באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של צעצועים ומשחקים כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 69.9
  • נקנו 1+
2 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק
3 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק
4 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק
5 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק
6 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק
7 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק
8 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק
9 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק
1 2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק

2 משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק

מחיר 69.90
נקנו 1+
פג תוקף
בקצרה
שני משחקי קלפים לבחירה מבית מיצווה קליק - מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה.
תיאור העסקה

שני משחקי קלפי חכמים - מיצווה קליק לבחירה: 

משחק קלפים הסוד הנעלם - משחק קלפים חשיבתי, מאתגר, מצחיק ומהנה לכל המשפחה
הוראות המשחק: מחלקים לכל משתתף 8 קלפים, כל משתתף מניח את הקלפים על השולחן כאשר האיור כלפי מטה ומשאיר לעצמו קלף אחד ביד. כל משתתף בתורו שואל שאלה את אחד המשתתפים לפי רצונו ומנסה לגלות מי הדמות הוא המקצוע שהמשתתף מסתיר.
שאר המששתפים יכולים ללמוד מהשאלות של כולם ולנסות לגלות מי הדמות או המקצוע. משתתף שהצליח לחשוף את הדמות מקבל את הקלף והמשתתף לוקח קלף מהנותרים אצלו. מי שנגמרו לו הקלפים יוצא מהמשחק והמשחק ממשיך עד שרק אחד נותר עם הקלפים ביד.
המנצח הוא מי שהצליח לחשוף וצבור יותר קלפים ולא מי שנותר אחרון.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 8773343.

משחק קלפים פיקודיפו - משחק פנטומימה מהנה לכל המשפחה 
הוראות המשחק: עורמים את כל הקלפים בקופה. כל משתתף בתורו מרים קלף מהקופה ומציג למשתתפים את הקלף המוסתר בידו באמצעות פנטומימה. מי שמצליח לזהות ראשון מקבל את הקלף. המנצח הוא זה שצבר הכי הרבה קלפים.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 8955444.

משחק קלפים דיבוריישן
הוראות המשחק: עורמים את כל הקלפים כקופה. כל שחקן בתורו מכניס את משבש המילים מפלסטיק לפה ומרים קלף מהקופה. על הקלף מופיע משפט, על המשתתף להקריא את המשפט. שאר המשתתפים מנסים להבין מה המשפט. מי שמצליח לזהות ראשון את המשפט מקבל את הקלף. המשחק ממשיך עד שנגמרים הקלפים בקופה. המנצח הוא המשתתף שצבר את מרב הקלפים. מטרת המשחק: לפתח את יכולת הריכוז והקשב. הערה: בגמר המשחק יש לשטוף היטב את משבש המילים מפלסטיק.
המשחק מכיל: 4 משבשי מילים מפלסטיק ו-54 קלפים מאוירים מצופי למינציה.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 87790.

משחק קלפים מסיבת גלידה - עוזר לפתח את יכולת הריכוז והקשב ולחדד את יכולת הזיכרון
הוראות המשחק: עורמים את כל הקלפים בערמה עם הדמות כלפי מטה. משתתף מרים קלף ומראה אותו לשאר המשתתפים וקובע לדמות שם ולאחריו המשתתף הבא וכן הלאה. במידה והדמות שמרים השחקן כבר נחשפה על השולחן ונקבע לה שם על המשתתפים לקרוא ולהכריז במהירות את השם. הראשון שזכר את שם מוכר הגלידה מקבל את כל הקלפים שעל השולחן. המשחק ממשיך עד לגמר הקלפים בקופה. המנצח הוא מי שצבר הכי הרבה קלפים.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 877780.

משחק קלפים המרוץ למילה - משחק של תיאור מילים מאתגר, מצחיק ומהנה לכל המשפחה
הוראות המשחק: עורמים את כל הקלפים עם האיורים קלפי מטה. כל משתתף בתורומרים קלף ומסתיר אותו משאר המשתתפים. על המשתתף לנסות ולהסביר לשאר המשתתפים מה מוסתר בקלף שלו בעזרת מילים אחרות, מילים נרדפות, סיטואציות, חרוזים או הפכים.
משתתף אשר הצליח לזהות מה מוסתר בקלף מקבל את הקלף. המנצח הוא מי שהצליח לצבור הכי הרבה קלפים.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 8777543.

משחק קלפים חגיגת בלינצ'ס - ארבעה משחקים לפיתוח הזיכרון וחשיבה מהירה
הוראות משחק חגיגת בלינצס 1 : פורסים על השולחן 16 קלפיםעם התמונות כלפי מעלה, על כל משתתף למצוא ארבעה קלפים שיש בהם את אותה התמונה ולקחת אותם אליו,  בסיום הקלפים על השולחן או האפשרות ליצור רביעייה מחדשים את הפריסה וממשיכים במשחק.
המנצח הוא המשתתף שצבר הכי הרבה רביעיות.
הוראות משחק חגיגת בלינצס 2 : מחלקים באופן שווה את הקלפים בין המשתתפים, ומשאירים קלף אחד במרכז השולחן כאשר התמונות כלפי מעלה. מטרת המשחק היא לזהות תמונה זהה בקלף המרכזי הנמצאת גם בקלף שמחזיק המשתתף ולהניח את הקלף על גבי הקלף שבמרכז הקופה. המנצח הוא הראשון שהעביר את כל הקלפים שלו ואומר סיימתי.
הוראות משחק חגיגת בלינצס 3 : מחלקים לכל משתתף קלף ואת השאר עורמים בקופה כשהתמונות כלפי מעלה. על כל משתתף למצוא תמונה זהה שנמצאת בקלף בקופה ובקלף שאצלו להכריז ולקחת אליו ולשים על הקלף שאצלו. המשחק ממשיך עד שהקלפים בקופה נגמרים. 
המנצח הוא מי שצבר הכי הרבה קלפים.
הוראות משחק חגיגת בלינצ'ס 4 : מחלקים לכל משתתף 3 קלפים אותם הוא מחזיק אחד על השני בידו. מטרת המשחק הוא לזהות תמונה בקלף שנמצא אצל משתתף אחר ומופיע גם בקלף שנמצא בידך. המנצח הוא זה שסיים את הקלפים.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 98888886.

משחק קלפים במבליק 5 
הוראות משחק: מניחים את כל הקלפים בערימה הפוכה, הרימו קלף וענו שלוש תשובות לשאלה שבקלף. שימו לב: שעון החול מקנה לכם זמן קצוב של 5 שניות בלבד.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 9993232.

משחק קלפים סיפורי צמרת - עוזר בפיתוח והעשרת עולם הדמיון, הרגש והשפה תוך הקניית יכולת עזר לשיפור למידה קשב וריכוז.
הוראות משחק: זורקים את הקובייה, ומתקדמים בלוח, והופכים קלפי מצב לפי המספר המופיע בקובייה. עליכם לספר סיפור על פי הקלפים שנהפכו, במקרה ומופיע סימן המטרה בלוח עליכם לשלב את כרטיס המטרה (למשל: מצווה) כנושא הסיפור שלכם.
חושבים שזה קל? נסו לעשות זאת כשיש לכם שעון חול המאפשר 10 שניות בלבד לספר את הסיפור.
הוראות: פורסים את הלוח על השולחן ומסדרים את קלפי המטרה והמצב במקומות המיועדים להם. כל משתתף בוחר לעצמו חייל בצבע ומניח אותו על גבי הלוח במקום המסומן כהתחלה. כל משתתף זורק בתורו קובייה ומתקדם בהתאם למספר המופיע בקובייה. המשתתף ירים כרטיסי מצב בכמות המופיעה במספר עליו הוא עומד. על המשתתף להתבונן היטב בתמונות המצב ולספר לשאר המשתתפים סיפור או חוויה או כל דבר מהדמיון המורכבים מתמונות המצב בתוך 10 שניות בלבד (שעון חול 10 שניות – כלול במארז). משתתף שהחייל שלו נעמד על מטרה ירים מספר כרטיסי מצב בהתאם למספר המופיע על הקובייה ובנוסף יהפוך כרטיס מטרה - את הכתוב בכרטיס המטרה המשתתף יצטרך לשלב בסיפור ב-10 שניות בלבד. המנצח הוא זה שהגיע לסוף המסלול ראשון.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 876874536555.

משחק קלפים בונגלינו
באריזה קלפי קופה וקלפי חשיפה. מצאתם את הקלף התואם ביניהם? תפסו אותו הכי מהר שאתם יכולים באמצעות הבונגלינו (מקל הוואקום). השגתם את מרב הקלפים? ניצחתם.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 67527656555.

משחק קלפים מורדי - משחק אסטרטגיה סוחף ומרתק
כל אחד בתורו זורק קובייה ומתקדם בלוח בין צבעים שונים. במידה וצבע המשבצת של המשתתפים זהה מכריזים: מורדי! והופכים את קלף הנושא. המהיר ביותר שעונה את התשובות לשאלות הקלף רשאי להתקדם.
המשחק מכיל: 6 חיילים, קובייה, לוח משחק, 100 כרטיסי נושא. מטרת המשחק: להגיע אל קו הסיום כשבידיך מספר רב של כרטיסי נושא.
הוראות: פורסים ע"ג השולחן את לוח המשחק ומסדרים עליו את כרטיסי הנושא במשבצת המיועדת. כל משתתף בוחר לו חייל צבעוני ומעמיד אותו על נקודת ההתחלה. המשתתף הראשון זורק את הקובייה ומתקדם כמספר הצעדים הנקובים בקובייה. לאחריו לפי הסדר זורק המשתתף הבא אחריו גם הוא את הקובייה ומתקדם בהתאם. והיה ושני המשתתפים עומדים על משבצת באותו צבע הם מכריזים בקול 'מורדי' וחושפים את כרטיסיית הנושא מהקופה ע"ג הכרטיסייה מופיע שם נושא לדוגמה: 'פרי טרופי'"  המשתתף הראשון שיאמר מנגו אננס קוקוס, 'עונה בשנה' קיץ חורף סתיו. הראשון שיאמר 3 תשובות ראשון לנושא יקבל את הכרטיס. ככל שנפגשים יותר פעמים "לקרב מורדי" כך הסיכויים להשיג כרטיסי נושא גדולים יותר. לפיכך ניתן לכל משתתף כל פעם שיטיל קובייה לבחור האם להתקדם קדימה או ללכת לאחור ע"מ להיפגש ל'קרב מורדי'. לדוגמה: משתתף המחזיק במעט כרטיסים יבחר לחזור לאחורה ולהיפגש לקרבות מורדי נוספים על מנת לזכות בכרטיסים נוספים. המשחק מסתיים כאשר השחקן הראשון מגיע לסוף הלוח. המנצח הוא המשתתף שצבר את מרב הכרטיסים.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 67856765653555.

משחק קלפים ימבמבם דיל
המשחק מכיל 50 כרטיסים מאויירים. מערבבים את הכרטיסים היטב ומניחים אותם במרכז השולחן בקופה כאשר המסגרת הצהובה כלפי מטה. כל משתתף בתורו מרים כרטיס ומניח אותו על גבי השולחן. על המשתתפים להתבונן היטב על האיורים המופיעים על גבי הכרטיס.
לאחר שכולם הסכימו כי הם זוכרים את האיורים יהפוך המשתתף את הכרטיס וכל המשתתפים יבחנו את האיורים וינסו למצוא איזה מהאיורים נעלם. הראשון שמצליח לזהות את האיור הנעלם יקבל את הכרטיס, המנצח הוא המשתתף שצבר את מרב הקלפים.
מתאים לילדים בגיל 3 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 67823648972364.

משחק קלפים פעמיים פוקיטו - פיתוח חשיבה מרחבית, ריכוז, והתמודדות תחת לחץ
מהלך המשחק: מערבבים את הקלפים היטב ומניחים אותם עם התמונה כלפי מטה. בכל סיבוב חושפים 12 קלפים והופכים את שעון החול. בזמן ששעון החול מתרוקן על המשתתפים לזהות צמד מילים בקטגוריות (חרוזים, ביטויים, מטבע לשון וכו…). לדוגמה: איור של קופסא + איור של נעליים = קופסת נעליים, איור של כד שמן + איור של זיתים = שמן זית. הסיבוב מסתיים כאשר שעון החול מסתיים. המשתתף שצבר יותר זוגות במהלך הסיבוב מקבל בונוס זמן בסיבוב הבא ויוכל לנסות לזהות צמדים נוספים לבדו במשך זמן שעון חול מלא (10 שניות). לאחר מכן יחשפו שוב 12 קלפים ויהפכו את שעון החול וכל המשתתפים ינסו למצוא צמדים חדשים. המנצח הוא המשתתף שהצליח לצבור הכי הרבה כרטיסים.
מתאים לילדים מגיל 7 ומעלה.
​ארץ ייצור: סין.
מק"ט: 98476938475934.
האותיות הקטנות

משלוח וזמני אספקה
  • שליח עד הבית בתוספת 29 ₪, זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים.
איסוף עצמי
  • בתיאום מראש בלבד בטלפון: 053-3860811
  • זמין לאיסוף: 4 ימי עסקים ממועד הרכישה ולמשך 15 יום
  • שעות פעילות: א'-ה' 9:00-21:00
  • כתובת: רחוב כנפי נשרים 15, ירושלים

פרטי בית העסק
  • שם היבואן: קליק טוי (ח.פ 516131331)
  • המוצרים הינם בייבוא מקביל
  • טלפון לתיאום ובירורים: 053-3860811
  • שעות מענה: א'-ה' 9:00-21:00
  • כתובת מייל: groosale1@gmail.com

בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת.