר בעיראק לילדי הבית המשותף, לא על טעם הדגים של נהר החידקל ולא על העוּד שנשאר מאחור. וכשהוא לא רוצה לחשוב, הוא סופר.
המציאות הארצישראלית של שנות השישים, קיבוץ הגלויות שבה, העליות הגדולות, חיי המעברות והערים, אפשרה חיבורים בין־תרבותיים שלא תמיד זכו לתמיכת המשפחות. אהרון ונורית נלחמים על זכותם לבחור אחרת.
"אני חייב", הוא החל לומר בקול צרוד,  "אני חייב כבר לדעת לאיזה אורך השיער הזה שלך מגיע".

בבא סאלי / הרבנית לאה בן־עבו
ספר יוקרתי בכריכה קשה, בספר זה מובאים לראשונה באופן מסודר סיפורים רבים השופכים אור על פועלו עתיר החסדים והאמונה.
הקריאה בספר זה מהווה שעת רצון בשמיים; זמן להתפלל ולבקש את כל הישועות שבהן ליבכם חפץ.
תקציר:
שמו של רבי ישראל אבו־חצירא, הידוע בכינוי 'הבבא סאלי', נודע ברחבי ארץ ישראל וכן בעולם כולו עוד בהיותו בחיים וכן לאחר הסתלקותו מן העולם, וזאת בזכות האלפים שהתחזקו מברכותיוהבבא סאלי היה צדיק גדול, איש של אמת ושל חסד, שליבו היה מלא באור התורה הקדושה ובאהבת ישראל. עשרות אלפים נוהגים לבקר בחצרו מדי שנה ב-ד’ בשבט, יום הסתלקותו מן העולם, ולהתפלל לברכות ולישועות, וזאת מכיוון שיש בכוחו של צדיק האמת לפעול לישועות בעולם הזה גם כאשר הוא נמצא בעולם הבא.
הסיפורים שמובאים בין דפיו של ספר זה שופכים אור על דמותו המיוחדת ומלאת הענווה של הבבא סאלי, חלקם סיפורים אישיים שקובצו מפי בני משפחתו שזכו להכירו מקרוב, וחלקם סיפורים מפי זרים מוחלטים אשר הנפלאות שחולל עבורם שינו את חייהם ולעיתים אף הצילו אותם. כל הסיפורים כאחד מציגים צדיק קדוש יוצא דופן שנבנה מכוח אמונתו המוחלטת.
 
אחת שיודעת / סיון קנטי אביטן
הספר הזה הוא מדריך שמתאים לכל אישה שרוצה למצוא את בחיר ליבה ולכבוש את ליבו באופן שלא יאפשר לו לוותר עליה.
סיון קנטי אביטן היא מנכ”לית ומייסדת SHRINE, מועדון הדייטינג האקסקלוסיבי, בוגרת תואר במנהל עסקים מארה”ב ותואר ראשון בחינוך, שדכנית ויועצת דייטינג. סיון כותבת תוכן ב Ynet וגם כיכבה בתוכניות אירוח בטלוויזיה וברדיו, וכעת, לאחר שידוכים מוצלחים רבים, היא חושפת את כל הסודות תוך שימוש בכתיבה שנונה ומלאת הומור.
תקציר:
נגמרו התירוצים! החל מהיום את אחת שיודעת. אם את רוצה למצוא את אהבת חייך, כל מה שתזדקקי לו ואף יותר נמצא בספר הזה. בספר מפורטים שישה שלבים פשוטים, המלווים בעשרה תרגילים ממוקדים, שיעזור לך לעשות זאת בכוחות עצמך. כן, הכול תלוי אך ורק בך! המדריך יעזור לך להניח לעבר ולהתרכז בהווה, להסיר מחסומים ועכבות ולהתמסר לעתיד טוב יותר, שיכלול זוגיות טובה ומתאימה.
בעזרת המדריך תתאהבי בעצמך מחדש לפני שתתאהבי באחר. תעריכי את עצמך ותביני שמגיע לך הטוב ביותר. התרגילים יעזרו לך להבין מיהו הגבר הנכון לך ואיך למקד את הדרישות שלך בלי להתפשר על מה שבאמת חשוב לך.
במהלך המסע המאתגר הזה את תעזרי אומץ לצאת ולחפש את בחיר ליבך, תצלחי דייטים בעזרת כללים פשוטים ותצעדי לעבר מערכת יחסים בלעדית ובריאה. אם תקפידי על הכתוב בספר, תבני מערכת יחסים יציבה ובעלת יסודות חזקים, שבעקבותיה תגיע המחויבות הנצחית בה חשקת כל חייך.
 
סדר את המיטה שלך / אדמירל ויליאם ה. מקרייבן
דברים קטנים שיכולים לשנות את חייך ואולי גם את העולם. הספר הנפלא הזה מספק תובנות פשוטות, עצות מעשיות ומילות עידוד שהעניקו מוטיבציה והשראה למאות אלפי קוראים גם ברגעיהם האפלים ביותר.
"ספר חובה לכל מנהיג" - וול סטריט ז'ורנל.
תקציר:
אדמירל ויליאם ה. מקרייבן נאם בטקס הסיום של בוגרי אוניברסיטת טקסס, אוסטין. את נאומו שאב בהשראת המוטו של האוניברסיטה, 'מפה מתחילים לשנות את העולם', ובו סיפר על עשרה עקרונות לחיים שגיבש במהלך הכשרתו הצבאית ביחידת 'אריות הים', עקרונות שסייעו לו להתמודד לא רק עם קשיים שבהם נתקל במהלך הקריירה ארוכת השנים שלו, אלא גם בחייו האישיים.
אדמירל מקרייבן מאמין כי יישום עקרונות אלה יכול לשנות לטובה את חייו של כל אדם באשר הוא, וכתוצאה מכך גם את העולם כולו.
נאומו של האדמירל הפך לוויראלי ברשת וזכה ליותר מעשרה מיליון צפיות. על בסיס הנאום והעקרונות שעל פיהם הוא חי, כתב האדמירל את הספר שאותו אתם אוחזים כעת.
בספרו מקרייבן מתאר בענווה ובאופטימיות חוויות משנות חיים שלו ושל אנשים שנתקלו במכשולים רבים ונאלצו לקבל החלטות קשות, אך התמודדו איתם בהצלחה ראויה לציון בעזרת נחישות, חמלה, כבוד ואומץ, בעזרת יישום העקרונות המפורטים בספר זה.
אז אם אתה רוצה לשנות את העולם, התחל בכך שתסדר את המיטה שלך.
 
אהבה בצבעים / שרית לינדמן
ספר ילדים צבעוני בכריכה קשה. ספר זה מלמד על ערבובי צבעים בשילוב בעלי חיים.
שרית לינדמן היא גננת לגיל הרך ואשת חינוך. ניהלה גן ועבדה כמדריכת נוער בפנימייה. בעלת ניסיון עשיר וותק של מעל עשרים שנה במערכת החינוך.
תקציר:
מעגל חיים, גלגל צבעים, יחד מתערבבים. הר געש מתפרץ בגוונים מרהיבים והלב מתמלא אהבה הדמיון והחלומות מתגשמים בחרוזים ויחד אנו מגלים על אודות משפחת החיות, אושר וחברות.
ספר מקסים, דידקטי ומהנה, נפלא ללימוד הצבעים. מיוחד לגיל הרך אך מתאים לילדים בכל הגילים כיוון שעוסק במסר חשוב מאוד בימנו: קבלת השונה והאחר.

תחתוך ותברחמרי ברטון
קורבנות טראומה אינם דבר חדש עבור החוקרת הרפואית פיית’ מקינטייר, אבל המקרה החדש שהגיע אליה שונה. מייסי קרואו, סוכנת אף־בי־איי ששוכבת בבית החולים מחוסרת הכרה לאחר תאונת פגע וברח, דומה לה דמיון מטלטל. כשפיית’ רואה את מייסי לראשונה היא מרגישה כאילו היא מביטה במראה. אבל איך זה ייתכן?
תקציר:
פיית’ ידעה תמיד שהיא מאומצת, אבל עכשיו היא מגלה שנסיבות הולדתה אפופות בסודות, ושהיא בעצם אינה יודעת דבר. פיית’ נעזרת בטקסס ריינג’ר מיטשל היידן כדי לעקוב אחר שביל הרמזים שהותירה אחריה מייסי, ומגלה דברים גדולים בהרבה מכפי שאי פעם הייתה מסוגלת להעלות בדמיונה.
'תחתוך ותברח' מאת סופרת רבי המכר מרי ברטון הוא ספר מתח אינטליגנטי ומסחרר שלא תוכלו להניח מהיד עד למילה האחרונה. אלפי שבחים נכתבו על כתיבתה הנפלאה של ברטון וברובם חוזרת מחמאה עיקרית אחת: אף אחד לא יודע לכתוב רומן מתח כמוה.

השראה ג’סיקה פלורנס
קוראים לי מיה מורטי, ואני אשת עסקים מצליחה ובעלת אימפריית מלונות שבניתי במו ידיי, אבל בתקופה האחרונה אני מרגישה שאיבדתי את התשוקה ואת האמביציה שהניעו אותי לטרוף את העולם. אפשר לקרוא לזה ייאוש טהור, דיכאון, או שאולי נסכים שחוסר השינה הוא אשר גרם לי לחתום על חוזה בן שישה שבועות שבהם יתלווה אליי מאמן לחיים.
כאשר לוגן וודלנד, הבעלים של חברת ‘השראה’, נכנס למשרד שלי, לא הבנתי איך הדוגמן הבלונדיני בעל העיניים הכחולות ומראה הגולש יוכל לעזור לי.
חשבתי שהוא רק יגרום לי לאכול בריא יותר, לשתות יותר מים ולעשות יוגה, אבל בשום אופן לא ציפיתי שהוא יכריח אותי להתמודד עם השדים שלי ולהבין כמה עמוק נפלתי. אבל אז התוכנית שלו עבדה. הוא הראה לי איך לחיות חיים מלאי תשוקה, חיים שבהם הייתי חזקה יותר, וחשף צדדים שהיו קיימים בתוכי שלא הכרתי, שרצו לפרוץ את הגבולות שבהם תחמתי את חיי. זו הייתה חוויה מדהימה שנמשכה שישה שבועות והצליחה מעבר למצופה, אבל עכשיו רציתי יותר ממה שהתוכנית הציעה.
רציתי אותו.
תקציר:
השראה מאת סופרת רבי המכר ג’סיקה פלורנס הוא רומן עכשווי על מציאת אהבה במקום הכי לא צפוי. הספר, בדיוק כמו השם שלו, מהווה מקור השראה לחיים טובים ויפים יותר, חיים שתירצו לאמץ, ואף מספק טיפים שיאפשרו לכם לעשות זאת.
הקוראים שלה מכנים אותה ‘מלכת הסיפורים‘, וזאת מפני שהיא רוקמת עלילות שאולי לא הייתם קוראים בדרך כלל, אבל לא תהיו מסוגלים לעזוב ברגע שתתחילו לקרוא.

 
הוצאת מטאור 
הוצאת מטאור הינה הוצאת ספרים מובילה המוציאה לאור ספרים ממגוון סוגים, ספרי רומן, מתח, עיון, ילדים ועודהספרים ניתנים לרכישה בצורה של עותק  מודפס או בפורמט דיגיטלי לקריאה באפליקציהתהליך ייצור והפקת הספרים מתבצע בישראל וכך תומך בכלכלה הישראליתאת הספרים של ההוצאה לאור ניתן לרכוש בפריסה ארצית בכל חנויות הספרים בארץ.
מטאור הוצאת ספרים
האותיות הקטנות
  • ניתן למימוש במשלוח חינם בלבד
    משלוח עד הבית לכל חלקי הארץ
    הספרים יסופקו עד בית הלקוח עד 3 ימי עסקים ממועד רכישת השובר
    למעקב אחר סטטוס המשלוח מרגע רכישת המוצר ועד למסירה 
    לחצו כאן 
  • ניתן ליצור קשר בטלפון 077-3406040 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-16:00 
  • שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
  • בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת
  • מהו המחיר המחוק      
  • מדיניות ביטולים ודמי ביטול