באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר

מסורת, טבע וקולינריה: מגוון טיולים מודרכים בעברית בבטומי היפה, החל מ-25 ₪ לאדם לטיול

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של סיורים ואטרקציות בחו"ל כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 25
  • נקנו 78+
2 בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר
3 בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר
4 בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר
5 בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר
6 בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר
7 בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר
1 בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר

בטומי שאתם לא מכירים: מגוון טיולים לבחירה בעיר

מסורת, טבע וקולינריה: מגוון טיולים מודרכים בעברית בבטומי היפה, החל מ-25 ₪ לאדם לטיול
מחיר
25
 
אזל המלאי
מחיר
45
 
אזל המלאי
מחיר
60
 
אזל המלאי
מחיר 25
משוקלל לאדם
נקנו 78+
פג תוקף
בקצרה
מגוון טיולים מודרכים בעברית בעיר בטומי בגאורגיה.
תיאור העסקה
מגוון טיולים מודרכים בעברית בעיר בטומי בגאורגיה.
 
בטומי - אהבה בין הסמטאות
בשעה 10:00 בבוקר נצא ליום אורבני קסום בעיר שכבשה בסערה את ליבם של המטיילים - בטומי היפיפייה עיר הנופש שלחופי הים השחור תתגלה בפנינו במלוא קסמה והדרה.
רכבל בטומי נסיעה חווייתית, שתחילתה בנמל העיר וסיומה בתצפית המרהיבה על פסגות הרי האדג'רה, תעניק חווית היכרות נהדרת עם העיר
הגן הבוטני המרהיב ממוקם כ-9 ק"מ צפונית לעיר. נעלה אל נקודת הגן הגבוהה ביותר ומשם נצא לסיור רגלי במהלכו נחזה בצמחייה עשירה מכל רחבי תבל, אשר פריחתה מתאפשרת בזכות האקלים הסוב-טרופי באזור. נשקיף על מפרץ בטומי הנפרש מנקודת התצפית, כשסבבנו חמישים גוונים של ירוק וצבעוניות אינסופית.
בית הכנסת העתיק והמרגש, בנוי בסגנון מורי משולב בנגיעות באוהאוס, ושזור בקורותיה של הקהילה היהודית בבטומי לאורך השנים. נשמע את סיפור הקהילה והאופן בו שימרו היהודים את דתם בתקופה הקומוניסטית.
העיר העתיקה, בית התיאטרון ומזרקת נפטון - הפיאצה היא כיכר משוחזרת ומרשימה הבנויה בסגנון איטלקית, בה פזורים בתי קפה, מסעדות וחנויות של מזכרות. לסיומו של היום הנפלא נטעם בירה גיאורגית
• הסיור בגן הבוטני משלב הליכה רגלית. ניתן להזמין מראש קרוניות עבור המתקשים בהליכה ממושכת (בתשלום נפרד)
• שעת חזרה משוערת 15:00-15:30
• הטיול יוצא בימי שלישי בלבד 
 
מסע אל פלאי התרבות, המורשת והאירוח הגיאורגי המפורסם
בשעה 10:00 בבוקר נצא בדרכנו לאזור הדרום מערבי של גיאורגיה, כשלפנינו יום קסום ובלתי נשכח, שכולו צבעים וניחוחות אותנטיים. הכפר האתנוגרפי הוא פרויקט חייו של אומן הגילוף הלאומי, ג'מל טורמנידזה, כפי שניתן לראות בהשקעה האדירה בכל פרט ופרט. הסיור המהנה יחשוף בפנינו באמצעות מייצגים מרהיבים, את תרבותם, אורחות חייהם ועיסוקיהם של תושבי מחוז אדג'רה, תחנת הכוח ההידרואלקטרית. נמשיך בנסיעה לאורכו של נהר ה"צ'ורוחי", הזורם אל הים השחור מהרי האדג'רה. בדרך נתרשם מתחנת הכוח העצומה, אשר נמצאת בשלבי בניה מתקדמים, מפלי מחונצ'טי, גשר המלכה תמרה אשר קרויה בפי המקומיים "מלך", וזאת בשל עוצמתה והשפעתה הרבה.
בית היין של מחוז אדג'רה הוא פרויקט ייחודי ועתיר תקציב, המעניק הצצה להליך ייצור היין הגיאורגי מאז ועד היום. נהנה מטעימות יין והסברים על זני הענבים המיוחדים לאזור, נלמד על כלי הקיבול המקומיים ונגלה את הגורמים אשר מבדילים את היין הגיאורגי מיתר העולם אירוח גיאורגי אמיתי. ממוקה ומשפחתו (החופשה המושלמת – ערוץ 2) יפתחו בפנינו את דלתות ביתם ויאפשרו הצצה חווייתית ואותנטית אל מסורת הכנסת האורחים הגיאורגית המפורסמת. נהנה מארוחת צהריים גיאורגית אמתית, מלווה ביין וברכות, לצד מופע פולקלור של ילדי המשפחה ושירי עם גיאורגיים. חוויה מדהימה ובלתי נשכחת.
• שעת חזרה משוערת 16:30-17:00
• הטיול יוצא בימי שלישי ושבת 
 
חמישים גוונים של ירוק - טיול שטח 4X4 לשמורת הטבע מטירלה
בשעה 10:00 בבוקר תמתין לנו בפתח המלון שיירת רכבי 4X4, שייקחו אותנו למסע מופלא ובלתי נשכח בליבו של הטבע האינסופי של גיאורגיה !
לאחר נסיעת כביש לא ארוכה, נסטה אל השטח, בטיפוס איטי אל עבר אחת משמורות הטבע היפות בעולם, מוקפים מכל עבר בגווני ירוק עד, נחלים שופעי מים וגשרים תלויים, המאפשרים זוויות צילום עוצרות נשימה.
שמורת מטירלה שפירוש שמה בגיאורגית הוא בכיינית או בוכייה, נקראת כך בשל היותה הנקודה הגשומה והלחה ביותר בגיאורגיה. האקלים הייחודי וריבוי פלגי המים, משמשים קרקע פורייה לצמחיית הפרא המרהיבה, שנשקפת מכל עבר, ולחיות הבר הרבות שמתגוררות בשטחה.
מרכז המבקרים הוא למעשה מוזיאון קטן, המספר את קורות הפארק, הצמחייה שבו וזני בעלי החיים שמצויים בשטחו.
חסן שומר השמורה הוא אבי אחת המשפחות האמונות על הגנת השמורה, כזכות היסטורית שמועברת בירושה מדור לדור. שומרי השמורה מתגוררים בשטחה ולהם סמכויות רבות, כמעין אוטונומיה ירוקה. משפחתו של חסן מתפרנסת מייצור דבש, וחסן עצמו רוקח וודקה מופלאה מדבש טהור, ממנה נזכה לטעימה.
פק"ל קפה נשלוף גזיות וקומקומים, להפסקת קפה בלב הטבע.
הבית המרחף יסייע לנו לעבור בין גדות הנהר באופן חוויתי ומהנה.
האגם החבוי טיול רגלי אל מעמקי השמורה, כשבסוף המסלול יתגלה בפנינו האגם המפתיע (עבירות בינונית).
סופרא גיאורגית בכפר בשעות הצהריים נגיע אל פינת חמד אמתית על גדות הנהר, שם נתארח לארוחת צהריים גיאורגית משפחתית. הסעודה שנקראת סופרא, היא משתה גיאורגי, עם שפע מאכלים אותנטיים שזורמים למרכזי השולחנות. המטבח הגיאורגי מבוסס כולו על התוצרת המקומית, ובין מגוון המנות נטעם סלטים, מנות צמחוניות וטבעוניות, מאפים ביתיים, תבשילי בשר ודגים.
• שעת חזרה משוערת  16:30-17:00
• הטיול יוצא בימי שני, חמישי ושבת  
 
המסע הקסום אל המחוזות האבודים של גיאורגיה
חדש! בשעה 09:00 בבוקר תמתין לנו בפתח המלון שיירת רכבי 4X4, עמם נצא לחוויה בלתי נשכחת אל עבר נפלאות הטבע והכפרים בהם תיירים לא ביקרו.
מי מאתנו לא חלם להיות כריסטופר קולומבוס המודרני? לפרוץ נתיבים ולגלות מחוזות חדשים.
בשעות הבוקר, נתחיל את מסענו אל עבר מחוז מצ'חלה, שיאפשר לנו הצצה ייחודית אל פסגות עד ונפלאות הטבע האדיר, כפרים אותנטיים בהם הזמן כאילו עצר מלכת, ובעיקר אנשים עם לב ענק שיפתחו בפנינו את ביתם, עם אהבה ענקית כמו שרק העם הגיאורגי יודע להעניק!
מצ'חלה או בגיאורגית עתיקה Majaxeli, פירושו מפרק כף יד (Maja מפרק, Xeli יד), וזאת כאות כבוד לעוצמות הטבע האדירות המתגלות במלוא הדרן במפגשם של חמישה נהרות שמתמזגים לנהר אחד ויוצרים מראה ייחודי המזכיר כף יד אנושית.
אנדרטת הנשק סוד הקסם של המחוז גלום בתוואי הגיאוגרפי והדמוגרפי של האזור ההררי, ובקורותיו שזורים סיפורי לחימה וגבורה, כיבושים ומרידות ורובה אחד שנקרא מצ'חלה. נשמע את תולדות הנשק, אותו הכינו המקומיים בעצמם.
מרכז המבקרים, תחנת הקמח, גשר תמרה המלכה הבלתי מעורערת של גיאורגיה, אשר קרויה בפי המקומיים "מלך" בשל עוצמתה וחשיבותה
פק"ל קפה נשלוף גזיות וקומקומים, להפסקת קפה בלב הטבע.
הבית האתנוגרפי הממחיש באמצעות קסם מיוחד את ההשפעות האסלאמיות באזור, שנובעות מהכיבוש העות'מני, לצד סממנים מובהקים לדבקות של אנשי האזור בדתם ותרבותם, על אף הסכנות.
אירוח גיאורגי סטייל מצ'חלה אצל משפחה מקומית שמתגוררת באזור מזה דורות. ניסחף במסע קולינרי אל המאכלים האבודים של המטבח הגיאורגי, שנשתמרו אך ורק באזור זה ונהנה מסופרא גיאורגית אמתית כמיטב המסורת.
מפלי מירבטי העוצמתיים הם סיום מושלם ליום הבלתי נשכח.
• שעת חזרה משוערת 16:30-17:00 מוגבל ל-60 משתתפים בלבד
• הטיול יוצא בימי ראשון, רביעי ושישי 
 
בטומי הלילית
בשעה 21:00 ניפגש לחוויה לילית נפלאה.
משיורדת החשכה, בטומי לובשת חליפה חגיגית ומוארת, המקנה לה אווירה קסומה ומסתורית.
המזרקות המזמרות מופע אור קולי מרהיב, שגורם לא אחת לאנשים לרקוד בחופשיות לצלילי המוסיקה
נמל בטומי, הגלגל הענק אחד מסמלי העיר הבולטים, עלי ונינו הפסל המפורסם אשר ממחיש באופן מרגש את עוצמת אהבתם של רומיאו ויוליה המקומיים, מגדל האותיות, בית התאטרון הלאומי וכיכר נפטון המרהיבה, כיכר אירופה שבליבה ניצב פסל מדאה ואגדת גיזת הזהב. סביב הכיכר פזורים בתי קפה ומקומות בילוי פופולריים.
צ'אצ'א הלילה הגיאורגי אינו שלם בלי המשקה הלאומי. את הערב נסיים באחד המקומות המיוחדים בעיר, בר נפלא ותוסס המבוסס כולו על טהרת המשקה הלאומי המפורסם צ'אצ'א!
• הסיור כולל קוקטייל
• שעת חזרה משוערת 23:30
• הסיור משלב נסיעות באוטובוס והליכה רגלית
 
ערב גיאורגי אמיתי
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לערב בלתי נשכח - "סופרא" גיאורגית אמתית, בדיוק כמו שהגיאורגים עצמם חוגגים.
סופרא היא סעודה או משתה, אותו מקיימים הגיאורגים בטקסיות מופלאה, בהתאם למסורת האירוח המפורסמת שלהם. התאמדה ראש השולחן, יארח אותנו סביב שולחנו, בליווי הסברים על כללי הברכות וחשיבות סדרם, מנהגי השתייה וכלי הקיבול השונים. מרכז השולחן יתמלא לאיטו במגוון מנות מהמטבח הגיאורגי הנהדר, קומות קומות, והכלל הוא ברור – לא מפנים דבר, עד שאחרון האורחים עוזב. פולקלור גיאורגי במהלך הארוחה נהנה מריקודים גיאורגיים מסורתיים, מלווים בתלבושות צבעוניות ומלאים במשמעות תרבותית וכן משירי עם אותנטיים, שיבוצעו על ידי זמרים גיאורגיים מקצועיים
חוויה גיאורגית אמתית בלתי נשכחת.
• היציאה מהמלון בשעה 20:00 בערב
• שעת חזרה משוערת 23:00-22:30
• הטיול מתקיים בימים רביעי ושבת
 
 
מספר עסקה - 1028737
תנאים נוספים



האותיות הקטנות
בתוקף עד 31.05.20
לאחר הרכישה יש להתקשר לבית העסק לצורך תיאום מועד בטלפון 995577311001+ או במייל Info@traveltogeorgia2010.com 
לאחר ביצוע ההזמנה ותיאום הסיור בית העסק יעדכן לגבי נקודת המפגש עבור הסיור שנרכש
לפי שער אירו - 4.20
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
מספר עסקה - 1028737