באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום

הליכון כושר

מציג 14 מתוך 14 תוצאות
מיון ותוצאות
מיון לפי
filter arrow
אפשרויות סינון נוספות
סנן בטל


הליכון כושר
 
הליכון כושר משמש לפעילות ספורטיבית, אימוני הליכה או ריצה והוא מאפשר ביצוע של אימוני כושר ביתיים בכל זמן וללא תלות במזג האוויר. מסילת הכושר בנוייה ממנוע חשמלי וגלגל תנופה, אשר מניעים לולאה שמפעילה את המכשיר. המסוע החשמלי משמש מעין משטח נע, עליו ניתן ללכת או לרוץ במהירות המתבקשת. 

למה מיועד הליכון כושר?
הליכון הכושר מיועד להליכה או ריצה במהירות הרצויה על פי יכולת אישית. על מנת למצות את האימון ולהשיג תוצאות מקסימליות, יש להתחיל את השימוש במהירות נמוכה ולהעלות את רמת הקושי בהדרגתיות. על מנת למנוע פציעות או פעילות גופנית מזיקה - יש לשים לב כי הנחיתה במהלך הפעילות תהיה על מרכז כף הרגל וגלגול התנועה לעבר האצבעות. כמו כן, יש להתרכז בפעילות ומומלץ לקיימה ללא הסחות דעת. 

איך מתחזקים הליכון כושר?
הליכון כושר הוא מכשיר המכיל מערכות חשמליות ודורש טיפול תקופתי, לפי מידת השימוש האישי. על מנת לשמור על המכשיר משחיקה או פגיעה בתפקוד המנוע, מומלץ לשמן את המסילה אחת לשבועיים בשמן סיליקון מיוחד המיועד לתחזוקת המכשיר. יש לבצע את הפעולה כשהמכשיר כבוי. על מנת למנוע פציעות ותקלות במהלך השימוש, מומלץ גם לקיים בקרת איכות למוצר, לחזק ברגים רופפים ולנקות את הרצועה. כמובן שכל מכשיר כושר דורש טיפול אחר, לכן יש להיצמד להוראות היצרן ולתחזקו בהתאם.

איפה מזמינים אונליין הליכון כושר?
היום כבר לא צריך לצאת החוצה כדי לבצע אימוני כושר- כל הדילים השווים למכשירי כושר, נמצאים כבר עכשיו באתר GROO: באתר גרו תוכלו למצוא הליכון כושר במגוון דגמים, מסילות כושר, אופניים, מסלולי ריצה, אופני כושר מגנטיים, ציוד ומכשירי כושר, מוצרי ספורט ואביזרים. המכשירים מסווגים על פי רמות מהירויות עבור אימונים בדרגות כושר שונות. מבחר גדול של מכשירים אלו המיועדים לפעילות גופנית אפקטיבית, מחכים באתר במחירים שווים. היכנסו כבר עכשיו והזמינו מכשיר כושר אונליין - לכו על זה!