משלוחים בשירות BOXIT
- נקודות איסוף מפורטות באתר BOXIT.
- משלוח בשירות Boxit לאיסוף מחנויות ברחבי הארץ - תיתכן תוספת תשלום כמפורט בגוף העסקה באתר גרו ו/או באפליקציה. ניתן לבחור את נקודת האיסוף המועדפת עליך מתוך כ- 450 חנויות בפריסה ארצית – כמפורט: boxit.co.il.
- משלוח בשירות Boxit לאיסוף מלוקרים אלקטרונים - בתוספת תשלום כמפורט בגוף העסקה באתר גרו/או באפליקציה. ניתן לבחור מתוך רשימה של לוקרים אלקטרונים בפריסה ארצית הפתוחים 24/7 כולל שבתות וחגים – כמפורט boxit.co.il.
- בהגיע המשלוח לנקודת האיסוף, ישלח לך מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר גרו) עם פרטי האיסוף והקוד האישי שיימסר במועד הרכישה.
משלוחים בשירות דואר ישראל
- לפרטים על שירותי דואר ישראל ניתן לעיין באתר דואר ישראל.
- שירות משלוח בדואר רשום ו/או באמצעות משלוח עד הבית, הכל כאמור בתנאי השירות של דואר ישראל, אלא אם נכתב מפורשת אחרת בגוף העסקה באתר גרו.
- עבור משלוחים בשירות דואר ישראל תתכן תוספת תשלום.
משלוחים UPS
- עבור משלוחים בשירות PickUP מבית UPS תיתכן תוספת תשלום.
- שירות PickUP מאפשר למחזיק השובר לקבל חבילות במאות נקודות בפריסה ארצית כמפורט באתר UPS.
- אם אין נקודת PickUP ברדיוס של 4 ק"מ מאזור מגוריכם, המשלוח יגיע אליכם עד הבית עם שליח UPS.
- לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק תקבלו כתובת לאיסוף במסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר גרו עם פרטי האיסוף והקוד האישי) אותו יש להציג במעמד האיסוף.
- עבור משלוחים בשירות Epost תתכן תוספת תשלום. שירות Epost מאפשר לכם לקבל חבילות בנקודות חלוקה ו/או בתאים אוטומטיים (לוקרים) בפריסה ארצית רחבה, כמפורט באתר Epost.
- לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק, תקבלו מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר גרו עם פרטי האיסוף והקוד האישי) עם קוד סודי ופרטי כתובת האיסוף.
- עבור משלוחים בשירות צ'יטה שופס תתכן תוספת תשלום. שירות צ'יטה שופס מאפשר לכם לקבל חבילות בפריסה ארצית רחבה, כמפורט באתר צ'יטה שופס.
- לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק, תקבלו מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר גרו עם פרטי האיסוף והקוד האישי) עם פרטי נקודת האיסוף.
- בית העסק יפרסם בפרטי העסקה את התנאים למשלוח לבית הלקוח בגין המוצרים והשירותים המסופקים על ידו. תיתכן תוספת תשלום בגין שירות משלוח עד הבית, כמפורט בכל עסקה המפורסמת באתר גרו.