באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן

טיול מאורגן 11 ימים ביפן: תכנית מלאה כולל טיסות, מלונות, מדריך וסיורים, החל מ-$2,895 לאדם

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של המזרח הרחוק כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 2895 $
2 טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן
3 טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן
4 טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן
5 טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן
6 טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן
7 טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן
1 טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן

טוקיו, קיוטו, אוסקה, האלפים היפנים ועוד - טיול 11 ימים ביפן

טיול מאורגן 11 ימים ביפן: תכנית מלאה כולל טיסות, מלונות, מדריך וסיורים, החל מ-$2,895 לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 2,895 $
משוקלל לאדם
פג תוקף
בקצרה
תכנית מלאה • טיסות • מלונות • מדריך • סיורים
פרטים נוספים
עד 12 תשלומים ללא ריבית*
תיאור העסקה
מאורגן ליפן - כולל טוקיו, שייט באגם אשי, הר פוג'י, האלפים היפנים, קיוטו, פארק הצבאים, אוסקה ועוד.
 

החבילה כוללת:
• טיסות סדירות דרך יעד ביניים בקו תל אביב – טוקיו,  אוסקה – תל אביב
• כולל מיסי נמל, תוספת דלק והיטלי ביטחון המעודכנים נכון למועד הפרסום
• בתי מלון: דרגת תיירות ראשונה
• סיורים וכניסות לאתרים כמפורט במסלול הטיול
• כלכלה: ארוחת בוקר ארוחת ערב אחת
• אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע תכניות הטיול והעברות
• טיפים לנותני השירותים בחו"ל
• מדריך ישראלי מקצועי מצוות מדריכי "כרמל תיירות"

מסלול הטיול:
יום 1 - יום 1, טיסה לטוקיו
טיסה (דרך יעד ביניים), לטוקיו בירת יפן, אליה נגיע בערבו של היום שלמחרת.

יום 2 - יום 2, הגעה לטוקיוש
נחיתה בטוקיו, בירתה המסחררת של יפן, המשלבת באופן ייחודי בין גורדי שחקים נוצצים, טכנולוגיה חדשנית, מקדשים מסורתיים ופארקים שלווים. עם ההגעה, העברה לבית המלון, בסיסנו לשלושת הלילות הבאים.

יום 3 - יום 3, טוקיו
יום שיוקדש לסיור מקיף בכרך העצום והמסקרן. נפתח את הבוקר ברובע שינג'וקו (Shinjuku), אחד מעורקי החיים הססגוניים והמרתקים של העיר, הכולל אוסף עצום של "קהילות" מגוונות המשתלבות באופן הרמוני במרקם הסבוך שלה. נבקר באזור אוקובו (Okubo), מרכז תרבות הפופ הקוריאני, הפופולרי מאד ביפן, נמשיך אל אזור קבוקיצ'ו (Kabukichu), ביפנית "עיר הקבוקי", שטח ביצות עד המאה ה 19 שהיה לעיר מגורים אשר נהרסה לחלוטין בהפצצות מלחמת העולם השנייה, והפכה למרכז חיי הבידור הקל אליו מגיעים מכל רחבי אסיה. נמשיך אל תחנת הרכבת השנייה בגודלה בעולם, שמדי יום עוברים בין רציפיה למעלה מ 3.5 מיליון נוסעים. מבוך עצום ומורכב, המתנהל בסדר מופתי מושלם ומעורר השתאות. נשנה קצב, ונבקר במקדש המפורסם מייג'י (Meiji), שנחשב למקדש השינטו החשוב ביותר בטוקיו, בו טמונים בין היתר, אפרם של הקייסר מייג'י והקיסרית שוקן. נסייר בין הגנים היפים, ונצא משלוות הזן שאופפת אותו ישירות אל ליבו של רובע הרג'וקו (Harjuko), בו הוא שוכן, מרכז תרבות הרחוב הפרועה, הצבעונית והקיצונית של טוקיו. נסיים את היום ברובע שיבויה (Shibuya), האופנתי והומה האדם, על שלל מתחמי הבי

יום 4 - יום 4, טוקיו
נפתח את הבוקר בשוק הדגים הידוע של טוקיו, השוק הסיטונאי הגדול בעולם, אשר בין דוכניו עוברות מדי יום אלפי טונות של סחורת דגה, מכל הסוגים והמינים (מעשב ים עממי, ועד לקוויאר היוקרתי ביותר בנמצא). נמשיך אל מקדש אסקוסה (Asakusa), המכונה גם "מקדש שלושת האלים". שחזור יפהפה של מקדש עתיק מהמאה ה 7 לספירה, הנטוע בליבה של "העיר העתיקה" של טוקיו, אשר אפופה באווירה שמקורה בימי קיסרות אדו (Edo). נקפוץ מאות שנים בזמן וניסע אל רובע אקיהברה (Akihabara), המכונה גם "עיר האלקטרוניקה" של יפן. מלבד אינספור חנויות המכילות את המוצרים המתקדמים ביותר בעולם בתחום הטכנולוגיה, המקום מצליח ללכוד את רוח יפן המודרנית, לרבות סצנת התרבות הידועה של ה"אנימה" וה"מנגה" היפניים. בתום הביקור במקום, נמשיך אל רובע גינזה (Ginza), אזור היוקרה של טוקיו, המכיל שלל עצום של גלריות, בתי אופנה ובתי כלבו ידועים, כמו גם מרכזי בילוי תוססים, שנחשבים לטרנדיים והמסוגננים ביותר בעיר.

יום 5 - הקונה, שייט באגם אשי, הר פוג'י
פרידה מהכרך הסואן, ויציאה אל אזורי הכפר היפהפיים של יפן. נסיעה אל הקונה (Hakone), אזור הררי מיוער ושלוו, הסמוך להר פוג'י (Fuji) ומוקף במעיינות חמים. עם ההגעה למקום, נצא לשייט רוגע על אגם אשי (Ashi), אגם לוע וולקני, שמהווה חלק מקלדרה (לוע הר געש) של מערכת הרי געש אזורית. נוכל להתרשם מהנופים שעוטפים את האגם, כמו גם מהבתים המסורתיים שלחופיו, ובסיומו נמשיך אל הר פוג'י הידוע, מסמליה של יפן. ההר המתנשא לגובה של למעלה מ 3.000 מ', הוא הר געש פעיל, שהתפרץ כ 16 פעמים במהלך 1,300 השנים האחרונות, אך מעבר לכך, הוא נחשב למקום קדוש הצרוב היטב ברבדיה העמוקים ביותר של התרבות היפנית. נטייל בשוליו הנמוכים של ההר ונטפס עד ל"תחנה 5" (מותנה במזג האוויר), המקננת בגובה של 2,300 מ'. בתום הביקור במקום, נשאר ללון באזור.

יום 6 - האלפים היפנים, טירת מאטסאמוטו, טאקאיאמה
נמשיך להעמיק את סיורנו באזורי האלפים היפניים, ונגיע ל"טירת העורב" המרשימה שבמאטסאמוטו (Matsamuto). מצודה עתיקה מהמאה ה 16, הממוקמת בתוך גן פסלים, שאגם סובב אותה. נמשיך בדרכים יפהפיות עד לטאקאיאמה (Takayama), העיר ההררית, שנהר חוצה אותה, אשר לוכדת בתצורתה ובאופייה את רוחה של יפן המסורתית במיטבה. נסייר בין בתי העץ הכהים ונמוכי הקומה, ונסיים במקדש קוקובונג'י (Kokubunji), שאבן הפינה שלו הונחה לפני כ 1,200 שנה, ועץ בילבואה עתיק בן למעלה מ 1000 שנה נטוע במרכזו. לינה באזור.

יום 7 - שירהקאוואגו, קאנאזאווה
נפתח את הבוקר בכפר בתי העץ הציורי שירהקאווהגו (Shirakawajo), שהוכר כאחד מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו ביפן, ונראה כמו יצא מ"אגדה יפנית". נמשיך ממנו אל קאנאזאווה (Kanazawa) השמורה היטב, ושוכנת לחופיו של האוקייאנוס השקט. נבקר ברבעי הגיישות והסמוראים של העיר העתיקה, בטירה הפיאודלית המרשימה של השוגון המקומי, ונסיים בשוק אומי צ'ו (Moi Cu) הססגוני והתוסס. בתום הסיור במקום, נשוב חזרה למלוננו שבאזור טאקאיאמה.

יום 8 - קיוטו
עם בוקר ניפרד מאזורי הכפר של הרי האלפים היפניים, ונצא בנסיעה ארוכה אל בירתה הראשונה והיפהפייה של המדינה – קיוטו (Kyoto), בסיסנו ללילות הבאים. העיר, שנחשבת לאחת השמורות ביפן, משמשת עד היום כמרכזה התרבותי והאינטלקטואלי. רוחה של המסורת היפנית, ניכרת בה בכל פינה ובאה לידי ביטוי באלפי המקדשים, גני הזן השלווים, הארמונות והמבנים ההסטוריים שבה. עם הגיענו, נצא לסיור מרתק ברובע גיון (Gion) הידוע כ"רובע השעשועים" ההיסטורי של העיר, על שלל בתי ההארחה שבו, שבפתחם נוכל אולי לראות את הגיישות היפות, בלבושן המסורתי, תוך שהן מסתודדות, מצחקקות וחומקות פנימה. נטייל בין בתי התה המסורתיים, שמנקדים כל סמטה ורחוב, ונתערבב עם המוני המבלים, תיירים ומקומיים כאחד. בתום הסיור העברה למלון.

יום 9 - קיוטו
נקדיש את היום לסיור מעמיק בקיוטו המעטירה. נבקר בכמה ממקדשיה החשובים, כגון מקדש קינקאקוג'י (Kinkakuji) "מקדש הזהב", הנמצא בלב אגם ובתוכו גן יפהפה, מקדש קיומיזו (Kiyomizu) הצופה אל קיוטו כולה, ומקדשים נוספים, ככל שיותיר לנו הזמן. נמשיך אל שביל הפילוסופים הרומנטי, שנמתח לאורכו של נחל מפכה, בתים כפריים ועצי דובדבן ואדר, המטילים צל נעים על שלל הגלריות, הבוטיקים הקטנים ובתי התה שנחבאים בו. נסייר בסמטאות השמורות והמסורתיות ניננזאקה (Ninenzaka) ושאננזאקה (Shannenzaka), שלוכדות את רוחה של יפן עם שלל פינות קסומות ובתי עץ יפים, ונסייר בשוק האוכל המפורסם נישיקי (Nishiki), המכונה גם "המטבח של קיוטו". השוק, שקיים כבר מאות שנים, ומנוהל על ידי דורות של משפחות, הוא תמהיל מרתק של מראות וריחות ססגוניים, שהחושים אינם שובעים מהם, ובו ניתן למצוא את כל סוגי התבשילים והקינוחים הייחודיים, שקיוטו תרמה לתרבות הקולינרית היפנית. נחתום את יום הטיול העשיר והחווייתי בקיוטו, בביקור בגן הסלעים המפורסם ביותר ביפן הסובב את מקדש הזן ריואנג'י (Rioanji), בין שלושה איים קטנים ואגם.

יום 10 - נארה, פארק הצבאים, אוסקה, טיסה לתל אביב
ניסע לנארה (Nara), אחד ממרכזי השלטון והתרבות החשובים של יפן העתיקה. נבקר בגדול והחשוב מבין שמונת המקדשים הבודהיסטים שבו – טודיג'י (Tudaiji) ובפארק הצבאים היפה, אשר מנוקד בצבאים רבים וידידותיים, שיקיפו אותנו מכל עבר. בתום הביקור במקום, נמשיך אל אוסקה, בירתה הכלכלית- מסחרית של יפן, שמשמשת כמרכז העצבים הפיננסי שלה. נבקר במגדל טירת אוסקה המרשימה, נקפוץ מאות שנים בזמן ונטפס אל מרומי גורד השחקים העתידני שבמרכזה, אומדה סקיי (Umeda sky), לתצפית מרהיבה ממצפה "הגנים הצפים" שבקומה העליונה. נותיר זמן לשיטוט חופשי ברבעי הקניות התוססים והחדשניים של המטרופולין, ועם ערב ניסע אל שדה התעופה הבינלאומי קנסאי (Kanzai), הבנוי על אי מלאכותי, ממנו נתחיל את טיסתנו הארוכה חזרה הביתה.

יום 11 - יטיסה לתל אביב
טיסה לתל אביב (דרך יעד ביניים), ונחיתה בישראל, ביום 11.

חופשה נעימה :)


מספר עסקה - 1036296

 
תנאים נוספים



האותיות הקטנות
 

תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.
תקף במגוון תאריכים בחודשים מאי-יולי וספטמבר-אוקטובר.

פרטי טיסות:
טיסה עם חברת Turkish Airlines
הלוך: תל אביב - טוקיו
חזור: אוסקה - תל אביב
הלוך:המראה: 21:45 נחיתה: 19:10
חזור: המראה: 22:50 נחיתה: 08:40
שעות הטיסות נתונות לשינוי 

המחיר אינו כולל:
ביטוח רפואי - כבודה והוצאות אישיות
תוספת לאדם בחדר ליחיד
הוצאות בעלות אופי אישי: משקאות המוגשים במהלך הארוחות, כביסה, סרטים בתשלום בחדרים ושרותי חדרים
דמי סבלות
הוצאות אישיות אחרות
כל מה שלא כתוב בתוכנית ו"במחיר כולל"
מס לינה
טיפ למדריך הישראלי (נהוג לתת תשר של 4$ ליום לאדם)

הערות נוספות:
תינוק (0-2) בתוספת תשלום, מותנה באישור סופי - ישירות מול הספק
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר
המחיר אינו כולל מס עירוני מקומי – תשלום ישירות במלון
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה
שער המרה הינו על פי דין
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
מספר עסקה - 1036296

מדיניות ביטולים 
 
הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה, יש ליצור קשר עם חברת ''כרמל תיירות'' תוך 24 שעות, מיד עם קבלת הגרופון במייל האישי, בטלפון: 03-549-8144 (שלוחה 2).
מימוש השובר הינו באחריות מחזיק השובר, הזמנה של השירות/ים המופיעים בשובר יש לבצע ישירות אך ורק אצל בית העסק ספק השירות, והינה בכפוף לאישור סופי של ההזמנה על ידי בית העסק בעת מימוש השובר.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.
 בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו.
 
לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו מול בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה ו/או החופשה.
 
לסגור את כל השירותים לטיסה בקליק
• לרכישת מט"ח לטיסה במחירים אטרקטיביים ובתשלומים לחצו 
כאן 
• לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן 
• לרכישת סים בינלאומי לחצו כאן