באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה

סאו פאולו, ריו דה ז'נרו, בואנוס איירס ועוד: טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה, החל מ-$1,945 לאדם

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של טיולי משפחות כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 1945 $
  • נקנו 4+
2 טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה
3 טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה
4 טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה
5 טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה
6 טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה
7 טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה
8 טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה
1 טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה

טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה

סאו פאולו, ריו דה ז'נרו, בואנוס איירס ועוד: טיול מאורגן 10 ימים לברזיל וארגנטינה, החל מ-$1,945 לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 1,945 $
משוקלל לאדם
נקנו 4+
פג תוקף
בקצרה
טיסות • מלונות • ארוחות בוקר • מדריך • סיורים
תיאור העסקה
עשרה ימים של שכרון חושים אל שלוש מהמדינות ובירותיהן הבולטות, המעניינות והמסעירות בדרום אמריקה. ברזיל המכונה "אדום כגחלת" כשמה כן היא, מציתה את הדמיון ומעוררת חושים של קצב ועליזות. ארץ טרופית המשתרעת על מרחבי האמזונס הירוק, שמורות טבע נרחבות מקושטות ביערות גשם ירוקי עד ומפלים לאין ספור, חופי ים לבנים, ערים קולוניאליות מופלאות בניחוח אירופה הניכרת בכל פינה. ארגנטינה המתאפיינת בעושר ורב גוניות עצומה הבאה לידי ביטוי בנופיה, עושרה התרבותי חברתי והמטבח המצוין, אחד ממוקדי התיירות המובילים והאהובים בדרום אמריקה. 
 
טיול מאורגן 10 ימים לארגנטינה וברזיל, תכנית מלאה כולל:
•​ טיסות כולל מיסי נמל ותוספת דלק
• בתי מלון: דרגה ראשונה
• סיורים וכניסות לאתרים כמפורט בתכנית הטיול
• כלכלה: ארוחות בוקר
• 3 טיסות פנים כמפורט בתכנית הטיול
• אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע תכנית הטיול והעברות
• טיפים לנותני השירותים בחו"ל
• מדריך ישראלי מקצועי מצוות מדריכי "כרמל תיירות"

 
 
מסלול הטיול:
יום 1: תל אביב - סאו פאולו GRU
נצא בטיסת בוקר דרך יעד ביניים אל סאו פאולו, העיר הגדולה ביותר בברזיל ועם למעלה מ-10 מליון תושבים, השנייה בגודלה בדרום אמריקה. היא מהווה גם את המרכז העסקי, הפיננסי והתעשייתי החשוב ביותר באמריקה הלטינית. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה נמשיך לבית המלון לקבלת חדרים ולינה בסאו פאולו.  
 
יום 2: סאו פאולו - סיור בעיר - טיסה לריו דה ז'נרו ברזיל (Rio de Janeiro, Brazil - העפלה להר הסוכר)
לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בעיר הגדולה ביותר בברזיל ובדרום אמריקה. נתחיל בנסיעה בשדרות פאוליסטה, העורק הפיננסי החשוב ביותר של המדינה ובו גורדי שחקים ומוזיאונים לרוב. נמשיך לסיור ברובע ההיסטורי, נראה את "פטאו קולג'יו", המקום בו נוסדה סאו פאולו כבית ספר של המסדר הישועי ונראה את השלט האלקטרוני שסופר את הכנסות המדינה ממיסים. נחצה את "גשר התה" המחבר את הרובע ההיסטורי אל רובע העסקים המודרני ונראה את בית התיאטרון היפה בסגנון הארט-נובו, את מגדלי העסקים של אזור הבורסה, נסיים ב"מרקדו מודלו" השוק המקורי העירוני ונוכל לטעום לראשונה ממטעמי המטבח הברזילאי. בתום הסיור, העברה לשדה התעופה לטיסה לריו דה ז'נרו, בירתה של ברזיל. כרך הפרוש בין ים להר לאורך מפרצים ובצל הרי גרניט וסביבו יערות ואיים. שמה של ריו נודע בשל תושביה השמחים, קצב הסמבה, הכדורגל, ומצעד היפים והיפות בתבל המבלים בחוף קופקבנה (Copacabana) המפורסם .עם ההגעה, נעפיל אל הר הסוכר באמצעות הרכבל ונגיע אל פסגת ההר המיוערת אשר קירותיו בצורת החרוט מתנשאים לגובה של כ 400 מ', נערוך תצפית מרהיבה וחד פעמית ונתרשם מנופי העיר עוצרי הנשימה הנשקפים במלוא הדרם מקדקוד ההר. בתום הסיור, נעבור לבית המלון ללינה. לינה בריו דה ז'נרו.
 
יום 3: ריו דה ז'נרו - טיול ג'יפים ביער טיז'וקה ((Tijuca - הקורקובאדו ( (Corcovado
יום של טבע בלב העיר. נצא לטיול ג'יפים בפארק הלאומי יער טיז'וקה. העיר התברכה ביער גשם לחוף האוקיינוס האטלנטי אשר חובק את ההרים והגבעות של ריו ומשמש כריאה ירוקה ונגלה את יופיו של יער הגשם המשתרע על שטח עצום ומהווה מקלט של רוגע מהמולת העיר. לאחר מכן נמשיך אל השכונה הציורית סנטה תרזה* (Santa Teresa) השוכנת על הר הנושא את שמה. שכונה שעברה נודעה כשכונת עוני וכיום משמשת כמרכז בוהמייני המושך אליו אמנים ותבקרים רבים. נצעד בין סמטאותיה ונראה את בתיה המסוגננים באופי בניה קולוניאלי. בתים המארחים גלריות, סדנאות, בתי קפה וברים. לסיומו של היום נעפיל אל הר הקורקובדו, המפורסם שבראשו ניצב פסלו הענק של ישו הפורש ידיו אל העיר, הים והיער משתרעים למרגלותיו. לינה בריו דה ז'נרו.
* אתר זה יבוצע במידה והמצב הביטחוני יאפשר. במידה ולא, יוחלף באתר חלופי.
 
יום 4: ריו דה ז'נרו - טיסה למפלי האיגואסו Iguaçu
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בריו ההיסטורית, נסייר במרכזה של העיר ונראה את בנין התאטרון הלאומי, הקתדרלה החדשה פרי עבודתו של האדריכל הידוע אוסקר נימאייר (Oscar Niemeyer), נצפה על אצטדיון המרקנה המפורסם ונמשיך אל פרויקט אמנות מרשים הסמוך לשכונת סנטה טרזה, מדרגות Selarón, שהיה לאחד מסמלי ההיכר של ריו. האמן הצ'יליאני סלרון הפך את 215 המדרגות לעבודת מוזאיקה וציורי קיר צבעונית ודינמית, המשתנה כל הזמן, וכוללת אריחים מצוירים. בהמשך ניסע אל שדה התעופה משם נטוס אל איגואסו, לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים נגיע ללינה באזור המפלים.
 
יום 5: מפלי איגואסו הצד הברזילאי (Cataratas do Iguaçu) הצד הארגנטינאי  
הבוקר נתעורר לשאון קולות המפלים. לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור באחד משבעת פלאי עולם - מפלי האיגואסו (בשפה האינדיאנית "המים הגדולים") המפלים נמצאים במקום ההצטלבות של נהר האיגאוסו (Iguaçu) ונהר הפארנה (Rio Paraná), ביינות לסבך צמחיה טרופית במפגש הגבול בין פרגוואי, ארגנטינה וברזיל. נתחיל בצדה הברזילאי של שמורת המפלים, נצפה אל מראה מרהיב, 4 ק"מ של מפלים שוצפים וננסה להבין את גודלם ועצמתם של המראות. לאחר ביקורנו בצד הברזילאי נעבור לביקור בצד הארגנטינאי של מפלי האיגואסו הנחשב לפופולרי יותר, ניסע ברכבת מיוחדת שנבנתה בתוך המתחם. בצד הארגנטינאי נמצאים רוב שטחי המפלים. אחד המחזות המדהימים בטבע. בסבך יערות הגשם, מלבד המפלים נוכל לראות גם צמחייה טרופית ירוקת עד, מגוון בעלי חיים כגון דביבונים, תוכים ססגוניים, ציפור הטוקאן, קופים, פרפרים ולטאות באורך של למעלה ממטר אחד. נראה את מפלי "שתי האחיות" ונשמע את שאון המפלים. נראה חיות בר ונוף מדהים של המפלים אל תוך הג'ונגל. לינה באזור המפלים.

יום 6: טיסה לבואנוס איירס ( (Buenos Aires - סיור מקיף בעיר
לאחר ארוחת הבוקר, נצא אל שדה התעופה לטיסתנו אל בואנוס איירס בירתה של ארגנטינה. העיר המכונה גן העדן הלטיני ופאריס של דרום אמריקה.
לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים נצא לסיור היכרות בעיר. נטייל ברחובות העיר הגדולה, נתרשם משדרות הרחבות במתכונתן המקומית ונראה את אתריה המרכזיים - "הקאסה רוסדה" בית הנשיאות הוורוד, בניין העיריה הישן - הקבילדו, תיאטרון קולון, כיכר מאיו (Plaza de Mayo) שידעה ימים סוערים של הפגנות, האובליסק על הרחוב הרחב ביותר בעולם. נמשיך לטיולים באזור פוארטו מאדרו (Puerto Madero) ובאזור הריקולטה האלגנטי (Recoleta) שם גם נבקר בהיכל ההיסטוריה בו קבורים גדולי האומה הארגנטינאית, ביניהם גם הגב' אוויטה פרון. לאחר הסיורים נשאיר זמן לקניות ברחוב הקניות המפורסם פלורידה ובגלריה פסיפיקו Galeria Pacifico)), בניין מקסים עם ציורי קיר, שהוסב לקניון מפואר ונשוב למלון למנוחה והתארגנות. לינה בבואנוס איירס.
 
יום 7: בואנוס איירס ( (Buenos Aires - סאן טלמו (San Telmo) - לה בוקה (La Boca) - מופע טנגו
לאחר ארוחת הבוקר נמשיך בסיורנו בעיר. ניסע לשכונת סאן טלמו, השכונה הבוהמית של העיר בה מתנחלים צעירים ואומנים שונים. גם עיצובה של השכונה, רחובות וסמטאות צרים ובנייה קולוניאלית, הופכים אותה לבעלת אווירה מעניינת. נמשיך לאזור לה בוקה, שכונת מהגרים איטלקית, הממוקמת בסמוך מאוד לנמל. פירוש השם לה בוקה הוא "הפה" והכוונה לשפך נהר הריאצ'ואלו (Riachuelo), ממנו מגיעות כל הסחורות הנכנסות לעיר. השכונה נצבעה בשאריות הצבע של האוניות בהן עבדו תושביה והצבעוניות פשוט מרהיבה. הרחוב המרכזי הוא קמיניטו (Caminito), שם, לפי המסורת, נולד הטנגו, ונוכל לראות ברחוב את רקדני טנגו ונגני בנדוניון - האקורדיון הארגנטיני המסורתי. לעת ערב נצא למופע למופע טנגו. לינה בבואנוס איירס.
 
יום 8: בואנוס איירס - טיגרה (Tigre) - טיסה חזרה לישראל
לאחר ארוחת הבוקר נצא לעיירה טיגרה הנמצאת כ-40 ק"מ מבואנוס איירס. טיגרה הוא פרבר קטן ומקסים של בואנוס איירס היושב באזור יוצא דופן המכונה "הדלתא של טיגרה", אזור שהוא בעצם הדלתא של נהר הפראנה, שהיא אחת מהגדולות בעולם והיחידה שאיננה נשפכת לים. הדלתא המדהימה ביופיה מורכבת מעשרות נחלים ותעלות שיוצרים ביניהם מאות איים קטנים וגדולים שהעניקו לאיזור את הכינוי "אזור 1000 האיים". עם ההגעה נצא לשייט על נהר הטיגרה לאורך השכונות הציוריות, וכבישים מרוצפים באבנים. לאחר מכן נחזור לבואנוס איירס ובהתאם לשעת הטיסה נצא לשדה התעופה לקראת טיסתנו חזרה לישראל דרך יעד ביניים.

 
יום 9 10: נחיתה בתל אביב.
 
חופשה נעימה :)
 
מספר עסקה - 1034360
תנאים נוספים



האותיות הקטנות


תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.
תקף בחודשים מאי-אוקטובר.

פרטי טיסות:
טיסת Turkish Airlines
כולל כבודה

הלוך - המראה: 05:00 נחיתה: 16:50 ריו
חזור - המראה: 23:15 נחיתה: 01:20 תל אביב
שעות הטיסות נתונות לשינוי 
 
המחיר אינו כולל:
ביטוח רפואי - כבודה והוצאות אישיות
תוספת לאדם בחדר ליחיד
הוצאות בעלות אופי אישי: משקאות המוגשים במהלך הארוחות, כביסה, סרטים בתשלום בחדרים ושרותי חדרים
דמי סבלות
הוצאות אישיות אחרות
כל מה שלא כתוב בתוכנית ו"במחיר כולל"
תשר למדריך הישראלי 5$ ליום לאדם 
 
הערות נוספות:
תכנית הטיול הינה תכנית עקרונית, חברת כרמל תיירות תעשה ככל שביכולתה להבטיח את הצלחת הטיול וביקור בכל האתרים המפורטים בתוכנית, אך ימי הטיול וסדר הביקורים יכול להשתנות
תינוק (0-2) בתוספת תשלום, מותנה באישור סופי - ישירות מול הספק
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר
המחיר אינו כולל מס עירוני מקומי - תשלום ישירות במלון
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה
שער המרה הינו על פי דין
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד 
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
מספר עסקה - 1034360

מדיניות ביטולים   

 
הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה, יש ליצור קשר עם חברת ''כרמל תיירות'' תוך 24 שעות, מיד עם קבלת הגרופון במייל האישי, בטלפון: 03-549-8144 (שלוחה 2).
לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו בהקדם האפשרי אצל בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה.
בית העסק הינו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו.
 
לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו מול בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה ו/או החופשה.
 
לסגור את כל השירותים לטיסה בקליק
 לרכישת מט"ח לטיסה במחירים אטרקטיביים ובתשלומים לחצו 
כאן  
 לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו 
כאן   
 לרכישת סים בינלאומי לחצו 
כאן  
 לחניית VIP 
בנתב"ג לחצו כאן 

 
 
.