באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש

טניס בפריז: חבילה הכוללת טיסות, כרטיס למשחק הגמר רולאן גארוס ו-3 לילות במלון לבחירה, החל מ-€899 לאדם

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של פריז כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 899
2 גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש
3 גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש
4 גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש
5 גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש
6 גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש
7 גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש
1 גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש

גמר נשים טניס רולאן גארוס בפריז - סופ"ש

טניס בפריז: חבילה הכוללת טיסות, כרטיס למשחק הגמר רולאן גארוס ו-3 לילות במלון לבחירה, החל מ-€899 לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 899
משוקלל לאדם
פג תוקף
בקצרה
סופ"ש • טיסות • כרטיס למשחק הגמר רולאן גארוס • מלונות לבחירה • ארוחות בוקר
פרטים נוספים
עד 12 תשלומים ללא ריבית*
תיאור העסקה
לפתוח את הבוקר עם קרואסון חם, להסתובב ברחובות הציוריים ובבתי הקפה האירופאים, בין מגדל האייפל, הלובר והשאנז אליזה, ליהנות משופינג ללא הגבלה בפריימארק וממשחק טניס מעולה - החופשה המושלמת.

החבילה כוללת:
• טיסות לפריז
• כרטיס למשחק רולאן גארוס - גמר נשים בתאריך 06.06.20 - ישיבה ביציע, קטגוריה 3
• 3 לילות במלון לבחירה ע"ב ארוחת בוקר: 
מלון Campanile Maine Montparnasse 

מלון Mercure Paris Opera Garnier 
מלון Mercure opera Grands Boulevards 

פריז, צרפת
בונז'ור! ברוכים הבאים לעיר האורות הרומנטית ביותר באירופה ויש שיגידו בעולם כולו. בירת צרפת מציגה את אחת מהערים המרתקות ביותר. רחובות אירופאים קטנים וציוריים, מגוון אתרים מפורסמים שחובה להצטלם בהם, מבנים מרשימים, המון אטרקציות, אין סוף מסעדות טובות ושילוב הרמוני בין הקלאסי למודרני. 

פריז מחולקת ל-20 רובעים שונים, בכל רובע תוכלו למצוא מוקד תיירות מרתק אחר, ובכולם מגוון מלונות, מסעדות וחנויות. טיול ברחובות פריז התוססת וביקור באתרים כמו מגדל אייפל, שער הניצחון ומוזיאון הלובר, לצד הפארקים והגנים היפהפיים, המסעדות ומקומות הבילוי, כל אלה הופכים את חוויית הביקור בעיר למענגת, מרגשת וטעימה במיוחד. 
  
מגדל האייפל | Tour Eiffel - מגדל ברזל המתנשא לגובה של 324 מטרים, אחד האתרים המתויירים ביותר בעיר, ומשמש כאתר התצפית המרכזי על פריז. המגדל נבנה בשנת 1889 בשאן דה מארס, ליד נהר הסן, והוא סימן ההיכר של העיר ושל מדינת צרפת ואחד מהאתרים המפורסמים ביותר בעולם. 
כתובת: Champ de Mars, 5 Avenue Anatole France, 75007 Paris.

שדרת שאנז אליזה | Champs-Élysées - אחת השדרות המפורסמות ביותר, גדולה ומרשימה, באורך של כ-2 ק"מ. השדרה ממוקמת ברובע השמיני היוקרתי של פריז ומסתיימת בכיכר שארל דה גול המציגה את שער הניצחון המפורסם. לאורך שדרת שאנז אליזה התוססת, תוכלו למצוא מגוון חנויות (יוקרה בעיקר), תיאטראות, בתי קפה ושפע של מסעדות. את השדרה מקשטים מגוון מבנים מרשימים, המהווים גם הם אתרי תיירות מרכזיים בפריז. בקצה השני של השדרה ממוקם הגלגל הענק של פריז, ממנו תוכלו להשקיף על העיר כולה ב-€12 בלבד לאדם.

שער הניצחון | Arc de Triomphe - מבנה אבן גדול הניצב במרכז כיכר שארל דה גול, שהוקם על מנת לפאר את שמם של הלוחמים למען צרפת.
כתובת: Place Charles de Gaulle, 75008 Paris.

מוזיאון הלובר | Musée du Louvre - המוזיאון ההיסטורי הגדול ביותר בפריז, אחד מהוותיקים, הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם. מבנה גדול ומפואר עם אגפים רבים. בעבר שימש הלובר כארמון עבור המלכים של צרפת וכל אחד מהם שיפץ והרחיב אותו. המוזיאון שוכן במרכז פריז, בגדה הימנית שברובע הראשון של העיר בין נהר הסן לרחוב ריבולי, ובין גני טווילרי לכנסיית סן-ז'רמן ל'אוקסרואה.
במוזיאון מוצגות יצירות אמנות מהמפורסמות והיפות בעולם, בהן המונה ליזה, המדונה והילד עם אנה הקדושה והמדונה של הסלעים של לאונרדו דה וינצ'י, החירות מובילה את העם של אז'ן דלקרואה ועוד.
כתובת: Rue de Rivoli, 75001 Paris.
 
גני לוקסמבורג | Jardin du Luxembourg - גנים ציבוריים הנפרשים על פני שטח של 224,500 מ"ר ברובע השישי (סן ז'רמן) של פריז. במתחם נמצא גם ארמון לוקסמבורג. הגנים עוצבו על ידי הארכיטקט ג'אן-פרנסיס-טאראז צ'אלגרין בזמן האימפריה הראשונה. בגנים נמצא גן משחקים מגודר גדול, ולצידו תיאטרון בובות וקרוסלה. הגנים מושכים מבקרים מרחבי העולם וידועים בשלוותם. בבריכה גדולה שברחבתם המרכזית משיטים ילדים סירות מיניאטוריות.
כתובת: 75006 רובע השישי (סן ז'רמן).
 
מונמארטר | Montmartre ("הר הקדושים המעונים") - גבעה יפייפיה הממוקמת בצפון פריז, ברובע ה-18 של העיר, בגדה הימנית של נהר הסן. הכיכר המרכזית באזור, פלאס די טרטר, הומה בציירים, אמני רחוב ותיירים, מסעדות, חנויות מזכרות ובתי קפה, ומההר ניתן להשקיף על כל העיר. בסמוך לכיכר, בביתו של האמן מוריס אוטריו, נמצא כיום מוזיאון מונמארטר המציג את עבודותיהם של אמני העבר המפורסמים של הרובע. מדרום-מערב למונמארטר מצוי "רובע האורות האדומים" של פריז, שם תוכלו להתרשם ממועדון הלילה מולן רוז' (Moulin Rouge) המפורסם.
 
קתדרלת נוטרדאם | Cathédrale Notre-Dame - הקתדרלה הגותית המפורסמת, נמצאת בלבה של פריז, באי איל דה לה סיטה (Île de la Cité) שבלב נהר הסן. הקתדרלה נחשבת ללבה ההיסטורי של העיר, לאחד מסמליה המפורסמים, ואחד ממוקדי התיירות החשובים והמרכזיים בעיר עד היום. הנוטרדאם כיכבה בספרו הנודע של ויקטור הוגו "הגיבן מנוטרדאם", ובמספר רב של סרטי קולנוע, בהם הסרט המצויר של וולט דיסני "הגיבן מנוטרדאם", במחזמר "נוטרה דאם דה פרי" ואף במספר משחקי מחשב.
כתובת: 6 Parvis Notre-Dame - Pl. Jean-Paul II, 75004 Paris.
 
גשר פון דז אר | Pont des Arts (גשר מנועלי האהבה) - גשר להולכי רגל החוצה את נהר הסן ונמצא בקרבת מוזיאון הלובר. הגשר התפרסם בעקבות המנעולים -"מנעולי האהבה" שנתלו שם על ידי זוגות אוהבים, הזורקים את המפתחות לנהר כסמל לנצחיות אהבתם. בשנת 2015 הוחלט להסיר את מנעולי האהבה מן הגשר בטענה כי כמות המנעולים המצטברת מכבידה על מעקי הגשר, מחלישה אותם ומעלה חשש לקריסתו. כיום ניתן לראות מנעולים על עמודי הגשר ובאזור.
כתובת: Pont des Arts, 75006 Paris.
 
שוק מופטאר (Marche Mouffetard) - שוק איכרים צבעוני, תוסס ביותר ומעורר חושים, שם תוכלו ליהנות מבתי קפה נעימים עם בראנצ'ים פריזאים איכותיים, דוכני גבינות מעולות, מאפים טריים ולחמים שונים, יינות משובחים, עשבי תיבול, נקניקים, מאכלי ים, פירות וירקות, ואפילו מופעי רחוב. 
כתובת: 139 Rue Mouffetard, 75005 Paris.
 
גאלרי לאפייט | Galeries Lafayette -  חנות כלבו יוקרתית מפורסמת הממוקמת בשדרות אוסמן ברובע התשיעי של פריז. זו החנות הראשית של רשת "גאלרי לפאייט" באירופה. החנות הגדולה, הכוללת 6 קומות, מציגה עשרות מותגי יוקרה כמו דיור, גוצ'י, טומי ועוד. במידה ואתם לא בעניין של שופינג יוקרתי,בכל זאת מומלץ להגיע למבנה היפייפה, להתרשם מהתקרה המפוארת, ולעלות היישר לקומת הגג (הקומה ה-7), ממנה תוכלו להשקיף על כל פריז וליהנות מתצפית מדהימה. 
כתובת: 40, Boulevard Haussmann.


חופשה נעימה :)


מספר עסקה - 1038967



 
תנאים נוספים



האותיות הקטנות
 

תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.
תקף בסופ"ש יוני.

פרטי טיסות:
טיסות אל על
תל אביב - פריז - תל אביב
הלוך 05.06 - המראה: 06:00, נחיתה: 09:55
חזור 08.06 - המראה: 22:40, נחיתה: 04:05
כולל כבודת יד, ניתן להוסיף מזוודה מול בית העסק בעת תהליך השלמת ההזמנה
שעות הטיסות נתונות לשינוי 

הערות נוספות:
ניתן לשדרג כרטיס מול בית העסק
ניתן להוסיף משחקים נוספים בטורניר מול בית העסק
תינוק (0-2) בתוספת תשלום, מותנה באישור סופי - ישירות מול הספק
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר
המחיר אינו כולל מס עירוני מקומי – תשלום ישירות במלון
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה
שער המרה הינו על פי דין
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
מספר עסקה - 1038967

מדיניות ביטולים 
 
הוראות מימוש:
לאחר ביצוע ההזמנה דרך האתר יש ליצור קשר עם "
Global Sport" תוך 24 שעות במייל  shayk@ofakim.co.il לצורך משלוח השוברים, השלמת פרטים וכרטוס. בית העסק (ולא גרופון) הנו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו.
מימוש השובר הינו באחריות מחזיק השובר, הזמנה של השירות/ים המופיעים בשובר יש לבצע ישירות אך ורק אצל בית העסק ספק השירות, והינה בכפוף לאישור סופי של ההזמנה על ידי בית העסק בעת מימוש השובר.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.
בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו.
 
לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו מול בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה ו/או החופשה.
 
לסגור את כל השירותים לטיסה בקליק
• לרכישת מט"ח לטיסה במחירים אטרקטיביים ובתשלומים לחצו 
כאן 
• לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן 
• לרכישת סים בינלאומי לחצו כאן