באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של טיולים מאורגנים כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 1695 $
  • נקנו 42+
2 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
3 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
4 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
5 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
6 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
7 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
8 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
9 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
10 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
11 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
12 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
13 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
1 13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים

13 ימים מאורגנים בווייטנאם וקמבודיה ע"ב חצי פנסיון, כולל שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים

בחרו מהאופציות הבאות
מ- 1,695 $
משוקלל לאדם
(1)
נקנו 42+
פג תוקף
בקצרה
13 ימים מאורגנים • סייגון, האנוי, סאפה • שייט בהאלונג, מנהרות קו-צ'י והכפרים הצפים
תיאור העסקה
טיול מאורגן חווייתי בין שדות האורז של וייטנאם וקמבודיה, בדלתא של נהר המקונג ובכפרים הצפים - כל אלה יכניסו אתכם לאווירה המיוחדת של דרום-מזרח אסיה.

החבילה כוללת:
  • טיסות בינלאומיות
  • 13 ימים (12 לילות) במלונות מדרגת תיירות ראשונה
  • חצי פנסיון
  • ​אוטובוס תיירים ממוזג
  • ​מדריך קבוצה ישראלי מצוות מדריכי קאמינוס
  • ​​סיורים מודרכים וביקורים כמפורט בתוכנית הטיול

מסלול הטיול שלכם בווייטנאם ובקמבודיה:
יום 1: ת"א – יעד ביניים – סייגון (Saigon)
טיסה לסייגון, דרך יעד ביניים. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה נמשיך אל בית המלון בעיר, בסיסנו ללילות הבאים.
 
יום 2: סייגון, מנהרות קו צ'י (Cu Chi Tunnels)
לאחר ארוחת הבוקר, נצא להכיר את סייגון מלאת החיים, הנקראת "הו-צ'י-מין סיטי", על שם מייסד המדינה. העיר הגדולה בווייטנאם נחשבת לבירה הכלכלית של הארץ המתפתחת והיא מלאה בהתרחשויות תוססות מכל סוג ועניין. נתחיל את ביקורנו במוזיאון ההיסטורי אשר מתאר את התפתחות הציביליזציה בווייטנאם לאורך השנים ואת מאבקו של העם הנחוש בניסיונות כיבוש חוזרים ונשנים. נמשיך לביקור בארמון הנשיאות המהודר, בו התגורר בעבר נשיא דרום וייטנאם, ובו הוכרזה אחדותה של וייטנאם לאחר שנים ארוכות של מלחמת אזרחים בין הדרום לצפון. אחר הצהריים ניסע אל הכפר קו-צ'י, אזור שהיה מוקד ומרכז לפעילות לוחמי הווייט-קונג, שכוחות הגרילה הקומוניסטית יצאו ממנו לפעולות כנגד הכוחות האמריקאים וממשלת דרום וייטנאם. במהלך ביקורינו במחילות קו-צ'י נוכל להתרשם מהסביבה הטבעית של ג'ונגל טרופי ולח, רשת תעלות תת-קרקעיות הפרוסות לאורך קילומטרים רבים, וטקטיקות הלוחמה של לוחמי הגרילה. בתום הסיור המרתק נצא בדרכנו חזרה לסייגון.
 
יום 3: דלתת המקונג (Mekong) והשוק הצף בקאי בה (Cai Be)
השכם בבוקר נצא דרומה לדלתת המקונג. נהר המקונג הוא אחד מהנהרות הגדולים בעולם. מוצאו בהרי ההימלאיה בסין ובדרכו הוא חוצה ארצות רבות ועמים שונים, עד לשפך הים שבדרום וייטנאם. נבקר בשוק הצף בקאי בה, בו נוכל להיחשף לחיי היומיום המרתקים, המתנהלים על פני הנהר עצמו: נביט ברוכלים בכובעי קש השטים בסירות עץ, בסחורות המחליפות ידיים וכל זאת על רקע הבתים הצנועים של הכפרים בסביבה. נעלה על סירה ונשוט אל כפרי המקומיים החיים על הנהר, נראה טכניקות ייצור ועיבוד של תוצרת מקומית, נטעם ממבחר הפירות הטרופיים הגדלים בפרדסי הסביבה, נחתור בסירות משוטים לאורך תעלות צרות המקשרות בין האיים בדלתא, ובתום הסיור המלמד נשוב למלוננו בסייגון. 
 
יום 4: סייגון (Saigon), פנום פן (Phnom Penh)
לאחר ארוחת הבוקר נצא מערבה לעבר מעבר הגבול בין Bavet (קמבודיה) ל-Moc Bai (בווייטנאם), ניפרד באופן זמני מווייטנאם ונתחיל את חלקו השני של טיולנו – קמבודיה. נמשיך בדרכנו לבירתה המתחדשת של המדינה, פנום פן, וככל שיותיר לנו הזמן נראה את מרכזה של העיר. נבקר בארמון המלך הבנוי בסגנון קמרי ומוזיאון הלאומי ונסיים את הסיור במפגש 4 הנהרות - המקום בו נהר המקונג צובר את מרב עוצמתו. בשעות הערב נמשיך לבית המלון ללינה.
 
יום 5: טונלה סאפ (Tonle Sap), הכפרים הצפים, כפר העכביש, פנום פן
עם בוקר נצא לטיול אל נהר האגם הגדול – נהר הטונלה סאפ, הנהר היחיד בעולם שהופך פעמיים בכל שנה את כיוון זרימתו, שילוב בין נהר לאגם. זהו גוף המים הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה בו האוכלוסייה גרה על כפרים צפים כפתרון להצפות התכופות. נצא לשייט בסירות מסורתיות ונבקר באחד מן הכפרים, הבנוי על רפסודות ותושביו מתפרנסים מדיג ושליית אצות. נמשיך בדרכנו לפנום פן, ונעצור לביקור בכפר העכביש, ששמו ניתן לו מן העכבישים המציפים את סביבותיו. נסיים את היום בסיור ערב, בו נראה את צידה השני של העיר, חלקה החי והתוסס, עולמם של התיירים והעסקים המאירים של הלילה. לאחר הסיור נמשיך לבית המלון ללינה.
 
יום 6: מקדשי אנגקור (Angkor) – סיאם ריפ (Siem Reap)
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור מעמיק בשרידי העיר העתיקה ומקדשיה המיוחדים שבלב הג'ונגל. נבקר באנגקור תום – קומפלקס עירוני שהכיל בשיאו למעלה ממיליון תושבים. זו הייתה עיר אדירה מוקפת חומות גבוהות ותעלת מגן ועל שערי העיר מתנוססים תבליטים ענקיים של פנים  מסתוריות. נבקר ברחבת המלך המצורע וברחבת הפילים בה נערכו מצעדים צבאיים בעבר, נבקר גם במתחם מקדשי הטבע ובהם עצים הצומחים מתוך אבני המקדש ונסיים באנגקור וואט – המונומנט הדתי הגדול בעולם הנחשב למלאכת מחשבת ושיאה של האומנות והארכיטקטורה הקמרית העתיקה. בתום הביקור רב הרושם במקום, נצא לשדה התעופה לקראת טיסתנו להאנוי (Hnaoi), בירת וייטנאם, אליה נגיע עם ערב. 
 
יום 7: האנוי, סאפה (Sa Pa) ושבטי ההרים
ניפרד זמניות מהאנוי (אליה נשוב בהמשך) כמו גם מהמישורים הגדולים, וניסע בכביש המהיר אל רכס הואנג ליין (Hoang Lien) המשמש כחיץ בין וייטנאם לסין. אזור כפרי הררי בו חיים שבטי מיעוטים המכונים "מונטנאר", אשר אינם משתייכים ללאום הווייטנאמי. ניפרד מהנוף האורבני של עיר הבירה וניחשף אט אט לאורך הנסיעה לנופיה הכפריים של וייטנאם. נחלוף על פני שדות אורז מעובדים בשיטות מסורתיות, נראה את האיכרים החובשים לראשם כובע קש בצורת חרוט שהפך לסימן ההיכר המקומי, ואת ההרים ההולכים ומתגבהים, עד ליעדנו –  סאפה (Sa Pa). ככל שיותיר לנו הזמן, נבקר בשוק המקומי, נראה את הרוכלים המציעים את מרכולתם הססגונית, נסייר באחד מן הכפרים וניכנס לביתה של משפחה מקומית, שם ניחשף למיעוטים השונים ואורחות חייהם. בתום הסיור נמשיך לבית המלון בו נלון הלילה.
 
יום 8: סאפה (Sa Pa) – שווקי ההרים
לאחר ארוחת הבוקר נאט את מהלך השעון ביום טיול בינות לכפרים והטראסות המעטרים את מדרונות ההרים, בהם מגדלים את הדגן עליהם נסוב חייהם של בני המזרח – האורז. עולמם הכפרי של שבטי המיעוטים בצפון המדינה, עדיין עלום ונסתר, אך ליום אחד נפגשים כולם, יחדיו בשוק מקומי. נצא אל השוק, נראה את מרכולתם הצבעונית, שבט שבט ותלבושתו, נראה את סחר החליפין עליו נסמכת כלכלתם. נחלוק להם כבוד ונוכל להכיר את התושבים בעולמם שלהם, עם נגיעה כנה ואמיתית בחייו של האדם הפשוט. לאחר הביקור נמשיך לטיול רגלי בין הטראסות והכפרים שסביב השוק ובתום הסיור נשוב חזרה למלוננו.
 
יום 9: הכפרים: Tan Van & Y Linh Ho, האנוי
עם בוקר נרחיק לכפרי השבטים לאו צ'אי וטא ואן ונצא לטיול רגלי בין שדות האורז של בני ה-"מונג" השחורים וה-"זאו", נחזה בנופים נפלאים כעמק מונג הואה ובו שדות אורז, נופי אבן גיר מרהיבים ומצוקים מרשימים, ובתום הסיור ניסע חזרה דרומה להאנוי. לאחר התארגנות בבית המלון, נצא לסיור ערב בין רבעיה העתיקים ועמוסי האדם של העיר התוססת.
 
יום 10: האנוי
לאחר ארוחת הבוקר, נצא להכיר את אתריה ומורשתה של עיר הבירה היפה – האנוי. העיר בעלת החזות המסורתית ובנייניה הקולוניאליים – צרפתיים, הפכה למקום מושבו של השלטון הקומוניסטי, ונחשבת כיום לסמלה וביתה של המפלגה והמאבק לעצמאותה. נבקר במוזיאון הפתוח על שם הו-צ'י-מין, מנהיג התנועה הקומוניסטית, המנהיג שנלחם על עצמאותה ואחדותה של מדינתו. נראה את אחוזת הקבר בה נקבר המנהיג, את הבתים בהם לן, דרך הגנים אל "פגודת הקורה האחת" שאת סיפורה נשמע כשנגיע למקום. נקנח במקדש הספרות הקונפוציאני, מקום מושבה של האוניברסיטה הראשונה בווייטנאם.
 
יום 11: נין בין (Ninh Binh), האלונג (Halong)
עם בוקר נצא אל המרחב הכפרי המרתק של נין בין. אוסף של הרי אבן גיר תלולים ומרשימים, הנישאים מעלה אל השמים, כשבניהם נהרות, נחלים ומערות נסתרות. נצא לשייט בנהר ובמערות שבין המצוקים, המתחתרים כולם בין הצוקים המזדקרים, שדות האורז והירוק והכפרים הבראשיתיים. בתום הסיור עוצר הנשימה, נמשיך אל העיר הלונג, שבפתחו של מפרץ אלפי האיים, שם נלון.
 
יום 12: שייט במפרץ האלונג Halong Bay) ‏)
לאחר ארוחת הבוקר נצא לאחד משיאי הטיול - שייט עוצר נשימה במימי המפרץ הקסומים של האלונג, המכילים כ-3000 איים ייחודיים הנראים כעמודים המזדקרים מן המים ועוצבו ברבות השנים על ידי תנועת המים והרוחות. האגדה מספרת כי האיים נוצרו ע"י דרקון ענק, שירק מפיו אבני ירקן (ג'ייד) אשר הפכו לאיים, וזאת בכדי ליצור חומה שתגן על המדינה מפני פולשים מהים. הודות לאגדה או ליופיו הטבעי יוצא הדופן, נכנס המפרץ לרשימת אתרי מורשת עולמיים של אונסק"ו ולאחד משבעת פלאי הטבע של תבל. במהלך השייט נעצור לביקור במערת נטיפים מרהיבה ביופייה שהתגלתה במקרה על ידי דייג מקומי וכיום פתוחה למבקרים ומוארת בשלל אורות צבעוניים. בתום השייט ועם שובנו ליבשת, נצא דרומה בדרכנו להאנוי. 
 
יום 13:  טיסה מהאנוי – דרך יעד ביניים – לתל אביב
לפנות בוקר נגיע לשדה התעופה, וממנו נצא בטיסה חזרה, דרך יעד ביניים, לתל אביב.
  
 * המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והמלונות


חופשה נעימה :)

מספר עסקה - 1084282​
האותיות הקטנות
תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.

פרטי טיסות
תל אביב - סייגון
חברת תעופה: Emirates

הלוך: המראה 00:30, נחיתה 20:00.

הנוי - תל אביב
חברת תעופה: Emirates
חזור: המראה 1:30, נחיתה 12:20.

* שעות הטיסות נתונות לשינוי
כולל מזוודה (עד 20 ק"ג) ותיק יד (עד 5 ק"ג) לכל נוסע​.
הטיסות אינן ישירות וכוללות עצירת ביניים.


המחיר כולל:
טיסות בינלאומיות.
13 ימים (12 לילות) בבית מלון מדרגה ראשונה.
חצי פנסיון.
אוטובוס תיירים ממוזג.
​מדריך קבוצה ישראלי מצוות מדריכי קאמינוס.
​​סיורים מודרכים וביקורים כמפורט בתוכנית הטיול.
טיפים לנותני השירותים בחו"ל.
מיסי נמל והיטל דלק וביטחון.

המחיר אינו כולל:
ביטוח בריאות ומטען.
תוספת לאדם בחדר יחיד.
בדיקות קורונה נדרשות.
הוצאות אישיות: משקאות המוגשים במהלך הארוחות, כביסה, סרטים בתשלום בחדרים וכו'.
דמי סבלות.
תשר למלווה הקבוצה.
כל מה שאינו מופיע ב'מחיר כולל'.

  
הערות נוספות:
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר.
המחיר אינו כולל מס עירוני מקומי - תשלום ישירות במלון.
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה.
שער המרה הינו על פי דין: התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד.

באחריות הנוסע.ת להתעדכן מעת לעת בהנחיות משרד הבריאות בכניסה לישראל ויציאה ממנה בזמן קורונה, כולל רשימת משרד הבריאות לגבי סיווג המדינות והסטטוס העדכני שלהן.
מבלי לגרוע בזכות הביטול ובשל מגפת הקורונה עשויים להיות שינויים / עדכונים עד למועד הנסיעה לגבי נהלי המקום בכל הנוגע להתנהלות בשטחים ציבוריים, חדרי אוכל, בריכות, חופי הים ומתקנים שונים. באחריות הנוסעים לעקוב אחר ההתפתחויות ולהתנהל בהתאם להנחיות מדינת היעד. על הנוסעים להתעדכן על מדיניות הבדיקות / אישורים הנדרשים בשדות התעופה במדינת ישראל ובמדינת היעד ולהתנהל בהתאם לנהלים, לרבות ביצוע בדיקות PCR, הצגת אישורים או כל דרישה אחרת שתחול במהלך תקופת הנסיעה.

מספר עסקה - 1084282​​
מדיניות ביטולים

הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה, יש ליצור קשר עם קאמינוס תיירות ותעופה בע"מ תוך 12 שעות מקבלת השובר למייל האישי, בטלפון: 03-7455986 או בכתובת הדוא"ל: info@caminos.co.il.
בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.